Geweldig! Misschien zijn we wel familiequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik word moe van mezelf.Ik heb een belangrijk formulier 'extra goed opgeborgen', dan zou ik het niet kwijtraken. Natuurlijk kan ik het nu nergens meer vinden.
Vast herkenbaar.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik word moe van mezelf.Ik heb een belangrijk formulier 'extra goed opgeborgen', dan zou ik het niet kwijtraken. Natuurlijk kan ik het nu nergens meer vinden.
Vast herkenbaar.
Ik heb de cake zeker weten gemaakt, volgens mij ook die modderviskuit en misschien nog een of twee recepten, maar vrij veel ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Ik wil nog altijd maken:
Aflikbaar behang
Marshmallow kussen
potloden om op te zuigen
Nog een keer Bram Bokkepoots cake
Volgens mij is alles mjammiequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de cake zeker weten gemaakt, volgens mij ook die modderviskuit en misschien nog een of twee recepten, maar vrij veel ook niet
Ik heb dus zo'n doos, maar daar heb ik het papier juist uitgehaald.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar een doos beplakken met het etiket "Extra belangrijk" en daar de papieren in doen.
Nóg belangrijker?!?! Oh, dan heb je 'm gewoon aangetekend naar de Koningin opgestuurd om te laten ondertekenen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:21 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dus zo'n doos, maar daar heb ik het papier juist uitgehaald.![]()
Omdat het nóg belangrijker was.
Ik heb nog steeds stevige trek, even wat aan doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb na het eten geen flikker meer uitgevoerd.
Je hebt gelukkig morgen nog een hele dag en vrijdagochtend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb na het eten geen flikker meer uitgevoerd.
quote:
Trustenquote:
Ik heb morgen nog wel een responsie en werk. Dus als ik om 6 uur opsta heb ik nog 8 uur over om te leren. En 's avonds nog 2.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Je hebt gelukkig morgen nog een hele dag en vrijdagochtend.
Heb je verder niets in huis? Geen droog brood of wat bruine sla?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik kan vast wel 2 dagen leven op koffie!
You're very crypticalquote:
Het klopt precies met de smileys, bij dequote:
Ja maar die anderen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het klopt precies met de smileys, bij dehoort de
Dequote:
Ik heb zat in huis.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je verder niets in huis? Geen droog brood of wat bruine sla?
Op die manier....quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deis gewoon jennen, en
is daar om de overgang naar
mooi te laten verlopen. Erg arty en zo
Hoezo dan? Verloren?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Even alle psv-fans een hartberoerte toewensen...
Ach, de 'tart with the cart' oftewel de 'dish with the fish'. Ons Molly!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net dit liedje geluisterd, en echt positief vind ik het niet...
Eerste twee coupletten gaan er over dat een meisje vis verkocht in Dublin (vooral levende kokkels en mosselen), in de eerste regel van couplet 3 krijgt ze koorts, daarna gaat ze dood en is het lied afgelopen
Het heeft evenveel zin om een liedje te zingen over iemand die bij de Blokker werkt en plotseling wordt overreden door een vrachtwagen
De hoer van Dublin...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ach, de 'tart with the cart' oftewel de 'dish with the fish'. Ons Molly!!
Sja, er is geen bewijs van dat ze bestaan heeft, Molly Malonequote:
Ik laat het je weten zodra de verschijnselen beginnen op te tredenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Even alle psv-fans een hartberoerte toewensen...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij Sheep natuurlijk, die heeft geen tijd om te posten.
Yeeeeaaaah!!!!!quote:
Lieve wyccie, misschien is het beter dat je een klein beetje gaat studeren, of misschien nog beter, lekker met een boekkie in bed gaat liggen in plaats van hier allerlei onzin te moeten aanschouwen. We zullen je vreselijk missen maar het is echt beter voor je...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
Wat doe ik hier?!?!!?!
Zeg mij maar na: "Kutwyccie, rot op!'
Ja, dat bedoelde ik precies.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
Lieve wyccie, misschien is het beter dat je een klein beetje gaat studeren, of misschien nog beter, lekker met een boekkie in bed gaat liggen in plaats van hier allerlei onzin te moeten aanschouwen. We zullen je vreselijk missen maar het is echt beter voor je...
Zoiets??
Hoer van Satan, wegwezen jij! Wij moeten jouw soort hier niet! De SC vervloekt jou en je nageslacht tot in de 6e generatie!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
Wat doe ik hier?!?!!?!
Zeg mij maar na: "Kutwyccie, rot op!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |