quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem, dat is ook geen stad om alleen heen te mogen
remlof woont er, dat zegt toch genoeg!!!![]()
je moeder heeft vast groot gelijk!![]()
Je neemt jezelf mee?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en als je tóch mag, zeg dan even wanneer en waar precies, dan zorg ik dat je moeder gelijk heeft
(en dan neem ik remlof mee! en Vork! en Garisson72! en Faithy! en Jerney_Kaagman! en Jerney_Klaagman! )
Het verklaard die dronkelappen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oud genoegquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe oud ben je dan?
Jij woont er ook en maakt de straten daar onveilig met je motor (als ze al niet onveilig zijn vanzichtzelf...)quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gok 9quote:
Bedankt dat je Nederland helpt met het aanvullen van mensen met syndroom van down.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:35 schreef DJSmurf het volgende:
Nou bedankt voor die opbouwende reacties..
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bedankt dat je Nederland helpt met het aanvullen van mensen met syndroom van down.
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:35 schreef DJSmurf het volgende:
Nou bedankt voor die opbouwende reacties..
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gewoon zeggen dat je buiten gaat spelen.
Maar god heeft jou een brein gegeven, en TS niet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef ImTheBase het volgende:
Hoe oud ben je nou? Ik ben 16 (jaja, ik durf het tenminste wel te zeggen) en ik studeer in Arnhem. Ik hoor thuis echt geen geklaag over onveiligheid en ik reis toch regelmatig nog alleen
God bestaat niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar god heeft jou een brein gegeven, en TS niet!
dat is toch simpel:quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:27 schreef saaw het volgende:
waarom zou je in godsnaam naar Arnhem willen
Echt wel. Heb heel lang in R'dam gewoondquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:25 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is leuk shoppen wel, maar het heeft echt de criminele uitstraling van een groot dorp: niet dus! En een half uur treinen, dan kom je waarschijnlijk uit de achterhoek ofzo en dan is het natuurlijk wel weer een cultuurshock om naar de hofdstad van gelderland te mogen
En dan mag je niet naar Arnhem?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:36 schreef DJSmurf het volgende:
[..]
Echt wel. Heb heel lang in R'dam gewoond
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:36 schreef DJSmurf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef remlof het volgende:
Wil TS nog weten waar ie het beste wiet kan scoren?
Beste binnenstadquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat is toch simpel:
[ afbeelding ]
www.binnenstadarnhem.nl
zit die aan de hommelseweg er nog?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef remlof het volgende:
Yep, die nog welquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
zit die aan de hommelseweg er nog?
Nein, gewoon ctrl+alt+2 = ²quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die duurt te lang.
Moet je helemaal die sup code doen.
Voor mij wordt dat 'm niet.
je bent een superintelligent kind ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef ImTheBase het volgende:
Hoe oud ben je nou? Ik ben 16 (jaja, ik durf het tenminste wel te zeggen) en ik studeer in Arnhem. Ik hoor thuis echt geen geklaag over onveiligheid en ik reis toch regelmatig nog alleen
have fun!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:34 schreef DJSmurf het volgende:
Ik mag nu in een keer wel naar Arnhem. Me ma heeft erover nagedacht.
Rare ouders heb ik :S
Neen, hoezo zou ik dat wel zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:48 schreef thijsltc het volgende:
[..]
je bent een superintelligent kind ofzo?
MBO toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Neen, hoezo zou ik dat wel zijn?
Dan geven je ouders gewoon niet om jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:27 schreef gateh het volgende:
ik ff naar R'dam en een nachtje pitten wat er uiteindelijk 3 werden. ouders: geen probleem
Dan kan het iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:54 schreef ImTheBase het volgende:
Ik loop een jaartje voor (groep overgeslagen op de basisschool).
Das al gauw wat anders he..quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:45 schreef DJSmurf het volgende:
Ik ben 14
Als je ouder dan 16 bent, vindt ik dat je moeder je best alleen kan laten gaan...quote:
Nijmegen-Arnhem is korter dan een half uurquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef ImTheBase het volgende:
En je woont in Nijmegen of iets? (vanaf Nijmegen is het namelijk 30 min. met de trein). Ik zou het opzich nog best wel kunnen begrijpen van je ma, in ieder geval bij meiden wel, maar bij jongens mwa.
Zeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen-Arnhem is korter dan een half uur
Dus TS zal wel in een of ander boeren gehucht wonen (Doetinchem ofzo)
Hij niet, maar ik wel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef remlof het volgende:
Verdomme, ik ook! Maar nu Arnhem. Is ook altijd heul spannend als ik moet reizen hoor!!! En alleen in Arnhem zijn... Brrrr!!quote:
ja, de Rijn ligt vol met Natalies...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef donroyco het volgende:
Joran woont/komt uit Arnhem
Dat zal wel een goede reden zijn dat je niet naar Arnhem mag
Agg je merkt 't al aan de reactie hč die is te kinderlijk. Sommige mensen van 14 zijn wel zelfstandig, maar TS niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef Roemertje het volgende:
[..]
te jong voor bier dus...
je mag niet
nee als je niet naar arnhem mag van je moeder is nijmegen ineens wel okquote:
Je moeder is dom, Rotterdam is onderhand de ergste stad van Nederland en dan mag je niet na Arnhem?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:36 schreef DJSmurf het volgende:
[..]
HA IK BEN OOK 14 EN IK MAG VANAF NIJMEGEN NAAR WAAR IK WIL.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:45 schreef DJSmurf het volgende:
Ik ben 14
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |