abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56463076
Het is idd waar, bron site Laurentius.
quote:
Overlijden Bart Veth
gepost op: 01-02-2008

Waarde Laurentianen en overige lezers,

Vanochtend hebben wij het vreselijke bericht vernomen dat het lichaam van ons eerstejaars lid Bart Veth uit V.C. Spycker gisterennacht is gevonden in het water van het Haringvliet. Wij zullen per direct een periode van verenigingsrouw aannemen, dit betekent dat de sociëteit vanaf vandaag ’s avonds gesloten zal zijn, er zullen geen activiteiten plaatsvinden.
De verenigingsrouw zal duren tot en met de dag van de begrafenis.

Tot op heden is nog niet bekend wanneer de begrafenis zal gaan plaatsvinden. Wanneer wij dit weten zullen wij jullie hier direct over inlichten.

Overdag zullen wij wel geopend zijn en er zal in het Cachet een rouwkamer ingericht worden. Hier is de komende dagen (m.u.v. zondag) de gehele dag voor iedereen de mogelijkheid om te tekenen in het condoleanceregister. Ook is er in het Biljart ruimte om met elkaar samen te komen.

Voor verdere vragen kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen,

Met Laurentiaanse groet,
Het 36e College van Bestuur
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56483275
Wat studeerde die Bart? Misschien is het wel een studiegenootje...
pi_56483380
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:57 schreef AJ187 het volgende:
Wat studeerde die Bart? Misschien is het wel een studiegenootje...
Die deed iets in Utrecht dacht ik
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:29:18 #29
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56718283
wat was er gebeurd hiero?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56725867
Sorry dat ik er zo tussen val, maar mag ik ook in de OP? Ben net nieuw hier maar zit inmiddels in mijn tweede bachelorjaar @ de EUR-FRG, en wel Nederlands Recht.

Bvd!
pi_56745162
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:23 schreef Cleese het volgende:
mag ik ook in de OP?
Het volgende topic sta je erin (kan 'm nu niet meer aanpassen). Of je moet crossover heul lief aankijken .

Wat een rust hier .

Ik heb eindelijk de opdrachten van m'n laatste vak binnen (50% van 't eindcijfer) en ik had 42,5 uit 50 . Een 2,5 is nu genoeg en dat moet wel gelukt zijn, maandag uitslag .
pi_56750074
Voor tentamen BKV in maart heb ik al 60% van het eindcijfer binnen, wat een 7 is (dit is het mentoraat). BKV halen moet dus wel te doen zijn lijkt me..

Er zit trouwens bij mij iemand in die mentoraatgroep die het eerste trimester niks gehaald heeft en voor die 60% nu ook een 2 ofzo heeft staan
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:58:11 #33
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56750214
Zo net klaar met de 2e workshop van Atos consulting, was op zich wel aardig. Gister Deloitte consulting gehad, en dat was ook wel leuk. Lopen er nog meer mensen mee op de ERD?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56750337
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zit trouwens bij mij iemand in die mentoraatgroep die het eerste trimester niks gehaald heeft en voor die 60% nu ook een 2 ofzo heeft staan
Och, opzich is dat geen kansloze positie, maar hij moet vanaf nu dan wel echt punten gaan scoren, zeker nu je in de zomer maar 3 herkansingen mag doen. Helaas is het juist dat inzicht waar het meestal aan schort.

Wat is dat trouwens, een tentamen over het mentoraat? Het moet niet gekker worden, ik vond dat ze vorig jaar al veel te fanatiek waren met dat mentoraat.
pi_56750511
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:58 schreef Public_NME het volgende:
Zo net klaar met de 2e workshop van Atos consulting, was op zich wel aardig. Gister Deloitte consulting gehad, en dat was ook wel leuk. Lopen er nog meer mensen mee op de ERD?
Ik ben naar de presentatie van Deloitte geweest, komende week nog wat presentaties .
pi_56750863
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Och, opzich is dat geen kansloze positie, maar hij moet vanaf nu dan wel echt punten gaan scoren, zeker nu je in de zomer maar 3 herkansingen mag doen. Helaas is het juist dat inzicht waar het meestal aan schort.

Wat is dat trouwens, een tentamen over het mentoraat? Het moet niet gekker worden, ik vond dat ze vorig jaar al veel te fanatiek waren met dat mentoraat.
Het mentoraat haalde je bepaalde cijfers (quizjes, wat vage opdrachten, een presentatie en een betoog) wat 60% is, daarnaast heb je nog een boekje waar het tentamen (en de overige 40%) over gaat.

Wij mogen trouwens dit jaar nog gewoon zoveel herkansen als we willen, voor zover ik weet. Voor mij gaan er volgens jaar pas dingen veranderen.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:35:06 #37
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56751037
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik ben naar de presentatie van Deloitte geweest, komende week nog wat presentaties .
Oké, was vorige week Vrijdag? En je stelde ook nog wat vragen geloof ik?
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56753275
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wij mogen trouwens dit jaar nog gewoon zoveel herkansen als we willen, voor zover ik weet. Voor mij gaan er volgens jaar pas dingen veranderen.
Volgens mij ook.

Had 1 vak van 10 ECTS waar een opdracht 50% telde. 7,5 voor gehaald, maar omdat ik me vol op ander (belangrijker) vak had gestort niet het tentamen gemaakt. In de zomer is dat ook wel te halen.

Nu met onderzoekscollege bezig
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_56753405
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef Lennox het volgende:

[..]

Volgens mij ook.

Had 1 vak van 10 ECTS waar een opdracht 50% telde. 7,5 voor gehaald, maar omdat ik me vol op ander (belangrijker) vak had gestort niet het tentamen gemaakt. In de zomer is dat ook wel te halen.

Nu met onderzoekscollege bezig
Alhoewel ik wel van andere mensen hoor dat ze er dit jaar al maximaal 3 mogen herkansen, maar ik ben RSM en zijn volgens mij een beetje eigenwijs Ik heb namelijk ook maar 3 tentamenweken terwijl iedereen die ik ken er 5 heeft.
pi_56753451
Zal wel per faculteit verschillen. Hoorde van een maatje dat hij met 150 pnt naar zijn master door mag stromen. Ik moet er dit jaar 170 hebben om naar master door te gaan. Ook zo krom.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_56755634
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:35 schreef Public_NME het volgende:
Oké, was vorige week Vrijdag? En je stelde ook nog wat vragen geloof ik?
Nee, ik heb geen vragen gesteld. Ga komende week iig nog naar KPMG & PWC.
pi_56755945
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
Ik zie mezelf wel verschijnen al we aan het volgende deel toe zijn .

Ik ben van plan vanavond maar thuis te blijven en wat bij te gaan lezen , het dreigt inmiddels al weer een bodemloze put te worden qua stof die ik nog moet doornemen. Zeker nu er over een paar weken al deeltentamens zijn, is het niet meer te doen om één of twee weken voor het reguliere tentamen flink te gaan stampen.
pi_56756159
Bodemloze put , we kunnen in dit topic niet nog een afvaller aan hoor .
pi_56756346
. Nu stoppen zou niet slim meer zijn. Moet toch voor 1 februari ofzo ?

Zal blij zijn als ik mn bsc heb. Thesis en onderzoek is redelijk pittig, maar ga er zo wel lekker van tussen . Vrijheid is ook belangrijk
pi_56757186
Ik zit inmiddels in m'n tweede jaar, alle punten uit het B1 waren gelijk na dat eerste jaar al binnen en ook dit jaar gaat het heel aardig. Dus stoppen doe ik nu zeker niet meer . Alleen aan al die pagina's literatuur lijkt maar geen einde te komen, tegen de tijd dat je een bepaalde hoeveelheid hebt weggelezen, is er al weer dubbel zoveel bijgekomen .

Maar het gaat me gewoon lukken .
  vrijdag 15 februari 2008 @ 22:08:44 #46
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56760275
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen vragen gesteld. Ga komende week iig nog naar KPMG & PWC.
Ah ok, dan was het iemand anders van je opleiding. Zat vandaag ook met iemand van jouw master in een groepje; wel grappig om de verschillende standpunten en benadering te zien bij een case.
pi_56846040
Whahah zelf in het Erasmus Magazine staat een artikel over hoe slecht studenten de UB vinden

Maar een ding is zeker waar: Die toiletten daar (sowieso in het hele C-gebouw) zijn echt te goor voor woorden

Die geur alleen al...ik ging een keer bijna over me nek
pi_56856221
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef AJ187 het volgende:
Whahah zelf in het Erasmus Magazine staat een artikel over hoe slecht studenten de UB vinden

Maar een ding is zeker waar: Die toiletten daar (sowieso in het hele C-gebouw) zijn echt te goor voor woorden

Die geur alleen al...ik ging een keer bijna over me nek
Die in het H-gebouw bezorgden me ook weleens kotsneigingen, volgens mij heeft het hele oude gedeelte van de campus daar last van. De toiletten in het T-gebouw zijn dan wel weer goed te doen.
pi_56856290
Ik zit nu 1,5 jaar op deze uni, kwam maandag een man naar me toe met de vraag waar 't J-gebouw is. Ik kon 't hem niet vertellen .
pi_56857751
Echt geweldig, vanmiddag RSM debat, wat inhoudt dat ik van 16.00 tot 19.30 op de uni ben Niet gaan is geen optie, dan word 2 punten van je tentamen afgehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')