Tja, Feyenoord heeft nog wel kans. Twee vechten om een been en de derde (PSV) gaat ermee heen!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef De.Kromme het volgende:
Zondag gaan we definitief afhaken om de titel, 11 punten goedmaken is bijna onmogelijk (op vorig seizoen na). Wel fijn dat we ons kunnen richten op de play-offs, wel kut dat PSV de grootste kanshebber op de titel is en wij Ajax gaan tegenkomen in de play-offs.
quote:
Van Marwijk weigert titelkansen op te geven
30 januari 2008
Volgens Feyenoord-trainer Bert van Marwijk is de titelstrijd in de eredivisie na woensdag nog niet beslist. "Als AZ zaterdag PSV verslaat en wij winnen zondag in Amsterdam is de achterstand op PSV vijf punten. Dat is overbrugbaar."
Een zege van AZ op PSV is niet uitgesloten, zo denkt Van Marwijk. "Als AZ zaterdag zo voetbalt als ze tegen ons hebben gedaan, geef ik ze een kans."
Louis van Gaal was het met zijn collega eens. "Je moet er niet gek van opkijken als wij van PSV winnen", zei de trainer van AZ. "Dat zou heel goed kunnen."
Als we zondag zouden winnen (wat ik niet denk) moet Feyenoord volop blijven gaan, PSV zo lang mogelijk in de nek hijgen want ook PSV zal niet alle wedstrijden dit seizoen winnen. Ik ben alleen bang voor een verlies, zolang van Marwijk z'n elftal niet kan motiveren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:51 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen, einde, finito met het kampioensschap, één grote drama bij Feyenoord. Alles is gewoon slecht én kut. En als schep erbovenop wordt er nog een penal onthouden.
Lee en Slory moeten ze echt in elkaar beuken in de kleedkamers, optiefen met die kutkneuzenquote:Richten op de beker, laat de competitie maar lekker de tering krijgen. Kutzooi dit. Een team met een Makaay, Bronckhorst, de cler en Landzaat...Menig topteams in het buitenland zullen hier jaloers op zijn en moet je is kijken hoe t bij ons weer is ontpopt. Ik snap dat niet bij Feyenoord. Wanneer toppers een Feyenoordshirt aantrekken is het gewoon kut. Is het het beleid? Manier spelen? Trainingsmethode?
Ik begin uit respect ff niet over spelers over Lee, want dan krijg ik het zoals ook vanavond aan mn hart.
Nee, een goede trainer is voldoende.quote:Feyenoord is wéér een zinkend schip, zelfs met een team met dit soort spelers. Wat moeten we dan halen? speler van Real en MANU?
Die hadden vaak kutselecties. Bert heeft een goede selectie met geen enkele lastige jongen erin, de blessure's vallen erg mee en zelfs die krijgt hij niet aan de praat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef Zwansen het volgende:
Zeker allemaal de schuld van Bert? En de 7 vorige trainers van Feyenoord?
De verdediging is gewoon kansloos. Alleen De Cler kan opbouwen, voor de rest is het altijd een lange bal naar voren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die hadden vaak kutselecties. Bert heeft een goede selectie met geen enkele lastige jongen erin, de blessure's vallen erg mee en zelfs die krijgt hij niet aan de praat.
Hun uiterste best? Slory lag er niet wakker van dat ie ons de winst tegen Ajax niet bezorgde, vertelde ie. Dat zou wel moeten, maar die gast interesseert het geen flikker, die verdient over 1,5 jaar wel 2 miljoen per jaar bij HSV ofzo. Zondag maakt ie het maar goed met 2 goals, anders geef ik het op met hem.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En De_Kromme, ik weet dat het waarschijjnlijk te veel gevraagd is, maar doe eens normaal. Slory had een onmogelijke hoek en Lee komt kwaliteit te kort ja, helaas. Voorderest doen ze allebei hun uiterste best en kan je ze in mijn ogen niets verwijten. Slory is daarnaast ook gewoon een goede voetballer, alleen niet in dit langzame voetbal van Feyenoord.
Slory vind ik ook een prutser ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hun uiterste best? Slory lag er niet wakker van dat ie ons de winst tegen Ajax niet bezorgde, vertelde ie. Dat zou wel moeten, maar die gast interesseert het geen flikker, die verdient over 1,5 jaar wel 2 miljoen per jaar bij HSV ofzo. Zondag maakt ie het maar goed met 2 goals, anders geef ik het op met hem.
En het was zeker geen onmogelijke hoek, hij schoot te hard.
Niet mee eens, de bal is vaak genoeg op het middenveld en voorin. Alleen dan spelen ze hem weer terug naar de verdediging/Timmer dus dan schiet je niets op ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
De verdediging is gewoon kansloos. Alleen De Cler kan opbouwen, voor de rest is het altijd een lange bal naar voren.
Ik zie echt een zelden een poging op doel vanuit achteruit opgebouwd worden hoor. Als het al geprobeerd wordt zijn het vaak van die passjes waar je net niks mee kan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Niet mee eens, de bal is vaak genoeg op het middenveld en voorin. Alleen dan spelen ze hem weer terug naar de verdediging/Timmer dus dan schiet je niets op ja.
Wedden dat al die spelers bij PSV wél gewoon gefunctioneerd hadden met spelers als Makaay, Landzaat en Gio erbij?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef TC03 het volgende:
Zoveel kwaliteit is er gewoon niet. Vandaag stonden nog steeds spelers als Greene, Bahía, Lucius en Mols in de basis.
Eerste helft was niet zo slecht hoor. Beter dan tegen Groningen en Twente. Maar idd frustrerend om te zien dat Feyenoord pas aan gaat zetten als ze 1-0 achterstaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een drama weer vandaag.
De eerste helft was de slechtste helft die ik van Feyenoord heb gezien tot nu toe.
Blijft toch vreemd dat Feyenoord iedere keer een tegengoal nodig heeft om wakker geschud te worden.
Het was dan wel duidelijk een handsgoal maar wel terecht als je de verhoudingen op het veld zag.
Maar wat wil je als je met 10 man speelt, als je Lee in de basis zet kun je beter meteen met 10 man beginnen, wat was die slecht zeg.![]()
![]()
Makaay viel mij vandaag ook weer tegen, hij voetbalde niet mee - maar dat doet hij al langer niet - maar hij is ook te beroerd om een stap extra te zetten. Ik kan me zo een paar momenten herinneren dat Feyenoord een grote kans had gekregen als Makaay naar de bal was toegekomen ipv dat hij had staan wachten totdat de bal bij hem in de voeten zou rollen.
Maar goed, definitief afgehaakt voor het kampioenschap en Psv weer kampioen. Dat begint nu toch wel saai te worden, ieder jaar Psv.![]()
Als we zo blijven spelen kun je spelers blijven aantrekken. Veel verschil zal het niet maken.
Mols was een positief puntje trouwens, goed dat hij in de basis mocht beginnen.
Na vandaag zie ik des te meer op tegen komende zondag.
Gelukkig hebben we dan ongeveer alle clubs uit het linkerrijtje gehad dit seizoen en kunnen we eindelijk weer eens punten gaan sprokkelen.
Op het moment dat dat gebeurt gaat meteen het hele publiek fluiten en nutteloos om jagen roepen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie echt een zelden een poging op doel vanuit achteruit opgebouwd worden hoor. Als het al geprobeerd wordt zijn het vaak van die passjes waar je net niks mee kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |