Klopt, en dan moeten ze hem die macht ook maar eens geven. Maar ik heb wel het idee dat Ajax (Jaakke) daar wel voor open staat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Guus, aan de ene kant houdt ie wel van een uitdaging, maar is de put bij Ajax inmiddels niet te diep, zelfs voor hem?
Pas als hij echt de "macht" krijgt kan hij wat uitvoeren, anders zal hij verzuipen in de bende die nu de top van Ajax heet....
Ik betwijfel het, het is wel duidelijk dat er teveel ego's in de top zitten bij Ajax, en die geven hun dikbetaalde hobbytje echt niet zomaar op vrees ik...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en dan moeten ze hem die macht ook maar eens geven. Maar ik heb wel het idee dat Ajax (Jaakke) daar wel voor open staat.
quote:"Een vriend van **** zijn collega (f-side) werkt bij jaakke voor de deur. En die zegt dat hiddink op bezoek kwam in geblindeerde auto. En dat ie nieuwe coach wordt bla bla. We hebben de primeur, zelfs derksen wist t nog niet. Haha ik geloof er weinig van, maar wel leuk verhaal."
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:01 schreef Pritt het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met Hennie Spijkerman en Alfonsie Groenendijk?
quote:Van Basten staat open voor Ajax
AMSTERDAM - Marco van Basten staat open voor een baan bij Ajax als hoofdtrainer. Dat heeft hij de club vorige week laten weten. Een zaakwaarnemer van de bondscoach van het Nederlands elftal spreekt volgende week met een afvaardiging van de Amsterdamse club.
,,Dat gesprek gaat niet alleen over geld, maar ook over andere eisen die ik heb'', vertelde de bondscoach vrijdag tijdens de presentatie van zijn selectie voor de oefeninterland tegen Kroatië van komende woensdag. ,,Ik wil nu echter niet al te veel over Ajax praten. Ik wil me op het EK concentreren. Bovendien heeft Ajax ook nog andere kandidaten. Dat hebben ze me verteld.''
Ajax is sinds het vertrek van Henk ten Cate in het begin van dit seizoen op zoek naar een hoofdtrainer. Adrie Koster, de huidige oefenmeester van de Amsterdamse club, geldt slechts als interim-trainer. Hij gaat volgend seizoen normaal gesproken weer met de beste jeugdspelers van Ajax werken.
Wat voor een eisen zullen dat zijn?quote:
Technische staf, selectie samenstelling; wie er blijven, wie er gaan. Dat soort dingen lijkt me.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat voor een eisen zullen dat zijn?
Geruststellende gedachte trouwens dat Ajax niet alleen met Marco van Basten praat.
nee maargoed als hij een serieuze kandidaat is dan is de kans natuurlijk wel redelijk groot dat hij komt, zekers als hij er zelf zo open over isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geruststellende gedachte trouwens dat Ajax niet alleen met Marco van Basten praat.
Een baantje voor Johnny en Robbie uiteraard.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Gaal terug als TD.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:24 schreef Radegast het volgende:
Dat Marco de nieuwe trainer zal worden daar twijfel ik niet aan, ik ben benieuwd naar de nieuwe TD.
Heeft die al ingestemd met Van Basten, of maakt Ajax weer de fout om eerst een trainer aan te stellen en vervolgens een technisch directeur?
Je mag mij niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:55 schreef Beschouw het volgende:
Alleen al voor Montana hoop ik dat Van Basten trainer bij Ajax wordt.
OMG!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het programma van AZ voor de komende acht wedstrijden:
30/01-2008 Feyenoord-AZ
02/02-2008 AZ - PSV
10/02-2008 NEC - AZ
17/02-2008 FC Groningen - AZ
23/02-2008 AZ - FC Twente
01/03-2008 Roda JC - AZ
09/03-2008 AZ - Feyenoord
16/03-2008 FC Utrecht - AZ
Mag jou wel, maar je maakt je al jaren druk over Van Basten. Die posts van jou lees ik altijd met een smile. Kan dus lekker blijven genieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |