quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
Wat dacht je van Groen bloed erin stoppen?
Ook erg populair bij onze buren!
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?quote:Sowieso vind ik het maar een achterlijke regeling.. Ninja Gaiden kreeg censuur, en Ninja Gaiden Black weer niet.
Ninja Gaiden Sigma op de PS3 weer wel![]()
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m coolquote:
Lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:49 schreef kepler het volgende:
censuur heb ik eigenlijk nog nooit zoveel van gemerktGroen bloed ben ik nog niet tegen gekomen en onthoofden in NG was blijkbaar dus niet zo belangrijk
(of zat dat niet in de originele versie?)
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd ook niet van het woordje 'waar' in de titel.
BTW, who cares about onthoofdingen? Het spel speelt er echt niet minder om hoor. Het is hetzelfde als Ajax zonder Suarez...Je merkt er helemaal niets van, zoveel voegt het dus toe.
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...
Onthoofden van menselijke tegenstander is een one-hit kill. Wat dus wel voordeel oplevert als je omsingeld bent door veel vijandelijke ninja's of soldaten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importerenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwart stof en muntjes.
[..]
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef DJ_ het volgende:
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importeren
( play-asia doet het niet ) dus dan moet je hem door iemand in de US laten kopen en naar jouw mailen met de post dan kan het wel
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keusquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.
Eens. Al haal ik hem waarschijnlijk al als MGS4 uitkomt. Of als GTAIV beter draait dan op de 360.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |