Je hoeft niet voor elke fantasie een nieuw topic te openen, hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:28 schreef Dolichologofobie het volgende:
Goeie lok titel.
Moet je nagaan dat er vroeger mensen waren die niet konden douchen en dus deden stinken! En die hadden dan sex! En dan ging er zo'n kaas-piemel in een vis-grot, en dan de geur van hun zweet en hun schaamhaar dat in elkaar wikkelt en dan gaan ze lekker tegen elkaar aanschuren en dan en dan....
Kut google!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:53 schreef Noorseviking het volgende:
Het is Deep Throat... deep troath!
o goed gelezen in je pron mapjequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:53 schreef Noorseviking het volgende:
Het is Deep Throat... deep troath!
Ik val er van in slaapquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef blonchi het volgende:
Stop je ongewassen swans in een pad:
Deep Toad
piemelpaint !!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
In r slaap nog wel! En nog een neger ook!
Dat is geen piemel, dat is een drol met een onverteerde skittle er inquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
In r slaap nog wel! En nog een neger ook!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:28 schreef Dolichologofobie het volgende:
Goeie lok titel.
Moet je nagaan dat er vroeger mensen waren die niet konden douchen en dus deden stinken! En die hadden dan sex! En dan ging er zo'n kaas-piemel in een vis-grot, en dan de geur van hun zweet en hun schaamhaar dat in elkaar wikkelt en dan gaan ze lekker tegen elkaar aanschuren en dan en dan....
Oke zo ontstaat dus AIDS volgens een Marokkaan die ik kén.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:28 schreef Dolichologofobie het volgende:
Goeie lok titel.
Echt niet, aids is een hoax! AIDS en overheids desinformatiecampagnequote:Op donderdag 31 januari 2008 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke zo ontstaat dus AIDS volgens een Marokkaan die ik kén.
I know, ik weet het!quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Echt niet, aids is een hoax! AIDS en overheids desinformatiecampagne
aids is verzonnen door durex om hun wanproducten te slijten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Echt niet, aids is een hoax! AIDS en overheids desinformatiecampagne
quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:38 schreef Sander170 het volgende:
Ja hetzelfde als bier, is ook verzonnen om dronken te worden!
zeg koffiegast daar is het helemaal vaud!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef koffiegast het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0366349/
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef koffiegast het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0366349/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |