abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56403514
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56403524
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
Wat dacht je van Groen bloed erin stoppen?
Ook erg populair bij onze buren!

Of zwart stof en muntjes.
quote:
Sowieso vind ik het maar een achterlijke regeling.. Ninja Gaiden kreeg censuur, en Ninja Gaiden Black weer niet.
Ninja Gaiden Sigma op de PS3 weer wel
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:37:54 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56403533
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 08:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ow ja. Vandaag komt Rez HD
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m cool
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_56403557
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m cool
Lekker
ik heb hem nog nooit eerder gespeeld, dus ben erg benieuwd!
pi_56403594
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekker!
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:49:12 #6
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56403691
censuur heb ik eigenlijk nog nooit zoveel van gemerkt Groen bloed ben ik nog niet tegen gekomen en onthoofden in NG was blijkbaar dus niet zo belangrijk (of zat dat niet in de originele versie?)
The line is a dot to you!
pi_56403727
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:49 schreef kepler het volgende:
censuur heb ik eigenlijk nog nooit zoveel van gemerkt Groen bloed ben ik nog niet tegen gekomen en onthoofden in NG was blijkbaar dus niet zo belangrijk (of zat dat niet in de originele versie?)
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.
pi_56403871
waiting for GOW2
pi_56403910
Ik houd ook niet van het woordje 'waar' in de titel.

BTW, who cares about onthoofdingen? Het spel speelt er echt niet minder om hoor. Het is hetzelfde als Ajax zonder Suarez...Je merkt er helemaal niets van, zoveel voegt het dus toe.
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:04:24 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56403930
Bloed rood of groen boeit mij geen hol.. als ze maar dramatisch sterven
The truth was in here.
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:08:17 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56403990
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd ook niet van het woordje 'waar' in de titel.

BTW, who cares about onthoofdingen? Het spel speelt er echt niet minder om hoor. Het is hetzelfde als Ajax zonder Suarez...Je merkt er helemaal niets van, zoveel voegt het dus toe.
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_56403999
TVP
pi_56404012
GVD kan ik weer XBL Punten kopen vandaag voor Rez HD.

Dan ook maar gelijk Pacman CE halen denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56404187
TVP
Wachtend op Mass Effect..
Ooh, I just felt my dick move!
pi_56404849
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.
pi_56405002
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.
Onthoofden van menselijke tegenstander is een one-hit kill. Wat dus wel voordeel oplevert als je omsingeld bent door veel vijandelijke ninja's of soldaten.
pi_56405666
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Of zwart stof en muntjes.
[..]

In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importeren
( play-asia doet het niet ) dus dan moet je hem door iemand in de US laten kopen en naar jouw mailen met de post dan kan het wel

en ik wist eigenlijk niet eens dat de gewone ninja gaiden censuur had , ik heb altijd de europeese gespeeld
en toen heb ik in amerika een 360 gekocht en ook maar weer ninja gaiden er bij maar ik heb geen verschil gemerkt ( kan zijn omdat ik voor die tijd NG al een jaar niet had gespeeld )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_56405701
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef DJ_ het volgende:
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importeren
( play-asia doet het niet ) dus dan moet je hem door iemand in de US laten kopen en naar jouw mailen met de post dan kan het wel
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.
pi_56405823
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keus
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_56405907
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keus
Eens. Al haal ik hem waarschijnlijk al als MGS4 uitkomt. Of als GTAIV beter draait dan op de 360.
pi_56406132
pi_56406379
Rez HD review van Eurogamer. 10/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91540
pi_56406568
kut censuur, dat is een christelijk iets.
Ik heb het niet zo op christelijke
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_56407109
Ik snap niet waarom het volgende niet werkt, en daarbij meteen de vraag of iemand weet hoe het wel kan gaan werken.
De verbinding heb ik als volgt gelegd: PC met draadloos internet- internetkabel naar router- internetkabel uit router naar xbox 360.
Hij maakt dmv deze verbinding geen verbinding met Xbox Live..
Verder wordt de verbinding van internet op mijn pc ook slecht.
Iemand een idee hoe ik een verbinding met Live kan leggen, zonder dat er draden uit mijn kamer lopen naar de hoofd-pc waar ook de router zit die op dit moment verbinding met Xbox Live maakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nega op 30-01-2008 12:40:48 ]
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_56407235
tvp in HD
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')