Zelfs in de UEFA Cupquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:20 schreef Gatalin het volgende:
Koenders wordt man of the match! Na zo veel slechte partijen moet het toch een keer goed gaan, zelfs Boukhari had wel eens een goede dag...
Zoals tegen Nurnberg?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
KOMOP AZ!!!
Maak er een Europacup duel van
Aangezien Koenders al in de basis staat, kan er vandaag niet zo slecht gewisseld worden. Geluk bij een ongeluk dus...quote:
Welbeschouwd ontbeert hij alle kwaliteiten die een verdediger nodig heeft, maar het zal wel een hele lieve jongen zijn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
Koenders is zelfs te sloom om dat Aziaatje te dekken.
Lee is best snel hoor. Dat is dan ook meteen z'n enige pluspuntquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
Koenders is zelfs te sloom om dat Aziaatje te dekken.
Mooie Theoquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
Dat hoofd van Lucius is ook geniaal eigenlijk!
Hij is nu helemaal dood bij mij...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef xFriendx het volgende:
Beeld weg bij Sopcast? Ik hoor wel geluid.
Zeker ja. Gelukkig tot 10 meter van het strafschopgebiedquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Hephaistos. het volgende:
AZ wel stukken beter tot nu toe zeg!
Ik heb Radio1 maar aangeslingerd...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Channel is offline nu. Klote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |