Ok leuk, waar begin ik hoe pak ik zoiets aan en hoe houd je het veilig.
Men nemen een paar zijden sjaals een paar judobanden badjas banden, wat stukken touw die niet snijden en een jongedame / jongenman en we gaan ervoor deze op / aan een bed vast te maken.
Met een spijlen bed is dit natuurlijk hartstikke makkelijk met een lattenbodem is het ook goed te doen ( iets om de lat heenwikkelen en dan aan de polsen en enkels bevestigen )
Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.
Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai
En dat doe jij dan ook
quote:gewone sex wat is dat ?
Op woensdag 27 februari 2002 23:53 schreef Manono het volgende:
Zijden sjaals, haha. Heb laatst gewoon een T-shirt aan stukken gescheurd en dat werkte prima.Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai
quote:Een simpel knoopje?
Op woensdag 27 februari 2002 23:57 schreef Argento het volgende:
Te ingewikkeld
quote:kort samengevat:
Op woensdag 27 februari 2002 23:50 schreef Aemca het volgende:
Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
quote:Hmmm een paar ideetjes voor 't weekend?
Op woensdag 27 februari 2002 23:50 schreef Aemca het volgende:Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
quote:-met veertjes zijn/haar lichaam en/of tepels strelen
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:04 schreef Aemca het volgende:[..]
gewone sex wat is dat ?
P.
quote:Pas daar mee op jongen... Daar komen ongelukken van.
Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.
Een beetje aan de tepels knabbelen, beetje haar hele lichaam likken, bepaalde plekjes wel en bepaalde plekjes net niet, vervolgens een keer hard penetreren, niet te lang, laat wat te wensen over, een keertje bijna laten klaarkomen, dan twee tellen de kamer verlaten ...
Ach, er is zoveel te doen ...
quote:arme sinaasappel
Op donderdag 28 februari 2002 11:46 schreef StefanFM het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik wil je wel helpen hoor
Op donderdag 28 februari 2002 02:25 schreef sabyne het volgende:
Er is dus niemand die mij vast bind.......
quote:TIP!
edit:plaatje ffies wat verkleind
Mond open
Sinaasappel erin
Dan pas tape erover.
P.
quote:Mijn eerste reactie was toch echt serieus hoor, maar doe zelf eens een idee aan de hand.
Op zondag 03 maart 2002 02:15 schreef LinsJ het volgende:
lekker serieus zijn jullie weer (not)
P.
quote:rrrrrr
Op donderdag 28 februari 2002 00:26 schreef Knorretje het volgende:[..]
kort samengevat:
Gewoon heerlijk teasen of in mijn geval geteased worden.
quote:Ga toch kantklossen!
Op maandag 04 maart 2002 22:06 schreef James_Bondage het volgende:
Somebody called???
quote:Hehehehe
Op dinsdag 05 maart 2002 13:03 schreef Taxfree het volgende:
Keertje bij een M/M/F triootje vastgebonden en geblinddoekt door de F. Nare ervaring als de andere M in het gezelschap bi blijkt te zijn en op een gegeven moment de F de blinddoek bij mij afdoet en er iemand die je niet verwacht aan je loopt te kluiven...
Maar goed dit is maar een idee en ik heb het idee dat ik en m'n vriend allebei sub aangelegd zijn,als hij bdsm al "boeiend" vindt! Dus dat wordt een beetje moeilijk spelen...
quote:Grin, ach ik zat er al over te denken om cursussen te gaan geven hoe zorg ik ervoor dat mijn vriend mij gaat domineren ofzo volgens mij is daar nog aardig wat animo voor
Op dinsdag 05 maart 2002 23:30 schreef Liberty het volgende:
Mmmm, het lijkt me ook wel heerlijk om ontvoerd te worden en ergens heftig vastgebonden en geblinddoekt worden ofzow en dan allerlei dingen "tegen m'n wil" ondergaan en moeten doen.Maar goed dit is maar een idee en ik heb het idee dat ik en m'n vriend allebei sub aangelegd zijn,als hij bdsm al "boeiend"
vindt! Dus dat wordt een beetje moeilijk spelen...
quote:Lijkt me een goed plan inderdaad. Naar mijn weten is het aantal mensen dat graag onderdanig is, veel hoger dan het aantal mensen dat dominant is. Daar mag best eens wat aan gedaan worden.
Op woensdag 06 maart 2002 02:13 schreef Aemca het volgende:
Grin, ach ik zat er al over te denken om cursussen te gaan geven hoe zorg ik ervoor dat mijn vriend mij gaat domineren ofzo volgens mij is daar nog aardig wat animo voor
quote:Moet je alleen oppassen dat je er niet teveel aan doet, anders wordt t omgekeerd...of iedereen moet gewoon switch worden dan is t opgelost
Op woensdag 06 maart 2002 09:48 schreef nightwolf het volgende:[..]
Lijkt me een goed plan inderdaad. Naar mijn weten is het aantal mensen dat graag onderdanig is, veel hoger dan het aantal mensen dat dominant is. Daar mag best eens wat aan gedaan worden.
quote:Dat zal wel meevallen toch ?? Echte subbies zullen nooit gaan switchen of opeens aan de andere kant van de zweep willen staan.
Op woensdag 06 maart 2002 11:26 schreef Mees_B het volgende:[..]
Moet je alleen oppassen dat je er niet teveel aan doet, anders wordt t omgekeerd...of iedereen moet gewoon switch worden dan is t opgelost
quote:Mmmm...., ik moet op zoek naar een andere baan. Misschien toch maar commerciëel gaan SM'en, workshops slagvaardigheid geven en dergelijke
Lijkt me een goed plan inderdaad. Naar mijn weten is het aantal mensen dat graag onderdanig is, veel hoger dan het aantal mensen dat dominant is. Daar mag best eens wat aan gedaan worden.
P.
quote:Helemaal niet, de verhouding is prima
Al is dat me nog steeds niet echt gelukt ...
quote:de score staat nu op?
Op woensdag 06 maart 2002 18:55 schreef Aemca het volgende:[..]
Helemaal niet, de verhouding is prima
Nu is het tenminste nog een beetje te doen om een harem aan te leggenAl is dat me nog steeds niet echt gelukt ...
quote:0 personen in harem
Op woensdag 06 maart 2002 19:20 schreef youriw het volgende:[..]
de score staat nu op?
(Helaas momenteel geen gewillige dame aan m'n zijde, geen dame to be more exact)
En dan eigenlijk iets wat alleen kan met een Meesteres die jou goed kent en die jij goed kent : goed stevig vastgebonden worden en dan met zo'n (weet niet hoe je het noemt) balletje aan een stukkie leer in je mond zodat je niks meer kan zeggen en echt helemaal bent beroofd van je vrijheid. En dan vooral veel, VEEL teasing.
Ook nog een idee : bind de sub vast op een stoel, gewoon zittend, niet al te strak. Lik de sub over z'n lippen en elke keer dat de sub initiatief probeert te nemen voor een (tong)zoen trek je het touw harder aan.
BTW: knorretje, ik heb authorization gevraagd om jou in me lijst te hebben, maar heb al iets van een week ofzow helemaal niks gehoord ?
[Dit bericht is gewijzigd door Fragger op 08-03-2002 17:33]
quote:Een gag
Op vrijdag 08 maart 2002 17:27 schreef Fragger het volgende:
Om te verplaatsen lijkt het mij wel wat om zo bij mijn knieen naar mijn polsen te worden vastgemaakt dat ik niet gestrekt op kan staan en dan ook aangelijnd worden als een hond of zelfs aan m'n scrotum.En dan eigenlijk iets wat alleen kan met een Meesteres die jou goed kent en die jij goed kent : goed stevig vastgebonden worden en dan met zo'n (weet niet hoe je het noemt) balletje aan een stukkie leer in je mond zodat je niks meer kan zeggen en echt helemaal bent beroofd van je vrijheid. En dan vooral veel, VEEL teasing.
quote:Maar wat als de sub met opzet jou test en uitdaagt, hoe ver je gaat ? Dat de touwen dus al op zijn strakst zitten ? Wat dan ??
Ook nog een idee : bind de sub vast op een stoel, gewoon zittend, niet al te strak. Lik de sub over z'n lippen en elke keer dat de sub initiatief probeert te nemen voor een (tong)zoen trek je het touw harder aan.
quote:Sorry heb een paar slechte dagen achter de rug, heb je inmiddels geauthorised
BTW: knorretje, ik heb authorization gevraagd om jou in me lijst te hebben, maar heb al iets van een week ofzow helemaal niks gehoord ?
quote:Wat moet je met die sinaasappel
quote:Ow, ok, das het engelse woord, maar spreek je dan ook chach uit
Op vrijdag 08 maart 2002 22:01 schreef Knorretje het volgende:[..]
Een gag
quote:
[..]Maar wat als de sub met opzet jou test en uitdaagt, hoe ver je gaat ? Dat de touwen dus al op zijn strakst zitten ? Wat dan ??
[..]
Rustig aan ! Ik ben beginner en ik zou het graag is willen uitvinden wat daar het gevolg van is
quote:Ooow, ok, maakt niks uit, ik wist dat niet, sorry
Sorry heb een paar slechte dagen achter de rug, heb je inmiddels geauthorised
quote:Je mag ze op mij uitproberen
Op zaterdag 09 maart 2002 16:53 schreef abraxa het volgende:
Hmmm, tye-ripjes zijn ook errug handig... ik ga ze kopen om mijn vriendje mee op te voeden: Nee NIET aan mijn tieten zitten
quote:Ok hou der wel rekening mee dat die dingen verdraaid vervelend zitten en onwijs in de huid kunnen gaan snijden ...
Hmmm, tye-ripjes zijn ook errug handig... ik ga ze kopen om mijn vriendje mee op te voeden: Nee NIET aan mijn tieten zitten
quote:Ooit eens tye-ripjes (hele dunne) om mijn tepels gehad, het er af halen was een straf op zich zeg, en dan ook nog zo'n (heerlijk) sadistisch krengetje dat je daarna een grofgebreide trui van kriebelwol laat dragen zonder t-shirt eronder (wat doe ik hier nog, ik ga naar huis!).
P.
quote:Ik vind tye-ripjes <-- schrijf je dat wel zo ??
Op maandag 11 maart 2002 11:15 schreef Pagan het volgende:[..]
Ooit eens tye-ripjes (hele dunne) om mijn tepels gehad, het er af halen was een straf op zich zeg, en dan ook nog zo'n (heerlijk) sadistisch krengetje dat je daarna een grofgebreide trui van kriebelwol laat dragen zonder t-shirt eronder (wat doe ik hier nog, ik ga naar huis!).
P.
quote:Riptie volgens images.google
Op donderdag 14 maart 2002 12:32 schreef Aemca het volgende:[..]
Ik vind tye-ripjes <-- schrijf je dat wel zo ??
Heel vervelend spul het snijd me veel te veel
P.
Na vanacht een korte proef te hebben gedaan werden de bondages in 2.20 en 2.40 losgemaakt.
Terwijl ik zelf een bondage in precies 1 minuut loskreeg die ik omkreeg ...
het touw waarmee deze bondages werden aangelegd was 5 meter. 100% katoen.
quote:
quote:Haha, prutser!
Op zondag 17 maart 2002 04:30 schreef Aemca het volgende:
Ik ben zelf helemaal geschokt hoe kort het duurde voordat mensen uit mijn touwbondages waren die alleen op de polsen werden aangelegd.Na vanacht een korte proef te hebben gedaan werden de bondages in 2.20 en 2.40 losgemaakt.
Hoelang duurde de touwbondage die Mees_B had aangelegd?
quote:Ik hoorde jou anders niet op de uitdaging ingaan voor een lagere tijd.
Op zondag 17 maart 2002 13:49 schreef nightwolf het volgende:[..]
Haha, prutser!
* nightwolf kon er wel om lachenHoelang duurde de touwbondage die Mees_B had aangelegd?
en zonder het gebruik van de tandjes waren ze niet los gekomen hoor
En ik was uit die van bondje gekomen in 1 minuut
PS Ik moet zeggen dat ik je smaak in vrouwen bewonder
[Dit bericht is gewijzigd door Aemca op 17-03-2002 21:25]
quote:Sja, ik ben niet gewend om los te willen komen, omdat ik dan waarschijnlijk extreem gestrafd wordt.
Op zondag 17 maart 2002 21:16 schreef Aemca het volgende:
Ik hoorde jou anders niet op de uitdaging ingaan voor een lagere tijd.
quote:Ik blijf erbij dat je beter haar armen op haar rug had kunnen binden.
en zonder het gebruik van de tandjes waren ze niet los gekomen hoor
quote:Dat stukje heb ik geloof ik niet meer meegekregen. Jammer.
En ik was uit die van bondje gekomen in 1 minuut
quote:Dankje, ik waardeer hem zelf ook wel.
PS Ik moet zeggen dat ik je smaak in vrouwen bewonder
quote:Gefeliciteerd, je harem is dus weer aan het groeien (heb je mijn advies om er eentje bij de Xenos mee te nemen opgevolgd?).
Op zondag 17 maart 2002 04:30 schreef Aemca het volgende:
Ik ben zelf helemaal geschokt hoe kort het duurde voordat mensen uit mijn touwbondages waren die alleen op de polsen werden aangelegd.Na vanacht een korte proef te hebben gedaan werden de bondages in 2.20 en 2.40 losgemaakt.
Terwijl ik zelf een bondage in precies 1 minuut loskreeg die ik omkreeg ...
het touw waarmee deze bondages werden aangelegd was 5 meter. 100% katoen.
P.
quote:tja dat had gekunt maar dan kunnen ze ook niet meer vrij komen, dit was meer een beetje testen of ze op deze manier vrij kon komen en hoe lang dat zou duren.
Op maandag 18 maart 2002 10:27 schreef nightwolf het volgende:Ik blijf erbij dat je beter haar armen op haar rug had kunnen binden.
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik erg verbaasd was hoe snel ze uit die leren boeien glipte
quote:Nee Wout en bondje zijn allebei geen gedeelte van mijn harem. Al heb ik er wel vertrouwen in dat die binnenkort zal groeien tot 1.
Op maandag 18 maart 2002 10:59 schreef Pagan het volgende:[..]
Gefeliciteerd, je harem is dus weer aan het groeien (heb je mijn advies om er eentje bij de Xenos mee te nemen opgevolgd?).
P.
Denk ook dat het leuker is om tips, ideeen uittewisselen hoe het wel kan en welke effecten dat op de subjes had/heeft.
Men neme een langharige slaaf/slavin.
Haren achter op het hoofd, iets onder de kruin, bij elkaar nemen met een elastiekje erom.
Knoop een 6 mm dik touw van minimaal 1,5 meter om het elastiekje, zodanig dat je 1 lang stuk over houdt.
Verdeel de bos haar in twee gelijke delen, en maak er samen met het touw een vlecht van, elastiekje om het einde waar de haren eindigen.
Bindt de polsen tegen elkaar op de rug, niet kruislings maar evenwijdig, bindt vervolgens ook de ellebogen zo stevig mogelijk tegen elkaar. De schouders gaan hierdoor mooi naar achteren.
Laat hem/haar knielen, knoop de enkels aan elkaar.
Buig het hoofd achterover, trek het touw wat in de vlecht zit tussen de samengeknoopte enkels door en zet dit zo strak vast dat het subje het een tijdje kan volhouden, zonder dat het te comfortabel wordt.
Ziehier een mooi uitgangspunt voor een avondje tepeltorture, geseling van de borst(en) en een duurproef tepelklemmen ("O, jij kunt deze klemmetjes wel hebben? Nou, ik ben benieuwd hoe je daar over een uurtje over denkt")
Veel plezier, en bedenk wel: Bij switchen is het nog altijd zo dat het uiteindelijk weer bij je terug komt.
P.
quote:Niet helemaal gelijk aan je beschrijving, maar komt in grote delen overeen
Op maandag 18 maart 2002 14:11 schreef Pagan het volgende:
Men neme een langharige slaaf/slavin.
Haren achter op het hoofd, iets onder de kruin, bij elkaar nemen met een elastiekje erom.
Knoop een 6 mm dik touw van minimaal 1,5 meter om het elastiekje, zodanig dat je 1 lang stuk over houdt.
Verdeel de bos haar in twee gelijke delen, en maak er samen met het touw een vlecht van, elastiekje om het einde waar de haren eindigen.
Bindt de polsen tegen elkaar op de rug, niet kruislings maar evenwijdig, bindt vervolgens ook de ellebogen zo stevig mogelijk tegen elkaar. De schouders gaan hierdoor mooi naar achteren.
Laat hem/haar knielen, knoop de enkels aan elkaar.
Buig het hoofd achterover, trek het touw wat in de vlecht zit tussen de samengeknoopte enkels door en zet dit zo strak vast dat het subje het een tijdje kan volhouden, zonder dat het te comfortabel wordt.
ff wat plaatjes waar ik me zeer in kan vinden kwa gebondeerd te worden..
quote:Mooi, thanx (laat ik nu zelf ook lang haar hebben). Ik vind het bij een dergelijke bondage gedwongen worden je tepels/borsten aan te bieden erg opwindend. Zo machteloos, zo weerloos.
Op maandag 18 maart 2002 14:27 schreef Knorretje het volgende:[..]
Niet helemaal gelijk aan je beschrijving, maar komt in grote delen overeen
(En dan voornamelijk de tweede, wat betreft het haar erbij betrekken, ach en knielen kan ze ook hoor)
ff wat plaatjes waar ik me zeer in kan vinden kwa gebondeerd te worden..
![]()
![]()
P.
P.
quote:Waarom een mes in de buurt?
Wat leuks om te proberen als je sexleven een beetje in een dipje zit en je eigenlijk het gevoel hebt alsof je wel eens iets anders wilt proberen. Misschien heb je zelf bepaalde verlangens die binnen de noemer SM horen of gewoon zoiets van ik wil wat spannends doen een van die dingen die je dan kunt proberen is een bondage.Ok leuk, waar begin ik hoe pak ik zoiets aan en hoe houd je het veilig.
Men nemen een paar zijden sjaals een paar judobanden badjas banden, wat stukken touw die niet snijden en een jongedame / jongenman en we gaan ervoor deze op / aan een bed vast te maken.
Met een spijlen bed is dit natuurlijk hartstikke makkelijk met een lattenbodem is het ook goed te doen ( iets om de lat heenwikkelen en dan aan de polsen en enkels bevestigen )
quote:Om los te snijden gekkie...
Op maandag 18 maart 2002 21:46 schreef Sunrise het volgende:[..]
Waarom een mes in de buurt?
![]()
quote:Een touw kan je ook losmaken gewoon hoor
Op maandag 18 maart 2002 21:49 schreef FallenAngel het volgende:[..]
Om los te snijden gekkie...
Hoef je toch die dingen niet gelijk te mollen.
quote:Dat scherpe mes of schaar is meer bedoeld in noodgevallen. Er kan natuurlijk altijd iets misgaan, je kan onwel worden etc waarbij het noodzaak is snel losteraken. En een mes is dan een stuk sneller en makkelijker dan giga veel wikkels en knopen af te moeten gaan.
Op maandag 18 maart 2002 21:52 schreef Sunrise het volgende:[..]
Een touw kan je ook losmaken gewoon hoor
Hoef je toch die dingen niet gelijk te mollen.
quote:Ben JIJ nou een masochist
Op maandag 18 maart 2002 22:46 schreef nightwolf het volgende:
Oh, en neem een mes dat maar aan één kant snijdt.
Scherp mes met kartels heeft mijn voorkeur, en bij kettingen, sloten en boeien ook een betonschaar.
P.
Ik droom er nog steeds van om ooit is zo vastgebonden te worden, alleen dan zonder het haar want ik heb kort haar. En meer van dit soort dwingende posities. En dan uiteraard dat ik flink gebruikt word.
Maar ja, laat ik nou maar eerst is wat ervaring op dit gebied gaan opdoen alvorens we gelijk hiermee beginnen
Offtopic: knorretje, wanneer ben je meestal online op icq ?
[Dit bericht is gewijzigd door Fragger op 19-03-2002 17:31]
quote:jaaaaaaa!!!
Op donderdag 28 februari 2002 00:55 schreef tvdleur het volgende:
Hmm....ik ga dan meestal plagerig kriebelend met het puntje van mn tong over haar borsten...buik.... dijen...
Zachtjes aan dr oorlelletjes, dan langs de onderkant van dr wang richting mond... langzame tongzoen, maar als zij initiatief neemt om mij te zoenen mn mond snel buiten zoenbereik plaatsen.
Vind het met andere woorden verschrikkelijk mooi om mn vriendin geil te zien worden door mijn plagerijtjes
Of als je haar hoort klaakomen bij het beffen...... WHAAAA Geil!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |