Die LP muurquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Onze vorderingen, de laatste trouwens. Het huisje is klaar voor de verhuizing: alles is geschilderd, bijgewerkt en er staan al erg veel spullen daar: gordijnen, lampen, de grote eettafel (gisteren bezorgd) en we hebben stoelen. Vandaag en morgen gaan we hier schoonmaken en opruimen en dan is het zaterdag D-day.
Wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die Las Vegas-plaat heb ik gewoon maar meegenomen, ik denk niet dat hij daar blijft staan)
Het arriveren van de eettafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die stoelen erbij momenteel zijn een beetje een understatement: ze zijn tijdelijk.
We hebben 6 gifgroene nappaleren stoelen laten maken die helaas pas eind februari arriveren.
De Living Colors in demo-mode (dan komen alle kleuren voorbij):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spotjes van IKEA in de walk-in closet:
[ afbeelding ]
de keuken nu:
[ afbeelding ]
Ik heb er al zo'n zin in.
Ik ben altijd vreselijk met kiezen haha dus normaal kies ik ook gewoon op basis van dingen als die zag ik als eerstquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:14 schreef phluphy het volgende:
Moeilijk hé, rhubarbje, kiezen! Jullie pakken het wel verstandig aan vind ik. Niet alleen kijken naar de woning zelf, maar ook naar omgeving, locatie, waarde etc.
Maar daardoor wordt het misschien alleen maar nóg moeilijker om te kiezen.Ik denk dat het toch een kwestie wordt van (grootste) nadelen afwegen tegen (grootste) voordelen. Voor mijn part een puntentelling eraan hangen of zo. Zoals bij het songfestival of zo!
![]()
Hoe dan ook: succes. En als je er niet meer uitkomt, plaats wat foto's en zo, dan helpen we je kiezen.![]()
Car! Ga je naar Duitsland????quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef CarOnline het volgende:
Een paar fotootjes:
[ afbeelding ]
De grond met inmiddels gevuld met witzand gat.
[ afbeelding ]
Vloerplaat!
[ afbeelding ]
Huis vanuit de 'tuin'. Het stukje in het midden met zeil word gewoon muur, en die 2 openingen worden tuindeuren.
[ afbeelding ]
Lara en ik opweg naar de voordeur. Aan de voorkant zie je het keukenraam en het speelkamerraam.
Wordt jullie huis ongeveer net zoals de omliggende op de achtergrond? Ziet er iig wel lekker groot uit. Wel mooi dat je daar kan lopen en terwijl er nog niets is zeggen dat je in je woonkamer looptquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef CarOnline het volgende:
Een paar fotootjes:
[ afbeelding ]
De grond met inmiddels gevuld met witzand gat.
[ afbeelding ]
Vloerplaat!
[ afbeelding ]
Huis vanuit de 'tuin'. Het stukje in het midden met zeil word gewoon muur, en die 2 openingen worden tuindeuren.
[ afbeelding ]
Lara en ik opweg naar de voordeur. Aan de voorkant zie je het keukenraam en het speelkamerraam.
Erg leuk hoor! Ga je die ruimte bij de LPs nog benutten? (eethoek of zithoek ofzo?)quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Onze vorderingen, de laatste trouwens. Het huisje is klaar voor de verhuizing: alles is geschilderd, bijgewerkt en er staan al erg veel spullen daar: gordijnen, lampen, de grote eettafel (gisteren bezorgd) en we hebben stoelen. Vandaag en morgen gaan we hier schoonmaken en opruimen en dan is het zaterdag D-day.
Wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die Las Vegas-plaat heb ik gewoon maar meegenomen, ik denk niet dat hij daar blijft staan)
Het arriveren van de eettafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die stoelen erbij momenteel zijn een beetje een understatement: ze zijn tijdelijk.
We hebben 6 gifgroene nappaleren stoelen laten maken die helaas pas eind februari arriveren.
De Living Colors in demo-mode (dan komen alle kleuren voorbij):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spotjes van IKEA in de walk-in closet:
[ afbeelding ]
de keuken nu:
[ afbeelding ]
Ik heb er al zo'n zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |