abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2002 @ 23:50:29 #1
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3330970
Wat leuks om te proberen als je sexleven een beetje in een dipje zit en je eigenlijk het gevoel hebt alsof je wel eens iets anders wilt proberen. Misschien heb je zelf bepaalde verlangens die binnen de noemer SM horen of gewoon zoiets van ik wil wat spannends doen een van die dingen die je dan kunt proberen is een bondage.

Ok leuk, waar begin ik hoe pak ik zoiets aan en hoe houd je het veilig.

Men nemen een paar zijden sjaals een paar judobanden badjas banden, wat stukken touw die niet snijden en een jongedame / jongenman en we gaan ervoor deze op / aan een bed vast te maken.

Met een spijlen bed is dit natuurlijk hartstikke makkelijk met een lattenbodem is het ook goed te doen ( iets om de lat heenwikkelen en dan aan de polsen en enkels bevestigen )

Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.

Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd

I wanna take you on a rollercoaster ...
pi_3331023
Zijden sjaals, haha. Heb laatst gewoon een T-shirt aan stukken gescheurd en dat werkte prima.

Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai

Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 27 februari 2002 @ 23:56:35 #3
23393 Mees_B
Prying open my third eye!
pi_3331061
Het is mijn ervaring dat mensen heel snel opgewonden raken als je ze vastbind, ze worden er geil van dat jij dingen met ze kan doen die ze eigenlijk niet willen.

En dat doe jij dan ook

Staring down the hole again, hands upon my back again[br]Survival is my only friend, terrified of what may come[br]Just remember I will always love you, even as I tear your fucking throat away[br]But it will end no other way, it will end no other way.
pi_3331081
Te ingewikkeld
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 28 februari 2002 @ 00:04:57 #5
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3331179
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:53 schreef Manono het volgende:
Zijden sjaals, haha. Heb laatst gewoon een T-shirt aan stukken gescheurd en dat werkte prima.

Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai

gewone sex wat is dat ?
pi_3331215
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:57 schreef Argento het volgende:
Te ingewikkeld
Een simpel knoopje?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 28 februari 2002 @ 00:10:21 #7
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_3331246
Hoezo als je sexleven in een dipje zit?
Zo nu en dan 'vergrijpen' wij ons hieraan en dat terwijl ons sexleven prima is
Overigens is het inderdaad het gevoel van machteloosheid dat je een extra kick geeft (en voor de ander juist het gevoel van macht)
glory ascending[br]from days neverending[br]unfold your dreams right now
pi_3331422
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:50 schreef Aemca het volgende:
Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
kort samengevat:
Gewoon heerlijk teasen of in mijn geval geteased worden.
pi_3331735
Hmm....ik ga dan meestal plagerig kriebelend met het puntje van mn tong over haar borsten...buik.... dijen...
Zachtjes aan dr oorlelletjes, dan langs de onderkant van dr wang richting mond... langzame tongzoen, maar als zij initiatief neemt om mij te zoenen mn mond snel buiten zoenbereik plaatsen.
Vind het met andere woorden verschrikkelijk mooi om mn vriendin geil te zien worden door mijn plagerijtjes
pi_3331747
t is zeker leuk als je daar van houd...
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:25:35 #11
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_3332333
Er is dus niemand die mij vast bind.......
I don't care.....
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:44:01 #12
23616 diablebleu
come out and play...
pi_3332403
quote:

Hmmm een paar ideetjes voor 't weekend?
Een teasende massage is natuurlijk altijd leuk om mee te beginnen, je kunt ondertussen met woorden je sub opwinden, bv. een erotisch verhaal vertellen, beschrijven wat je zou kunnen doen of even melding maken van de reeds ontstane tekenen van opwinding.
In een pesterige bui je ervoor kiezen op de kieteltoer te gaan, 't geijkte veertje hoef je niet eens bij de hand te hebben, je haren, neus of tong werken misschien wel beter.
Koude ijsblokjes en heet kaarsvet of warme olie.
Krabben, bijten, knijpen en aan de haren trekken.
Iets met pijn kan uiteraard ook heel goed.
Als je een van die zijden sjaaltjes als blindoek gebruikt
kun je in het kader van 'mondje open oogjes dicht' je sub chocolaatjes fruit en andere dingen voeren.
Een andere aanrader is de persoon te laten denken dat je iets anders doet dan je in werkelijkheid doet.
Volgens mij zijn er vele trucjes in omloop maar ik zal er eentje noemen.
Alvorens je de blinddoek omdoet maak je de persoon even attent op het mes en houd je de ijsblokjes verborgen.Nadat de blinddoek om is neem je een heel koud,beetje ruw gevormd ijsblokje en ga je daarmee langs de huid van de sub,het ijsblokje schijnt dan als een mes aan te voelen en het water dat eraf smelt als bloed.
Deze komt geloof ik uit 'screw the roses',lijkt me trouwens wel iets voor als je elkaar wat langer kent.
When choosing between two evils, I always like to try the one I've never tried before.
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:57:51 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3332447
Ik hou wel weer van de ruige bondageversie..als sletje behandeld worden en erg hard geneukt worden terwijl je vastgebonden word. Ik vind 't erg lekker overheerst te worden (met bep. grenzen)
Geblinddoekt worden is ook erg fijn, omdat je jezelf dan volledig overgeeft aan de ander, die je dan ook goed moet vertrouwen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:59:24 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3332451
quote:
-met veertjes zijn/haar lichaam en/of tepels strelen
-kaarsvet?
-met je tong een ontdekkingsreis maken
-slagroom op zijn/haar lijf spuiten en 't aflikken...
-zoiets?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_3332543
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:04 schreef Aemca het volgende:

[..]

gewone sex wat is dat ?

donderdag 28 februari 2002 @ 07:26:54 #16
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3332628
Ook een leuke: Neem een houten stang van ca. 1 meter, leg het "slachtoffer" op de rug op bed, bindt de enkel hier met ongeveer 60-75 cm ruimte tussen aan vast. Vervolgens de benen optrekken en de polsen er ook aan vast binden, zodanig dat de polsen OP de spreidstang vastzitten. Blinddoekje omdoen vooral niet vergeten.
Een uitstekend vertrekpunt voor een rondje plagen, pijnigen en kwellen, afgesloten met orale bevrediging van het gebonden slachtoffer (eerst likken/pijpen tot bijna orgasme, dan even pauze nemen en weer opnieuw beginnen. Na twee of drie keer op het laatste moment te zijn gestopt wordt je letterlijk gesmeekt om klaar te mogen komen).
Have fun.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_3334057
quote:
Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.
Pas daar mee op jongen... Daar komen ongelukken van.
the world is ours
pi_3334278
Ik kan me aardig vinden in de al eerder geposte reacties. Leef je uit ... verken de grenzen van lichte pijn.

Een beetje aan de tepels knabbelen, beetje haar hele lichaam likken, bepaalde plekjes wel en bepaalde plekjes net niet, vervolgens een keer hard penetreren, niet te lang, laat wat te wensen over, een keertje bijna laten klaarkomen, dan twee tellen de kamer verlaten ...

Ach, er is zoveel te doen ...

pi_3334299

edit:plaatje ffies wat verkleind

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 28-02-2002 12:32]

pi_3334313
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 11:46 schreef StefanFM het volgende:
[afbeelding]

arme sinaasappel
pi_3334539
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 02:25 schreef sabyne het volgende:
Er is dus niemand die mij vast bind.......
Ik wil je wel helpen hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 februari 2002 @ 12:43:12 #22
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3334957
quote:

TIP!

Mond open
Sinaasappel erin
Dan pas tape erover.

P.

pi_3367293
lekker serieus zijn jullie weer (not)
  maandag 4 maart 2002 @ 15:10:19 #24
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3381736
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:15 schreef LinsJ het volgende:
lekker serieus zijn jullie weer (not)
Mijn eerste reactie was toch echt serieus hoor, maar doe zelf eens een idee aan de hand.

P.

pi_3385551
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:26 schreef Knorretje het volgende:

[..]

kort samengevat:
Gewoon heerlijk teasen of in mijn geval geteased worden.

rrrrrr
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  maandag 4 maart 2002 @ 22:06:55 #26
15139 James_Bondage
Fokzine sucks.
pi_3386560
Somebody called???
Fokzine sucks, Please delete my useraccount!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 09:02:58 #27
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3389773
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:06 schreef James_Bondage het volgende:
Somebody called???
Ga toch kantklossen!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 13:03:36 #28
23629 Taxfree
Bonnetje BTW erbij?
pi_3391945
Keertje bij een M/M/F triootje vastgebonden en geblinddoekt door de F. Nare ervaring als de andere M in het gezelschap bi blijkt te zijn en op een gegeven moment de F de blinddoek bij mij afdoet en er iemand die je niet verwacht aan je loopt te kluiven...
What noise annoys an oyster most? Well, any noise annoys an oyster. But a noisy noise annoys an oyster most.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 13:30:48 #29
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3392265
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:03 schreef Taxfree het volgende:
Keertje bij een M/M/F triootje vastgebonden en geblinddoekt door de F. Nare ervaring als de andere M in het gezelschap bi blijkt te zijn en op een gegeven moment de F de blinddoek bij mij afdoet en er iemand die je niet verwacht aan je loopt te kluiven...
Hehehehe cool sadistisch enzo, ik mag dat wel
pi_3399051
Mmmm, het lijkt me ook wel heerlijk om ontvoerd te worden en ergens heftig vastgebonden en geblinddoekt worden ofzow en dan allerlei dingen "tegen m'n wil" ondergaan en moeten doen.

Maar goed dit is maar een idee en ik heb het idee dat ik en m'n vriend allebei sub aangelegd zijn,als hij bdsm al "boeiend" vindt! Dus dat wordt een beetje moeilijk spelen...

There's always Light in the Darkness!
  woensdag 6 maart 2002 @ 02:13:35 #31
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3400472
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:30 schreef Liberty het volgende:
Mmmm, het lijkt me ook wel heerlijk om ontvoerd te worden en ergens heftig vastgebonden en geblinddoekt worden ofzow en dan allerlei dingen "tegen m'n wil" ondergaan en moeten doen.

Maar goed dit is maar een idee en ik heb het idee dat ik en m'n vriend allebei sub aangelegd zijn,als hij bdsm al "boeiend" vindt! Dus dat wordt een beetje moeilijk spelen...

Grin, ach ik zat er al over te denken om cursussen te gaan geven hoe zorg ik ervoor dat mijn vriend mij gaat domineren ofzo volgens mij is daar nog aardig wat animo voor
pi_3401288
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 02:13 schreef Aemca het volgende:
Grin, ach ik zat er al over te denken om cursussen te gaan geven hoe zorg ik ervoor dat mijn vriend mij gaat domineren ofzo volgens mij is daar nog aardig wat animo voor
Lijkt me een goed plan inderdaad. Naar mijn weten is het aantal mensen dat graag onderdanig is, veel hoger dan het aantal mensen dat dominant is. Daar mag best eens wat aan gedaan worden.
  woensdag 6 maart 2002 @ 11:26:26 #33
23393 Mees_B
Prying open my third eye!
pi_3402089
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 09:48 schreef nightwolf het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan inderdaad. Naar mijn weten is het aantal mensen dat graag onderdanig is, veel hoger dan het aantal mensen dat dominant is. Daar mag best eens wat aan gedaan worden.

Moet je alleen oppassen dat je er niet teveel aan doet, anders wordt t omgekeerd...of iedereen moet gewoon switch worden dan is t opgelost
Staring down the hole again, hands upon my back again[br]Survival is my only friend, terrified of what may come[br]Just remember I will always love you, even as I tear your fucking throat away[br]But it will end no other way, it will end no other way.
pi_3402366
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 11:26 schreef Mees_B het volgende:

[..]

Moet je alleen oppassen dat je er niet teveel aan doet, anders wordt t omgekeerd...of iedereen moet gewoon switch worden dan is t opgelost

Dat zal wel meevallen toch ?? Echte subbies zullen nooit gaan switchen of opeens aan de andere kant van de zweep willen staan.
  woensdag 6 maart 2002 @ 11:59:18 #35
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3402406
quote:

[..]

Mmmm...., ik moet op zoek naar een andere baan. Misschien toch maar commerciëel gaan SM'en, workshops slagvaardigheid geven en dergelijke

P.

woensdag 6 maart 2002 @ 18:55:38 #36
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3407187
quote:

[..]

Helemaal niet, de verhouding is prima
Nu is het tenminste nog een beetje te doen om een harem aan te leggen

Al is dat me nog steeds niet echt gelukt ...

pi_3407407
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 18:55 schreef Aemca het volgende:

[..]

Helemaal niet, de verhouding is prima
Nu is het tenminste nog een beetje te doen om een harem aan te leggen

Al is dat me nog steeds niet echt gelukt ...

de score staat nu op?
  woensdag 6 maart 2002 @ 20:07:26 #38
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3407889
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:20 schreef youriw het volgende:

[..]

de score staat nu op?

0 personen in harem
pi_3412344
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 20:07 schreef Aemca het volgende:

[..]

0 personen in harem

vrijdag 8 maart 2002 @ 15:49:45 #40
5687 RobzQ
21st Century Schizoid Man
pi_3427807
<<<===

(Helaas momenteel geen gewillige dame aan m'n zijde, geen dame to be more exact)

http://www.zqcentral.com - Nieuws, links, events, reviews, columns, forum
  vrijdag 8 maart 2002 @ 17:27:46 #41
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_3428772
Om te verplaatsen lijkt het mij wel wat om zo bij mijn knieen naar mijn polsen te worden vastgemaakt dat ik niet gestrekt op kan staan en dan ook aangelijnd worden als een hond of zelfs aan m'n scrotum.

En dan eigenlijk iets wat alleen kan met een Meesteres die jou goed kent en die jij goed kent : goed stevig vastgebonden worden en dan met zo'n (weet niet hoe je het noemt) balletje aan een stukkie leer in je mond zodat je niks meer kan zeggen en echt helemaal bent beroofd van je vrijheid. En dan vooral veel, VEEL teasing.

Ook nog een idee : bind de sub vast op een stoel, gewoon zittend, niet al te strak. Lik de sub over z'n lippen en elke keer dat de sub initiatief probeert te nemen voor een (tong)zoen trek je het touw harder aan.

BTW: knorretje, ik heb authorization gevraagd om jou in me lijst te hebben, maar heb al iets van een week ofzow helemaal niks gehoord ?

[Dit bericht is gewijzigd door Fragger op 08-03-2002 17:33]

We though we were alone...untill one night....they struck. Now we are at war. We must rise to the call [i]above and beyond[/i]. [b][u]-58th Squadron[/b][/u]
pi_3431411
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 17:27 schreef Fragger het volgende:
Om te verplaatsen lijkt het mij wel wat om zo bij mijn knieen naar mijn polsen te worden vastgemaakt dat ik niet gestrekt op kan staan en dan ook aangelijnd worden als een hond of zelfs aan m'n scrotum.

En dan eigenlijk iets wat alleen kan met een Meesteres die jou goed kent en die jij goed kent : goed stevig vastgebonden worden en dan met zo'n (weet niet hoe je het noemt) balletje aan een stukkie leer in je mond zodat je niks meer kan zeggen en echt helemaal bent beroofd van je vrijheid. En dan vooral veel, VEEL teasing.

Een gag
quote:
Ook nog een idee : bind de sub vast op een stoel, gewoon zittend, niet al te strak. Lik de sub over z'n lippen en elke keer dat de sub initiatief probeert te nemen voor een (tong)zoen trek je het touw harder aan.
Maar wat als de sub met opzet jou test en uitdaagt, hoe ver je gaat ? Dat de touwen dus al op zijn strakst zitten ? Wat dan ??
quote:
BTW: knorretje, ik heb authorization gevraagd om jou in me lijst te hebben, maar heb al iets van een week ofzow helemaal niks gehoord ?
Sorry heb een paar slechte dagen achter de rug, heb je inmiddels geauthorised
  vrijdag 8 maart 2002 @ 22:03:25 #43
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3431434
quote:

Wat moet je met die sinaasappel
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  zaterdag 9 maart 2002 @ 01:34:43 #44
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_3433858
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 22:01 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Een gag

Ow, ok, das het engelse woord, maar spreek je dan ook chach uit
quote:
[..]

Maar wat als de sub met opzet jou test en uitdaagt, hoe ver je gaat ? Dat de touwen dus al op zijn strakst zitten ? Wat dan ??
[..]

Rustig aan ! Ik ben beginner en ik zou het graag is willen uitvinden wat daar het gevolg van is

quote:
Sorry heb een paar slechte dagen achter de rug, heb je inmiddels geauthorised
Ooow, ok, maakt niks uit, ik wist dat niet, sorry
We though we were alone...untill one night....they struck. Now we are at war. We must rise to the call [i]above and beyond[/i]. [b][u]-58th Squadron[/b][/u]
pi_3437850
Hmmm, tye-ripjes zijn ook errug handig... ik ga ze kopen om mijn vriendje mee op te voeden: Nee NIET aan mijn tieten zitten
Het leven is als zwemmen in ruige zee, pas op dat je niet koppie onder gaat en verdrinkt...
  zaterdag 9 maart 2002 @ 17:09:52 #46
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_3437953
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 16:53 schreef abraxa het volgende:
Hmmm, tye-ripjes zijn ook errug handig... ik ga ze kopen om mijn vriendje mee op te voeden: Nee NIET aan mijn tieten zitten
Je mag ze op mij uitproberen
  zaterdag 9 maart 2002 @ 19:29:32 #47
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3439122
quote:
Ok hou der wel rekening mee dat die dingen verdraaid vervelend zitten en onwijs in de huid kunnen gaan snijden ...
  zaterdag 9 maart 2002 @ 19:31:39 #48
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3439135
Een woord:
Veer!
-
  maandag 11 maart 2002 @ 11:15:01 #49
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3454814
quote:
Ooit eens tye-ripjes (hele dunne) om mijn tepels gehad, het er af halen was een straf op zich zeg, en dan ook nog zo'n (heerlijk) sadistisch krengetje dat je daarna een grofgebreide trui van kriebelwol laat dragen zonder t-shirt eronder (wat doe ik hier nog, ik ga naar huis!).

P.

donderdag 14 maart 2002 @ 12:32:14 #50
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3484651
quote:
Op maandag 11 maart 2002 11:15 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ooit eens tye-ripjes (hele dunne) om mijn tepels gehad, het er af halen was een straf op zich zeg, en dan ook nog zo'n (heerlijk) sadistisch krengetje dat je daarna een grofgebreide trui van kriebelwol laat dragen zonder t-shirt eronder (wat doe ik hier nog, ik ga naar huis!).

P.

Ik vind tye-ripjes <-- schrijf je dat wel zo ??
Heel vervelend spul het snijd me veel te veel
  donderdag 14 maart 2002 @ 13:24:51 #51
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3485290
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 12:32 schreef Aemca het volgende:

[..]

Ik vind tye-ripjes <-- schrijf je dat wel zo ??
Heel vervelend spul het snijd me veel te veel

Riptie volgens images.google

P.

zondag 17 maart 2002 @ 04:30:18 #52
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3513124
Ik ben zelf helemaal geschokt hoe kort het duurde voordat mensen uit mijn touwbondages waren die alleen op de polsen werden aangelegd.

Na vanacht een korte proef te hebben gedaan werden de bondages in 2.20 en 2.40 losgemaakt.

Terwijl ik zelf een bondage in precies 1 minuut loskreeg die ik omkreeg ...
het touw waarmee deze bondages werden aangelegd was 5 meter. 100% katoen.

pi_3513163
quote:

pi_3514330
quote:
Op zondag 17 maart 2002 04:30 schreef Aemca het volgende:
Ik ben zelf helemaal geschokt hoe kort het duurde voordat mensen uit mijn touwbondages waren die alleen op de polsen werden aangelegd.

Na vanacht een korte proef te hebben gedaan werden de bondages in 2.20 en 2.40 losgemaakt.

Haha, prutser!
* nightwolf kon er wel om lachen

Hoelang duurde de touwbondage die Mees_B had aangelegd?

zondag 17 maart 2002 @ 21:16:59 #55
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3518289
quote:
Op zondag 17 maart 2002 13:49 schreef nightwolf het volgende:

[..]

Haha, prutser!
* nightwolf kon er wel om lachen

Hoelang duurde de touwbondage die Mees_B had aangelegd?

Ik hoorde jou anders niet op de uitdaging ingaan voor een lagere tijd.

en zonder het gebruik van de tandjes waren ze niet los gekomen hoor

En ik was uit die van bondje gekomen in 1 minuut

PS Ik moet zeggen dat ik je smaak in vrouwen bewonder

[Dit bericht is gewijzigd door Aemca op 17-03-2002 21:25]

pi_3521869
quote:
Op zondag 17 maart 2002 21:16 schreef Aemca het volgende:
Ik hoorde jou anders niet op de uitdaging ingaan voor een lagere tijd.
Sja, ik ben niet gewend om los te willen komen, omdat ik dan waarschijnlijk extreem gestrafd wordt.
quote:
en zonder het gebruik van de tandjes waren ze niet los gekomen hoor
Ik blijf erbij dat je beter haar armen op haar rug had kunnen binden.
quote:
En ik was uit die van bondje gekomen in 1 minuut
Dat stukje heb ik geloof ik niet meer meegekregen. Jammer.
quote:
PS Ik moet zeggen dat ik je smaak in vrouwen bewonder
Dankje, ik waardeer hem zelf ook wel.
  maandag 18 maart 2002 @ 10:59:45 #57
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3522383
quote:
Op zondag 17 maart 2002 04:30 schreef Aemca het volgende:

Terwijl ik zelf een bondage in precies 1 minuut loskreeg die ik omkreeg ...
het touw waarmee deze bondages werden aangelegd was 5 meter. 100% katoen.

Gefeliciteerd, je harem is dus weer aan het groeien (heb je mijn advies om er eentje bij de Xenos mee te nemen opgevolgd?).

P.

maandag 18 maart 2002 @ 13:10:58 #58
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3524476
quote:
Op maandag 18 maart 2002 10:27 schreef nightwolf het volgende:

Ik blijf erbij dat je beter haar armen op haar rug had kunnen binden.

tja dat had gekunt maar dan kunnen ze ook niet meer vrij komen, dit was meer een beetje testen of ze op deze manier vrij kon komen en hoe lang dat zou duren.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik erg verbaasd was hoe snel ze uit die leren boeien glipte

maandag 18 maart 2002 @ 13:12:35 #59
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3524506
quote:
Op maandag 18 maart 2002 10:59 schreef Pagan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je harem is dus weer aan het groeien (heb je mijn advies om er eentje bij de Xenos mee te nemen opgevolgd?).

P.

Nee Wout en bondje zijn allebei geen gedeelte van mijn harem. Al heb ik er wel vertrouwen in dat die binnenkort zal groeien tot 1.
pi_3524663
Zullen we proberen niet te vervallen in een slowchat ?? Hoe leuk het ook kan zijn om te babbelen hoe snel iemand weer los is, het lijkt me nog steeds niet de bedoeling van een goed aangelegde bondage.

Denk ook dat het leuker is om tips, ideeen uittewisselen hoe het wel kan en welke effecten dat op de subjes had/heeft.

maandag 18 maart 2002 @ 14:11:33 #61
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3525440
Okee, knorretje heeft gelijk (wat ben ik toch meegaand vandaag).

Men neme een langharige slaaf/slavin.
Haren achter op het hoofd, iets onder de kruin, bij elkaar nemen met een elastiekje erom.
Knoop een 6 mm dik touw van minimaal 1,5 meter om het elastiekje, zodanig dat je 1 lang stuk over houdt.
Verdeel de bos haar in twee gelijke delen, en maak er samen met het touw een vlecht van, elastiekje om het einde waar de haren eindigen.
Bindt de polsen tegen elkaar op de rug, niet kruislings maar evenwijdig, bindt vervolgens ook de ellebogen zo stevig mogelijk tegen elkaar. De schouders gaan hierdoor mooi naar achteren.
Laat hem/haar knielen, knoop de enkels aan elkaar.
Buig het hoofd achterover, trek het touw wat in de vlecht zit tussen de samengeknoopte enkels door en zet dit zo strak vast dat het subje het een tijdje kan volhouden, zonder dat het te comfortabel wordt.

Ziehier een mooi uitgangspunt voor een avondje tepeltorture, geseling van de borst(en) en een duurproef tepelklemmen ("O, jij kunt deze klemmetjes wel hebben? Nou, ik ben benieuwd hoe je daar over een uurtje over denkt")

Veel plezier, en bedenk wel: Bij switchen is het nog altijd zo dat het uiteindelijk weer bij je terug komt.

P.

pi_3525695
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:11 schreef Pagan het volgende:
Men neme een langharige slaaf/slavin.
Haren achter op het hoofd, iets onder de kruin, bij elkaar nemen met een elastiekje erom.
Knoop een 6 mm dik touw van minimaal 1,5 meter om het elastiekje, zodanig dat je 1 lang stuk over houdt.
Verdeel de bos haar in twee gelijke delen, en maak er samen met het touw een vlecht van, elastiekje om het einde waar de haren eindigen.
Bindt de polsen tegen elkaar op de rug, niet kruislings maar evenwijdig, bindt vervolgens ook de ellebogen zo stevig mogelijk tegen elkaar. De schouders gaan hierdoor mooi naar achteren.
Laat hem/haar knielen, knoop de enkels aan elkaar.
Buig het hoofd achterover, trek het touw wat in de vlecht zit tussen de samengeknoopte enkels door en zet dit zo strak vast dat het subje het een tijdje kan volhouden, zonder dat het te comfortabel wordt.
Niet helemaal gelijk aan je beschrijving, maar komt in grote delen overeen (En dan voornamelijk de tweede, wat betreft het haar erbij betrekken, ach en knielen kan ze ook hoor)

ff wat plaatjes waar ik me zeer in kan vinden kwa gebondeerd te worden..

maandag 18 maart 2002 @ 15:01:39 #63
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3526192
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:27 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Niet helemaal gelijk aan je beschrijving, maar komt in grote delen overeen (En dan voornamelijk de tweede, wat betreft het haar erbij betrekken, ach en knielen kan ze ook hoor)

ff wat plaatjes waar ik me zeer in kan vinden kwa gebondeerd te worden..

Mooi, thanx (laat ik nu zelf ook lang haar hebben). Ik vind het bij een dergelijke bondage gedwongen worden je tepels/borsten aan te bieden erg opwindend. Zo machteloos, zo weerloos.

P.

P.

maandag 18 maart 2002 @ 21:46:27 #64
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_3531060
quote:
Wat leuks om te proberen als je sexleven een beetje in een dipje zit en je eigenlijk het gevoel hebt alsof je wel eens iets anders wilt proberen. Misschien heb je zelf bepaalde verlangens die binnen de noemer SM horen of gewoon zoiets van ik wil wat spannends doen een van die dingen die je dan kunt proberen is een bondage.

Ok leuk, waar begin ik hoe pak ik zoiets aan en hoe houd je het veilig.

Men nemen een paar zijden sjaals een paar judobanden badjas banden, wat stukken touw die niet snijden en een jongedame / jongenman en we gaan ervoor deze op / aan een bed vast te maken.

Met een spijlen bed is dit natuurlijk hartstikke makkelijk met een lattenbodem is het ook goed te doen ( iets om de lat heenwikkelen en dan aan de polsen en enkels bevestigen )

Waarom een mes in de buurt?
pi_3531104
quote:
Op maandag 18 maart 2002 21:46 schreef Sunrise het volgende:

[..]

Waarom een mes in de buurt?

Om los te snijden gekkie...
  maandag 18 maart 2002 @ 21:52:12 #66
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_3531164
quote:
Op maandag 18 maart 2002 21:49 schreef FallenAngel het volgende:

[..]

Om los te snijden gekkie...

Een touw kan je ook losmaken gewoon hoor

Hoef je toch die dingen niet gelijk te mollen.

pi_3531453
quote:
Op maandag 18 maart 2002 21:52 schreef Sunrise het volgende:

[..]

Een touw kan je ook losmaken gewoon hoor

Hoef je toch die dingen niet gelijk te mollen.

Dat scherpe mes of schaar is meer bedoeld in noodgevallen. Er kan natuurlijk altijd iets misgaan, je kan onwel worden etc waarbij het noodzaak is snel losteraken. En een mes is dan een stuk sneller en makkelijker dan giga veel wikkels en knopen af te moeten gaan.
pi_3532186
Oh, en neem een mes dat maar aan één kant snijdt.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 08:48:45 #69
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3534786
quote:
Op maandag 18 maart 2002 22:46 schreef nightwolf het volgende:
Oh, en neem een mes dat maar aan één kant snijdt.
Ben JIJ nou een masochist

Scherp mes met kartels heeft mijn voorkeur, en bij kettingen, sloten en boeien ook een betonschaar.

P.

dinsdag 19 maart 2002 @ 17:19:28 #70
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_3541887
Zelf vind ik deze errug mooi :

Ik droom er nog steeds van om ooit is zo vastgebonden te worden, alleen dan zonder het haar want ik heb kort haar. En meer van dit soort dwingende posities. En dan uiteraard dat ik flink gebruikt word.

Maar ja, laat ik nou maar eerst is wat ervaring op dit gebied gaan opdoen alvorens we gelijk hiermee beginnen

Offtopic: knorretje, wanneer ben je meestal online op icq ?

[Dit bericht is gewijzigd door Fragger op 19-03-2002 17:31]

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:30:21 #71
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_3546218
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:55 schreef tvdleur het volgende:
Hmm....ik ga dan meestal plagerig kriebelend met het puntje van mn tong over haar borsten...buik.... dijen...
Zachtjes aan dr oorlelletjes, dan langs de onderkant van dr wang richting mond... langzame tongzoen, maar als zij initiatief neemt om mij te zoenen mn mond snel buiten zoenbereik plaatsen.
Vind het met andere woorden verschrikkelijk mooi om mn vriendin geil te zien worden door mijn plagerijtjes
jaaaaaaa!!!

Of als je haar hoort klaakomen bij het beffen...... WHAAAA Geil!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')