Ooit vond ik hem een toffe voetballer, ''Ooit''.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodschop. Frustratie. Rood. 5 wedstrijden schorsing. Einde carriere
Emphatie, waar?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, empathie van een Feyenoorder.
De tering zeg.
Ron Jans had ook een briljante wissel dit seizoen, driemaal raden welke speler en tegen wiequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kosters heeft dit seizoen van alle trainer de meeste succesvolle wissels gedaan anders.
Tja, als je een weinig geile bank hebt kan het nooit erg opwindend worden, of wel dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een geile wissels had Koster trouwens weer he
Nou heb het eerder over een Kennedy...maar goed we hebben niks anders.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij had weinig opties, daarnaast hoorde ik ergens dat Vermaelen geblesseerd zou zijn uitgevallen.. Of gewoon soort van voorzorg cq. gebrek aan wedstrijdritme.
De beste man mist ritme, dat zie je aan alle kanten. En dat ie daarna 2 ongelooflijke domme dingen doet zit helaasch in zijn karakter. Komt er hopelijk weer bovenop.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ooit vond ik hem een toffe voetballer, ''Ooit''.
Dat klopt er is in de competitie een top 1 ontstaan. En daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Emphatie, waar?. Ik ben het alleen zat dat PSV wederom met slecht spel weer dik eerste staat, het moet weer tussen Ajax en Feyenoord gaan.
Dat zou weer mooi zijn ja, maar ben bang dat PSV voorlopig de dienst uit zal blijven maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Emphatie, waar?. Ik ben het alleen zat dat PSV wederom met slecht spel weer dik eerste staat, het moet weer tussen Ajax en Feyenoord gaan.
Vind je het gek als je geen bal krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huntelaar was ook bijna nergens te zien?
Juist, alleen nu kwam de aggresieve kant van de pitbull in hem naar boven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
De beste man mist ritme, dat zie je aan alle kanten. En dat ie daarna 2 ongelooflijke domme dingen doet zit helaasch in zijn karakter. Komt er hopelijk weer bovenop.
Ik heb geen strohalm meer staan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Enige strohalm die ik qua titel nog zie is een verlies van PSV aanstaand weekend en dat we zelf Feyenoord verslaan... maar geloven doe ik het niet echt
Wij hebben nog moeilijke uitwedstrijden hoor. Nee, het kampioenchap kun je vergeten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Enige strohalm die ik qua titel nog zie is een verlies van PSV aanstaand weekend en dat we zelf Feyenoord verslaan... maar geloven doe ik het niet echt
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef BonJovi het volgende:
MARTIN KLOTE MONGOOL WAT KEEK JE STOER HE MET JE BRIL FLIKKER OP MAN HET KOMT DOOR JOU MET JE BORD
Ga jij naar de spelers toe om het te zeggen, of wil je het persoonlijk doen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef De.Kromme het volgende:
Zullen we een alliantie sluiten? Vanaf komend seizoen gewoon elke wedstrijd zoveel mogelijk PSV-ers kapot trappen, dan wordt een van ons misschien ooit nog kampioen.
Ik hoorde dat hij een speciaal montuur had besteld om er nog meer 'bad-ass' uit te zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef BonJovi het volgende:
MARTIN KLOTE MONGOOL WAT KEEK JE STOER HE MET JE BRIL
Vandaag dus niet. Snapte er geen reet van.. nety of hij met 10-0 voor stond die wissels. Zo behoudend terwijl je gewoon naar die 1-1 moet gaan en meer zelfs.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Koster heeft dit seizoen van alle trainers de meeste succesvolle wissels gedaan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |