geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef DeWalrus het volgende:
Zullen vast allerlie Motieven te geven zijn. Maar volgens mij is Huub nu oprecht aardig voor amanda.... Wat denken jullie?
Kunnen ze niet beter een film over honden aanvragen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das die film die Amanda zo graag wil zien
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef mazaru het volgende:
Sportmannen roken toch niet? Waarom roept die ene dan de hele tijd om hasj??
Wie roept er om hasj, een van die trainingsgasten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef mazaru het volgende:
Sportmannen roken toch niet? Waarom roept die ene dan de hele tijd om hasj??
Dus dat~!quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach de praatjes van huub neem ik niet meer zo serieus.De ene minuut lult hij hard en de andere minuut vind hij het zielig.Wacht wel af.
of Lassiequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter een film over honden aanvragen?![]()
Frank en Frey bijvoorbeeld
Oeh, Brian geslagen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan ook vertellen dat ie tegen Brian geslagen heeft (heb er helaas geen cap van, maar zag het wel) !
101 Dalmatiers!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar ik geef toch de febo hier ook de schuld van.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één hij is zo overduidelijk een marionet geworden! Ik word er kotsmisselijk van!
das een krachtstoots-uitdrukking : oesjh oesjh !!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie roept er om hasj, een van die trainingsgasten?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:58 schreef neo567 het volgende:
das een krachtstoots-uitdrukking : oesjh oesjh !!!![]()
![]()
Next !!
Ik weet nog dat ie zelfs brian troostte met het vertrek van Natasia.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:00 schreef DeWalrus het volgende:
Huub vertoont wel vaker empathisch gedrag. Toen met de moeder van Lieke en dergelijke, het zich zorgen maken om dat meisje waarmee hij bezopen op het scherm aan het vissen was.
Denk dat Huub gewoon moe is.Alle energie is weg en hij denkt ook niet meer helder na.Het gaat net zo als ik al dacht.Huub is op als de finale ingaat en Brian is dan op zijn sterkst.Huub is aardig geweest voor de kijkcijfers en een goede marionet geworden.Huub heeft alles gegeven voor ome John en nu is het op.Hij word nu meer gehaat dan dat hij geliefd is.En dat was precies de bedoeling.En daarom gun ik hem wel de hoofdprijs.Zonder Huub was er allang geen gouden kooi meer geweest en de anti Huubfans hadden dan steeds maar geroepen,goh wat is het saai.Doen ze nu al ,als Huub gewoon niks doet.quote:
All Dogs Go to Heavenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die enge gedachte spookte ook al door mijn hoofdquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef yellowfirst het volgende:
Het zal wel niet lang duren of een "fan" van Amanda zal via de FEBOeen chihuahua-puppy opsturen...als troost.............
geen mooier moment dan een tvmomentquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat een huichelachtig mens is het ook, ik bedoel Amanda. Ze heeft ze zelf aan hun lot overgelaten, ze is vrijwillig zonder goede oppas voor haar hondjes de kooi in gegaan. Er is alleen maar gezeuld met die beestjes, toen ze in de villa waren werd er niet naar omgekeken, beestjes zijn niet eens zindelijk, maar toch in de slaapkamer en in bed, er moest een uitlaat service komen. Mama die belde of de hondjes niet naar Amanda in de kooi konden. Iedereen zit/zat met die beestjes in hun maag. Ze moet een speelgoedhond hebben, die ze op kan winden op batterijen ook goed, dan kan ze hem uitzetten als ze er genoeg van heeft.
Als je dat vergelijkt met Benji van Nena, die had een goed onderdak bij haar ouders, die was goed verzorgt, maar Nicky en Juicy zijn aan hun lot overgelaten.
Verdriet is logisch, maar ze had kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren door de manier waarop er met de beestjes is omgegaan. Zoals ze al zei net Juicy is vorig jaar aangereden, ook door onachtzaamheid van degene die er op zou passen. Eigenlijk kort gezegd ze is geen hond waard.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat een huichelachtig mens is het ook,
Eigenlijk kort gezegd ze is geen hond waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |