quote:
Kniegezeikquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wist het wel: mooi niet!!
Waarom mag je niet meedoen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Voorspelt nog een troltopic van Viswijfje-achtigen: "Ik heb een beenmergtransplantatie gehad, ben ik nu zwanger?"
Zijn wij even in goed gezelschap danquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kniegezeik
Hee, Muck is een van de zes andere liefste fokkers
Incestueuze bende hier...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:
quote:
das een mooie snor voor een vrouw hequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind die snorfoto best wel eng ja
Ben je Turks?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
das een mooie snor voor een vrouw he
dat kloptquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kniegezeik
iscest is best als het maar binnen de familie blijftquote:
Awel ik ben ook een van diezo dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt
[..]
iscest is best als het maar binnen de familie blijft
quote:Mooi, maar dan ook niet komen zeuren over volle luiers en blerende kids midden in de nacht
"niet van mij, darling" *omdraaien en verder slapen
maar die zijn nooit zo lichtblond als ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vrouw met een snor heet meestal Fatimah of iets van die strekking...
dat weet ik tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Awel ik ben ook een van diezo dus
De enige juiste reactie. Huldequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Whahahaha mijn vriendje ziet dat met dat beenmerg wel zitten geloof ik
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Whahahaha mijn vriendje ziet dat met dat beenmerg wel zitten geloof ik
[..]
Ohja, natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
maar die zijn nooit zo lichtblond als ik
[..]
dat weet ik toch
ik heb het zelf geteld
Jij bent er één van een incestueuze familiequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Awel ik ben ook een van diezo dus
Dat zie je toch niet onder die hoofddoek...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:57 schreef Muck het volgende:
maar die zijn nooit zo lichtblond als ik
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja.. Zoiets merkte ik gister al toen we beenmerg uitwisselden
Wordt er maandag nog gekwist?quote:
Mucks faked, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja.. Zoiets merkte ik gister al toen we beenmerg uitwisselden
wat een werk zeg!quote:
die heb ik even snel af voor de fotoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Dat zie je toch niet onder die hoofddoek...
Ja, we wisten hier duidelijk nog niet wat kleffe stelletjes zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |