quote:
volgens mij alleen centraal toch, niet stickey, want die zijn alleen voor feedback, mededelingen en bijzonderheden en zuliks?quote:
Voor #100 zijn er topics centraal gemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij alleen centraal toch, niet stickey, want die zijn alleen voor feedback, mededelingen en bijzonderheden en zuliks?
ja dat dacht ik ook, maar Cross zegt zo stellig dat ze sticky stonden...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:37 schreef OA het volgende:
[..]
Voor #100 zijn er topics centraal gemaakt.
Het ging op een gegeven moment echter zo snel, dat er besloten is dat het zinloos is om topics centraal te maken...
Gewoon laten kletsen. Das helemaal niet waar!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar Cross zegt zo stellig dat ze sticky stonden...
Dat was dus de eerste 7 dagen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:37 schreef OA het volgende:
[..]
Voor #100 zijn er topics centraal gemaakt.
Het ging op een gegeven moment echter zo snel, dat er besloten is dat het zinloos is om topics centraal te maken...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
Tijd om me richting bed te verplaatsen.
Min of meer...quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
Tijd om me richting bed te verplaatsen.
quote:
Yup.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
wens der gedachte zeker. A dirty mind is a joy forever en zulks?
Wie is dit nou weer?quote:
Een kloon van mij.quote:
Joequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Een kloon van mij.
anyways,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |