Zelfs in de UEFA Cupquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:20 schreef Gatalin het volgende:
Koenders wordt man of the match! Na zo veel slechte partijen moet het toch een keer goed gaan, zelfs Boukhari had wel eens een goede dag...
Zoals tegen Nurnberg?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
KOMOP AZ!!!
Maak er een Europacup duel van
Aangezien Koenders al in de basis staat, kan er vandaag niet zo slecht gewisseld worden. Geluk bij een ongeluk dus...quote:
Welbeschouwd ontbeert hij alle kwaliteiten die een verdediger nodig heeft, maar het zal wel een hele lieve jongen zijn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
Koenders is zelfs te sloom om dat Aziaatje te dekken.
Lee is best snel hoor. Dat is dan ook meteen z'n enige pluspuntquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
Koenders is zelfs te sloom om dat Aziaatje te dekken.
Mooie Theoquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
Dat hoofd van Lucius is ook geniaal eigenlijk!
Hij is nu helemaal dood bij mij...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef xFriendx het volgende:
Beeld weg bij Sopcast? Ik hoor wel geluid.
Zeker ja. Gelukkig tot 10 meter van het strafschopgebiedquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Hephaistos. het volgende:
AZ wel stukken beter tot nu toe zeg!
Ik heb Radio1 maar aangeslingerd...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Channel is offline nu. Klote.
Valse tussenstand!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef Gatalin het volgende:
EN 0-1 VOOR PSV!!! WAT EEN SPANNING EN SENSATIE!!!
Kut Radio1
Juist nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef TC03 het volgende:
Timmer had hem kunnen pakken zonder die handsbal
Er gebeurde twee keer GEEN REET bij De Zeeuw, daarom misschien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
oe, da's toch wel pingel Feyenoord hoor.
Maarja, De Zeeuw kreeg hem 2x niet.
Goeie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:37 schreef Rednap het volgende:
iemand gifje van doelpunt?
Het zal wel eerst De Zeeuw uit, en dan Jenner of Agustien erin. Pas op het laatst zal Poulsen z'n opwachting maken, aangezien die een lichte blessure had.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
De Zeeuw speelt als een natte dweil overigens. Ari ook. Maar er zijn geen spitsen meer, dus het zal me niet verbazen als De Zeeuw straks met de punt naar achter gaat of eruit, en dan Poulsenop linkshalf.
Ik dacht dat ie net als Hamdoeidoei was hersteld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het zal wel eerst De Zeeuw uit, en dan Jenner of Agustien erin. Pas op het laatst zal Poulsen z'n opwachting maken, aangezien die een lichte blessure had.
Had het wel willen doen ware het niet dat Planet voor geen meter werkt hier vanavondquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn vanavond geen gifjesmakers bezig, tot dusver.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Laat maar zo blijven. AZ hoeft geen moed te krijgen.
Slechte uittrap. En tegengoal. that's it.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:56 schreef xFriendx het volgende:
Weer klungelen van Waterman lees ik?
Dan denk je, Koenders eruit, dan moet het toch goed komen? Maar nee, Waterman, de best meevoetballende keeper ter wereld, aldus hoogleraar Louis, heeft het weer op z'n heupen. Kan hij niet gewoon tegen Louis zeggen: meneer Van Gaal, zou Romero eens een keertje mogen spelen? Want dit begint behoorlijk vervelend te worden...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:56 schreef xFriendx het volgende:
Weer klungelen van Waterman lees ik?
was al te verwachten hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:01 schreef De.Kromme het volgende:
Dit gaat 1-1 blijven. PSV, gefeli met de titel
.
"Mamma, heb Makaay uitgekapt vandaag"quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
Waterman, doe niet zo stoer.
Komt in de buurt inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat AZ erg AZ'esque speelt.
Zit dat een beetje, zo samen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:08 schreef the_undertaker het volgende:
Feyenoord op de lat
Donk zat niet lekker bij Makaay en ging opeens liggenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:12 schreef Gatalin het volgende:
Tjonge jonge jonge, wat lopen ze weer te prutsen achterin, als ik de radio moet geloven...
Pwnd hoop ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ wordt vast nog in de laatste minuten verslagen.
Dat doet 'ie nooitquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Timmer kon er niet bij (deed ook geen poging)
2-2quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:18 schreef Eduard37 het volgende:
En terecht dat AZ voorstaat! Feyenoord is slap zoals gewoonlijk hopen op winst met slap voetbal!
Dit is Waterman 100% aan te rekenen. Romero verdient nu gewoon een kans.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:20 schreef xFriendx het volgende:
Als Waterman dit ook toe te rekenen is dan mag Romero wel eens gaan keepen.
We zijn het ondertussen gewend...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef Eduard37 het volgende:
AZ speelt goed maar als je dat soort doelpunten steeds weggeeft kun je het natuurlijk wel schudden!
Grote kans gemist?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef the_undertaker het volgende:
Slory krijgt weer een brief
Hoezo.. beide ploegen 17 schoten op doel.. dus 2-2 is wel terechtquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:38 schreef Eduard37 het volgende:
0-2 Netjes AZ. Feyenoord zwijnt weer..................
Wat een ploeg dat Feyenoord BAH!
Nou, Koenders was niet heel slecht deze keer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:37 schreef Gatalin het volgende:
Afgelopen, 2-2 is wel een terechte uitslag. AZ tenminste weer een keertje goed gespeeld, jammer van Koenders en Waterman, maar ook Van Gaal is nog niet te oud om te leren.
AZ was wel wat beter, maar Feyenoord "zwijnde" nou ook weer niet echt hoor. Zoveel kansen heeft AZ niet gecreëerd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:38 schreef Eduard37 het volgende:
0-2 Netjes AZ. Feyenoord zwijnt weer..................
Wat een ploeg dat Feyenoord BAH!
Nee, Koenders was niet zo beroerd, maar dat is meer geluk dan wijsheid. Van Gaal zal wel zeggen dat hij hiermee zijn gelijk heeft gehaald, jammer dat het zo veel punten al heeft gekost.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, Koenders was niet heel slecht deze keer.
En omfg, wat speelt dat lekker met Jaliens als rechtsback. Van Gaal MOET Opdam / Donk doen in het centrum, De Zeeuw ervoor, en Mendes da Silva waar hij thuishoort op rechtshalf.
Ik dacht eerst omdat Barbara de interviews afnam, maar die hoor ik nu bij de samenvatting van Ajax-PSV. Waarom dan wel?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef Merkie het volgende:
Louis jankt zowat?
Letterlijk bedoel ik dan.
Over de scheidsrechter. Hij was iig vrij geëmotioneerd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:02 schreef Shivan het volgende:
Waarom waarom vertel vertel,
Waarom huilt de "meester"
Idd, ik vind het ook maar een onzekere keeper. Ik zou gewoon die Argentijn erin gooien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:41 schreef Dos37 het volgende:
Waterman wat een gek, dat die nog steeds het vertrouwen krijgt daar. Vorig jaar het kampioenschap gekost, dit jaar ook zeker wat punten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |