abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56422784
Vind het echt sneu voor AZ. Ben geen fan of zo maar zoveel pech hebben in één seizoen komt niet vaak voor! Kan het mij niet herinneren.
pi_56422816
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef De.Kromme het volgende:
Zondag gaan we definitief afhaken om de titel, 11 punten goedmaken is bijna onmogelijk (op vorig seizoen na). Wel fijn dat we ons kunnen richten op de play-offs, wel kut dat PSV de grootste kanshebber op de titel is en wij Ajax gaan tegenkomen in de play-offs.
Tja, Feyenoord heeft nog wel kans. Twee vechten om een been en de derde (PSV) gaat ermee heen!

Ha ha ha!
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:28:12 #153
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56422857
AZ pech? . Ons is een penalty ontnomen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:32:02 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56422952
En dat gehuil van Louis dat Feyenoord veel meer vrije trappen kreeg was ook pure onzin.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:50:18 #155
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_56423412
quote:
Van Gaal: we speelden vandaag tegen 13 man.

Ongelofelijk die man.
altijd lachen met Van Gaal
pi_56423430
Afgelopen, einde, finito met het kampioensschap, één grote drama bij Feyenoord. Alles is gewoon slecht én kut. En als schep erbovenop wordt er nog een penal onthouden.

Richten op de beker, laat de competitie maar lekker de tering krijgen. Kutzooi dit. Een team met een Makaay, Bronckhorst, de cler en Landzaat...Menig topteams in het binnen en buitenland zullen hier jaloers op zijn en moet je is kijken hoe t bij ons weer is ontpopt. Ik snap dat niet bij Feyenoord. Wanneer toppers een Feyenoordshirt aantrekken is het gewoon kut. Of ze nou goed spelen is slecht toch krijgen we het voor elkaar om altijd weer onnodige punten te morsen wat gewoon tegen sommige teams niet kan of mag (excelsior, vvv) Is het het beleid? Manier spelen? Trainingsmethode?
Ik begin uit respect ff niet over spelers over Lee, want dan krijg ik het zoals ook vanavond aan mn hart.

Feyenoord is wéér een zinkend schip, zelfs met een team met dit soort spelers. Wat moeten we dan halen? Doen we (oud) wereldspelers halen en nog kunnen we geen potten breken. Moeten we dan doen, speler van Real en MANU?

Ik begrijp dat nou echt NOOIT met Feyenoord, altijd gaat het weer de verkeerde kant op ALTIJD.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:53:18 #157
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_56423470
quote:

Van Marwijk weigert titelkansen op te geven
30 januari 2008

Volgens Feyenoord-trainer Bert van Marwijk is de titelstrijd in de eredivisie na woensdag nog niet beslist. "Als AZ zaterdag PSV verslaat en wij winnen zondag in Amsterdam is de achterstand op PSV vijf punten. Dat is overbrugbaar."

Een zege van AZ op PSV is niet uitgesloten, zo denkt Van Marwijk. "Als AZ zaterdag zo voetbalt als ze tegen ons hebben gedaan, geef ik ze een kans."

Louis van Gaal was het met zijn collega eens. "Je moet er niet gek van opkijken als wij van PSV winnen", zei de trainer van AZ. "Dat zou heel goed kunnen."
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:55:42 #158
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56423529
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:51 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen, einde, finito met het kampioensschap, één grote drama bij Feyenoord. Alles is gewoon slecht én kut. En als schep erbovenop wordt er nog een penal onthouden.
Als we zondag zouden winnen (wat ik niet denk) moet Feyenoord volop blijven gaan, PSV zo lang mogelijk in de nek hijgen want ook PSV zal niet alle wedstrijden dit seizoen winnen. Ik ben alleen bang voor een verlies, zolang van Marwijk z'n elftal niet kan motiveren.
quote:
Richten op de beker, laat de competitie maar lekker de tering krijgen. Kutzooi dit. Een team met een Makaay, Bronckhorst, de cler en Landzaat...Menig topteams in het buitenland zullen hier jaloers op zijn en moet je is kijken hoe t bij ons weer is ontpopt. Ik snap dat niet bij Feyenoord. Wanneer toppers een Feyenoordshirt aantrekken is het gewoon kut. Is het het beleid? Manier spelen? Trainingsmethode?
Ik begin uit respect ff niet over spelers over Lee, want dan krijg ik het zoals ook vanavond aan mn hart.
Lee en Slory moeten ze echt in elkaar beuken in de kleedkamers, optiefen met die kutkneuzen .
quote:
Feyenoord is wéér een zinkend schip, zelfs met een team met dit soort spelers. Wat moeten we dan halen? speler van Real en MANU?
Nee, een goede trainer is voldoende.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:56:27 #159
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56423547
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:53 schreef dvdfreak het volgende:

[..]
Ben ik het wel met Bert eens, helaas winnen we niet van Ajax zolang hij er zit.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:57:54 #160
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_56423580
Zeker allemaal de schuld van Bert? En de 7 vorige trainers van Feyenoord?
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:01:22 #161
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56423670
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef Zwansen het volgende:
Zeker allemaal de schuld van Bert? En de 7 vorige trainers van Feyenoord?
Die hadden vaak kutselecties. Bert heeft een goede selectie met geen enkele lastige jongen erin, de blessure's vallen erg mee en zelfs die krijgt hij niet aan de praat.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:01:31 #162
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56423674
Bullshit weer allemaal dit. We hebben nu dan wel een team met absolute topspelers, maar als je dan zo'n ongelofelijk slechte verdediging erachter hebt, heb je vrij weinig aan ze. En De_Kromme, ik weet dat het waarschijjnlijk te veel gevraagd is, maar doe eens normaal. Slory had een onmogelijke hoek en Lee komt kwaliteit te kort ja, helaas. Voorderest doen ze allebei hun uiterste best en kan je ze in mijn ogen niets verwijten. Slory is daarnaast ook gewoon een goede voetballer, alleen niet in dit langzame voetbal van Feyenoord.
pi_56423676
Opzich had Van Gaal wel gelijk. Die kanarie floot wel vaak twijfelachtig in ons voordeel als het publiek begon te zeuren, maar dat waren kleine vrije trappen en inworpen. Natuurlijk ziet hij voor het gemak de penalty en de goal over het hoofd.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:02:35 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56423699
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Die hadden vaak kutselecties. Bert heeft een goede selectie met geen enkele lastige jongen erin, de blessure's vallen erg mee en zelfs die krijgt hij niet aan de praat.
De verdediging is gewoon kansloos. Alleen De Cler kan opbouwen, voor de rest is het altijd een lange bal naar voren.
2000 light years from home
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:04:45 #165
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56423718
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En De_Kromme, ik weet dat het waarschijjnlijk te veel gevraagd is, maar doe eens normaal. Slory had een onmogelijke hoek en Lee komt kwaliteit te kort ja, helaas. Voorderest doen ze allebei hun uiterste best en kan je ze in mijn ogen niets verwijten. Slory is daarnaast ook gewoon een goede voetballer, alleen niet in dit langzame voetbal van Feyenoord.
Hun uiterste best? Slory lag er niet wakker van dat ie ons de winst tegen Ajax niet bezorgde, vertelde ie. Dat zou wel moeten, maar die gast interesseert het geen flikker, die verdient over 1,5 jaar wel 2 miljoen per jaar bij HSV ofzo. Zondag maakt ie het maar goed met 2 goals, anders geef ik het op met hem.

En het was zeker geen onmogelijke hoek, hij schoot te hard.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:06:16 #166
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56423738
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:04 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Hun uiterste best? Slory lag er niet wakker van dat ie ons de winst tegen Ajax niet bezorgde, vertelde ie. Dat zou wel moeten, maar die gast interesseert het geen flikker, die verdient over 1,5 jaar wel 2 miljoen per jaar bij HSV ofzo. Zondag maakt ie het maar goed met 2 goals, anders geef ik het op met hem.

En het was zeker geen onmogelijke hoek, hij schoot te hard.
Slory vind ik ook een prutser ja.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:06:44 #167
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56423752
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

De verdediging is gewoon kansloos. Alleen De Cler kan opbouwen, voor de rest is het altijd een lange bal naar voren.
Niet mee eens, de bal is vaak genoeg op het middenveld en voorin. Alleen dan spelen ze hem weer terug naar de verdediging/Timmer dus dan schiet je niets op ja.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:08:43 #168
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56423793
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:06 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Niet mee eens, de bal is vaak genoeg op het middenveld en voorin. Alleen dan spelen ze hem weer terug naar de verdediging/Timmer dus dan schiet je niets op ja.
Ik zie echt een zelden een poging op doel vanuit achteruit opgebouwd worden hoor. Als het al geprobeerd wordt zijn het vaak van die passjes waar je net niks mee kan.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:10:29 #169
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56423833
Zoveel kwaliteit is er gewoon niet. Vandaag stonden nog steeds spelers als Greene, Bahía, Lucius en Mols in de basis.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56423848
Wat een drama weer vandaag.

De eerste helft was de slechtste helft die ik van Feyenoord heb gezien tot nu toe.

Blijft toch vreemd dat Feyenoord iedere keer een tegengoal nodig heeft om wakker geschud te worden.

Het was dan wel duidelijk een handsgoal maar wel terecht als je de verhoudingen op het veld zag.

Maar wat wil je als je met 10 man speelt, als je Lee in de basis zet kun je beter meteen met 10 man beginnen, wat was die slecht zeg.

Makaay viel mij vandaag ook weer tegen, hij voetbalde niet mee - maar dat doet hij al langer niet - maar hij is ook te beroerd om een stap extra te zetten. Ik kan me zo een paar momenten herinneren dat Feyenoord een grote kans had gekregen als Makaay naar de bal was toegekomen ipv dat hij had staan wachten totdat de bal bij hem in de voeten zou rollen.

Maar goed, definitief afgehaakt voor het kampioenschap en Psv weer kampioen. Dat begint nu toch wel saai te worden, ieder jaar Psv.

Als we zo blijven spelen kun je spelers blijven aantrekken. Veel verschil zal het niet maken.

Mols was een positief puntje trouwens, goed dat hij in de basis mocht beginnen.

Na vandaag zie ik des te meer op tegen komende zondag.

Gelukkig hebben we dan ongeveer alle clubs uit het linkerrijtje gehad dit seizoen en kunnen we eindelijk weer eens punten gaan sprokkelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:11:23 #171
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56423856
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef TC03 het volgende:
Zoveel kwaliteit is er gewoon niet. Vandaag stonden nog steeds spelers als Greene, Bahía, Lucius en Mols in de basis.
Wedden dat al die spelers bij PSV wél gewoon gefunctioneerd hadden met spelers als Makaay, Landzaat en Gio erbij?
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:16:53 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56423983
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een drama weer vandaag.

De eerste helft was de slechtste helft die ik van Feyenoord heb gezien tot nu toe.

Blijft toch vreemd dat Feyenoord iedere keer een tegengoal nodig heeft om wakker geschud te worden.

Het was dan wel duidelijk een handsgoal maar wel terecht als je de verhoudingen op het veld zag.

Maar wat wil je als je met 10 man speelt, als je Lee in de basis zet kun je beter meteen met 10 man beginnen, wat was die slecht zeg.

Makaay viel mij vandaag ook weer tegen, hij voetbalde niet mee - maar dat doet hij al langer niet - maar hij is ook te beroerd om een stap extra te zetten. Ik kan me zo een paar momenten herinneren dat Feyenoord een grote kans had gekregen als Makaay naar de bal was toegekomen ipv dat hij had staan wachten totdat de bal bij hem in de voeten zou rollen.

Maar goed, definitief afgehaakt voor het kampioenschap en Psv weer kampioen. Dat begint nu toch wel saai te worden, ieder jaar Psv.

Als we zo blijven spelen kun je spelers blijven aantrekken. Veel verschil zal het niet maken.

Mols was een positief puntje trouwens, goed dat hij in de basis mocht beginnen.

Na vandaag zie ik des te meer op tegen komende zondag.

Gelukkig hebben we dan ongeveer alle clubs uit het linkerrijtje gehad dit seizoen en kunnen we eindelijk weer eens punten gaan sprokkelen.
Eerste helft was niet zo slecht hoor. Beter dan tegen Groningen en Twente. Maar idd frustrerend om te zien dat Feyenoord pas aan gaat zetten als ze 1-0 achterstaan.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:18:49 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56424022
Komt mijn beleving.

Wat een gezeik van al die gasten in het stadion over die 0-1. gewoon terrecht gegeven. bal was er toch in gegaan. en dan die penal van mols, zelfde als dat van de zeeuw, en 2e helft trapt lucius dom pelle ook neer.

Vak X was veels te vol zeg, ga wel op vak w volgende keer, lekker rustig daar met al die Stadionverboden, wat vlogen er weer veel aanstekers na de 1-0

Feyenoord speelt gewoon al zo kut sinds 2 dec. toen alleen heracles nog goed aan de kant ging.

Makaay bakt er ook niks van, is het zo lastig 1 op 1 te scoren
Lee dramatisch, waarom stel je hem nog op. heb hem hard uitgefloten.
Bahia, ongelovelijk hoe slecht die is. en nog vinden mensen hem hier goed. bij de 0-1 was die ook zo simpel uitgespeeld.

Alleen door 2 blunders van AZ kom je op voorsprong.

Timmer was ook aardig aan het grabbelen, had beide doelpunten kunnen voorkomen.

Alleen de beker kunnen we nog winnen, dan ben ik wel content met het seizoen.

maar januari is een drama geworden.

Feyenoord is helemaal uit vorm, beetje zonder inhoud aanvallen, dat is enige wat ze kunnen. twente, groningen, az, psv, ze waren allemaal beter. en nog eens verloren van excelsior.

Alleen landzaat is wel prima in vorm, wat een goede speler.

zondag ga je er af tegen ajax.
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:20:27 #174
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56424061
Jordi Buijs trouwens verhuurd met optie tot koop, die is weg dus .
pi_56424148
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik zie echt een zelden een poging op doel vanuit achteruit opgebouwd worden hoor. Als het al geprobeerd wordt zijn het vaak van die passjes waar je net niks mee kan.
Op het moment dat dat gebeurt gaat meteen het hele publiek fluiten en nutteloos om jagen roepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')