abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:19:54 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56578668
Onze vorderingen, de laatste trouwens. Het huisje is klaar voor de verhuizing: alles is geschilderd, bijgewerkt en er staan al erg veel spullen daar: gordijnen, lampen, de grote eettafel (gisteren bezorgd) en we hebben stoelen. Vandaag en morgen gaan we hier schoonmaken en opruimen en dan is het zaterdag D-day .

Wat foto's:

die Las Vegas-plaat heb ik gewoon maar meegenomen, ik denk niet dat hij daar blijft staan )

Het arriveren van de eettafel:

die stoelen erbij momenteel zijn een beetje een understatement: ze zijn tijdelijk.
We hebben 6 gifgroene nappaleren stoelen laten maken die helaas pas eind februari arriveren.

De Living Colors in demo-mode (dan komen alle kleuren voorbij):

Spotjes van IKEA in de walk-in closet:

de keuken nu:

Ik heb er al zo'n zin in .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:33:30 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56578958
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Onze vorderingen, de laatste trouwens. Het huisje is klaar voor de verhuizing: alles is geschilderd, bijgewerkt en er staan al erg veel spullen daar: gordijnen, lampen, de grote eettafel (gisteren bezorgd) en we hebben stoelen. Vandaag en morgen gaan we hier schoonmaken en opruimen en dan is het zaterdag D-day .

Wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die Las Vegas-plaat heb ik gewoon maar meegenomen, ik denk niet dat hij daar blijft staan )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die stoelen erbij momenteel zijn een beetje een understatement: ze zijn tijdelijk.
We hebben 6 gifgroene nappaleren stoelen laten maken die helaas pas eind februari arriveren.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

de keuken nu:
[ afbeelding ]

Die LP muur die living colors lamp je hele huis . Supertof!

Wij zijn gister bij een appartement wezen kijken, wat op zich qua ruimte enzo perfect is, maar alles is zalmroze met nicotinegeel. De vloer, de muren en het plafond . Oftewel, er zou behoorlijk wat aan moeten gebeuren en met de vraagprijs die staat kunnen we dat niet betalen.

Grote pluspunten: 2 slaapkamers, waarvan de grootste groot genoeg is voor EN het bed EN een grote garderobekast. Een 2e slaapkamer waar we een werkkamer van kunnen maken, en waar dan zelf ruimte over zou blijven voor een slaapbank. Ook zitten er in die 2e slaapkamer schuifdeuren, je kunt dus de halve wand opzij schuiven zodat het wat minder hokkerig wordt en je zo de woonkamer in loopt.
De keuken is goed, met ruimte voor een vaatwasser etc. EN een eigen berging IN het appartement en beneden ook nog! Dus geen wasmachine in de keuken of badkamer .

Vrijdag bij een ander appartementje kijken, eerst dat maar eens afwachten en dan eventueel voor deze toch een tweede afspraak maken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_56579760
Mooi mooi Semtex!! Die wand met LP's wat gaaf!!
Lamp is ook mooi, hij schijnt behoorlijk ver / fel zeg!

Leonieke alles wat je zegt herken ik
En keuzes: nou voor de keuken vind ik het wel heel erg lastig maar verder zijn we er al aardig uit
Witwitwit

Oh tis lekker weer vandaag. Normaal knap je er al zo van op maar nu helemaal! Kunnen ze lekker doorwerken. De eerste bouwrekeningen liggen ookal op de mat, hoera

Debsterr lekker op huizenjacht?
Maar als dat ene huis alleen maar zalmroze is en nicotine geel wat moet er dan allemaal gebeuren?
Je moet in elk huis toch flink aan de slag met verf en kwasten? Of zie ik wat over het hoofd?
Veel plezier morgen

Wij zijn gister in ons tijdelijke huis geweest, best netjes. En gelukkig maar tijdelijk!
Morgen over een week de sleutel, kunnen we ook verder want hier zit momenteel alles wat we niet gebruiken in dozen. En mn have huis staat nu vol met dozen! Niet dat je zegt: hándig
Screw them.
We're going home.
pi_56580134
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:14 schreef phluphy het volgende:
Moeilijk hé, rhubarbje, kiezen! Jullie pakken het wel verstandig aan vind ik. Niet alleen kijken naar de woning zelf, maar ook naar omgeving, locatie, waarde etc.
Maar daardoor wordt het misschien alleen maar nóg moeilijker om te kiezen. Ik denk dat het toch een kwestie wordt van (grootste) nadelen afwegen tegen (grootste) voordelen. Voor mijn part een puntentelling eraan hangen of zo. Zoals bij het songfestival of zo!
Hoe dan ook: succes. En als je er niet meer uitkomt, plaats wat foto's en zo, dan helpen we je kiezen.
Ik ben altijd vreselijk met kiezen haha dus normaal kies ik ook gewoon op basis van dingen als die zag ik als eerst
Maar laat ik dat hier vooral niet doen
Gelukkig hoef ik niet alleen te kiezen en heeft mn papa natuurlijk ook nog wat te zeggen dat scheelt natuurlijk al wat

Maar ik moet zeggen dat ook de voorpret wel een beetje begint hoor! Vanmorgen werd ik wakker en heb ik eerst lekker in mn bed gelegen en gedacht aan behangetjes en banken een kasten die ik ging kopen en zo haha heerlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_56580394
Een paar fotootjes:

De grond met inmiddels gevuld met witzand gat.

Vloerplaat!

Huis vanuit de 'tuin'. Het stukje in het midden met zeil word gewoon muur, en die 2 openingen worden tuindeuren.

Lara en ik opweg naar de voordeur. Aan de voorkant zie je het keukenraam en het speelkamerraam.
Screw them.
We're going home.
pi_56580658
Semtex, dat ziet er echt super uit zeg!

CarOnline, het begin is er dus. Wel balen van de extra kosten.

Verder ben ik niet zo bijgelezen nog Vandaag of morgen ga ik dat echt doen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:27:57 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56581508
Toch is het volgens mij wel vet om je huis daar ineens 'deels' te zien

Oh en bedankt voor de complimenten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:51:27 #113
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_56581950
Semtex nice die lp-muur super

Car het ziet eruit als een mooi begin

Hier is het nog steeds wachten nog 144 dagen te gaan
pi_56588535
Caronline: wat een leuke foto's Fantastisch hé die muren zien verschijnen? Heb je de vloerplaat trouwens laten polieren of was de plaat nog nat toen je de foto ging nemen?
Die eerste rekeningen komen er vlug hé? En altijd zo'n grote bedragen Mijn hart staat altijd even stil als ik een factuur zie liggen
Het lijkt me wel een groot huis. Wat zijn de afmetingen ongeveer? En heb je een grondplan (misschien heb je ze al gepost, maar ik vind ze niet direct terug)

Semtex: echt super hoor En die keuken is gewoon helemaal

Debsterr: zijn het enkel verfkosten in het huis dat je zou hebben? Dat valt dan toch nog redelijk goed mee, nee? Ik denk dat elk huis wel een likje verf kan gebruiken als je er in trekt.
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:29:17 #115
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56589595
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef CarOnline het volgende:
Een paar fotootjes:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vloerplaat!

[ afbeelding ]
Huis vanuit de 'tuin'. Het stukje in het midden met zeil word gewoon muur, en die 2 openingen worden tuindeuren.

[ afbeelding ]
Lara en ik opweg naar de voordeur. Aan de voorkant zie je het keukenraam en het speelkamerraam.
Car! Ga je naar Duitsland????

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 7 februari 2008 @ 21:13:38 #116
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56590562
Wow SEMTEX! Apart hoor, heel mooi. Die LC lampen zijn toch wel gaaf zeg!
Ik vind het een raar idee dat je nog moet verhuizen. Het ziet er al zo "af" uit!

Ow CarOnline, ik weet precies wat je bedoelt. Vreselijk onhandig, dat leven-uit-dozen. Heb jij dat ook dat je steeds een paar dozen na moet pluizen omdat je dat "ene" even hebben moet? Brrrr.
Ik heb nu gelukkig alle dozen uitgepakt, maar ben wel nog één en ander kwijt. Ra ra?!
En wat leuk, het begin van het bouwproject. Wat een blubber!

rhubarbje, fijn dat het "pretgevoel" er nu wel is! Enjoy, en succes natuurlijk!

Rottdog, nog 144 dagen?! Word je (nu al) ongeduldig?

Debsterr, je klinkt best enthousiast vind ik. Ik gok dat je nog een 2e keer gaat kijken en dat dit 'm gaat worden.
... ♥ ik mis je ♥
pi_56591111
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef CarOnline het volgende:
Een paar fotootjes:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vloerplaat!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wordt jullie huis ongeveer net zoals de omliggende op de achtergrond? Ziet er iig wel lekker groot uit. Wel mooi dat je daar kan lopen en terwijl er nog niets is zeggen dat je in je woonkamer loopt
pi_56591216
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef SEMTEX het volgende:

Wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

de keuken nu:
[ afbeelding ]

Erg leuk hoor! Ga je die ruimte bij de LPs nog benutten? (eethoek of zithoek ofzo?)
pi_56591403
Nou, ik heb ook een deal.. de verkoper is eens met 132.500, ik ga morgen langs de hypotheker om de offerte van de hypotheek aan te maken en versturen..

Hierbij wat van de makelaar foto's.. als ik meer weet horen jullie dat natuurlijk

Het staat al leeg, de badkamer en keuken blijven zoals het eruit ziet, er is nog een tuin met tuinhuisje, 2 slaapkamers en 2 gangetjes die niet op de foto staan..

donderdag 7 februari 2008 @ 22:07:06 #120
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56591673
Hmmm dus toch ietsie of je max gegaan, wc eend. Maar het is wel een net huis zeg, als je wil kan je er zo in toch? Of valt het qua schilderwerk en zo tegen?
Het ziet er op de foto's in elk geval keurig uit allemaal! Gefeliciteerd!
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')