Oh enne, slaap lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoer van Satan, wegwezen jij! Wij moeten jouw soort hier niet! De SC vervloekt jou en je nageslacht tot in de 6e generatie!
Wat een idee!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Start een indoor kampvuur zou ik zeggen:
[ afbeelding ]
goed bezigquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag van twee verschillende mensen gehoord dat ik een schat was en te goed voor deze wereld. Ik was een schat omdat ik tips gaf aan iemand die auditie gaat doen voor de docent drama opleiding en ze wilde graag weten of er nog echt dingen waren waar ze op moest letten en ik was te goed voor deze wereld omdat ik snoepgoed heb gedropt bij iemand die morgen nog een toets heeft en waar ik medelijden mee had
Wat een goede daden zo op een dag
quote:
Ik heb m'n gordijnen nog lekker dicht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:14 schreef Nembrionic het volgende:
Er hangt hier echt een hele mooie lucht van de zonsopgang
Ik dacht dat je in een normaal ritme wilde komen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom niet ?
Ik lag om 20:00 op bed
Ik weet niet maar om 07:15 op lijkt me toch vrij normaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in een normaal ritme wilde komen?
Vanavond naar het filmfestival hier in Rotterdam. Weet nog niet welke film eigenlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:46 schreef Soempie het volgende:
Mja 7.15 uur op wel. Volgende week heb ik vakantie. Dit weekend ga ik m'n ritme ook weer normaal maken. Rond 11 uur naar bed en om half 7 op, zwemmen en leren.![]()
Wat ga je vandaag allemaal doen?
brandend zand meets bert visscherquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net dit liedje geluisterd, en echt positief vind ik het niet...
Eerste twee coupletten gaan er over dat een meisje vis verkocht in Dublin (vooral levende kokkels en mosselen), in de eerste regel van couplet 3 krijgt ze koorts, daarna gaat ze dood en is het lied afgelopen
Het heeft evenveel zin om een liedje te zingen over iemand die bij de Blokker werkt en plotseling wordt overreden door een vrachtwagen
quote:
ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoer van Satan, wegwezen jij! Wij moeten jouw soort hier niet! De SC vervloekt jou en je nageslacht tot in de 6e generatie!
quote:
En?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:44 schreef Etcetera het volgende:
maar weet nu wel welke kant m'n cijfer opgaat![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanavond naar het filmfestival hier in Rotterdam. Weet nog niet welke film eigenlijk.
En opruimen, wat werken en ik hoop nog wat voorbereidende werkzaamheden voor mijn bier te doen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:17 schreef Soempie het volgende:
schurft, ik heb net een ding gekocht voor in m'n agenda. Met van die mini post it dingetjes. Is m'n agenda te klein.
8/8.5quote:
ja maar ik vind het wel lulligquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
Maar die kans was enorm groot natuurlijk
Leren, half 12 bellen naar de dokter voor de uitslag of het blaasontsteking is, leren, eten, leren, eten, oppassen, leren, Sven bellen, slapen.quote:
Goed zeg! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:19 schreef Etcetera het volgende:
8/8.5hing van een paar kleine dingetjes af welke kant het op zou gaan. me happy
Als je opschiet wordt je online/ offline poppetje niet eens grijs.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
Even een pak koffie halen bij benzinestation..back in 5. Als ik niet wegwaai
sank joe verie mugquote:
rechtermuisknopquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand hier verstand van de textboxen in Powerpoint? Ik word er helemaal gek van... ik teken er eentje, maar de tekst loopt van boven naar beneden ipv recht en ik kan hem niet roteren, ik kan het lettertype en grootte niet wijzigen, enz. enz. enz. echt bijzonder irritant.
HELP!!!!!
Oeh..en? en?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je opschiet wordt je online/ offline poppetje niet eens grijs.
ik heb niet opgelet.quote:
Selecteer de tekst zelf even(je weets, blauw maken enz) en doe dan rechtermuisknop en tekstrichting veranderen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:35 schreef SaskiaR het volgende:
Niks helpt... de textbox is geselecteerd, maar er gebeurt gewoon niks als ik die dingen verander... Alsof er ergens iets fout ingesteld is...
Ja dag, ik ga niet nóg een pak koffie halenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb niet opgelet.
Nog een keer!![]()
Koekjes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet nóg een pak koffie halen
Die had ik opzettelijk laten liggenquote:
zou moeten werken, heb het getest, maar ik kan de tekstrichting ook niet veranderenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Selecteer de tekst zelf even(je weets, blauw maken enz) en doe dan rechtermuisknop en tekstrichting veranderen.
Dan haal je een rol koekjes voor erbijquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet nóg een pak koffie halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |