Oh getver. Regent het?quote:
Regenquote:
Ohja, je hebt ook meteen van die mensen die vol in de remmen gaan als het gaan miezerenquote:
Dat dus. Nou ja, ik ga zo omkleden en dan zien we wel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, je hebt ook meteen van die mensen die vol in de remmen gaan als het gaan miezeren
Als al dat volk nou gewoon rechts blijft/gaat rijden, is er niks aan de handquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Nou ja, ik ga zo omkleden en dan zien we wel.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
En doe eens rustig mensen, dan kan ik ook weer meeposten. Dat snelle gedoe is zo PUB
Straits?quote:
Pics binnen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo ben kapot, leve mijn sportbegeleidster
Ik twijfel nog, zal ik thuis blijven om mijn werk te maken of richting school gaan waar ik sowieso niet afgeleid wordt.
Keuzes
was het lekker?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo ben kapot, leve mijn sportbegeleidster [afbeelding]
Ik twijfel nog, zal ik thuis blijven om mijn werk te maken of richting school gaan waar ik sowieso niet afgeleid wordt.
Keuzes [afbeelding]
Neen nog niet, alhoewel ook nog niet gekekenquote:
Mwoah, ik heb nogal wat kwaaltjes in mijn nek en bovenrug dus een aantal simpele oefeningen hebben me gesloopt.quote:
Andere pics.quote:
Op wachten dan 14.gif.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen nog niet, alhoewel ook nog niet gekeken
Dat zou helemaal klote zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op wachten dan 14.gif.
Straks komen ze per pakketpost, en worden ze niet afgeleverd omdat je niet thuis bent 13.gif
Ja, iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zou helemaal klote zijn.
Naja dan ga ik eerst maar even hier aan de gang. Vanmiddag maar richting school dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd
En TNT werkt niet echt consequent wat dat betreft kan ik je vertellen, want soms kunnen A4 formaten wel door brievenbus, en soms kunnen miniscule pakketjes er niet door
Heb zelf gereden en dacht echt vaak: wtf, waarom kan dit niet door brievenbus?
ik krijg steeds vaker last van mijn onderrugquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb nogal wat kwaaltjes in mijn nek en bovenrug dus een aantal simpele oefeningen hebben me gesloopt.
mierenneukerijquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd [afbeelding]
En TNT werkt niet echt consequent wat dat betreft kan ik je vertellen, want soms kunnen A4 formaten wel door brievenbus, en soms kunnen miniscule pakketjes er niet door [afbeelding]
Heb zelf gereden en dacht echt vaak: wtf, waarom kan dit niet door brievenbus? [afbeelding]
en anders gewoon goed dubbelvouwen dat pakketjequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, A4 formaat zal toch wel gewoon door de brievenbus gaan? Lijkt me stug als dat niet zo zal zijn.
Voor 30 euro aan hoogglans A4 foto'squote:Op woensdag 30 januari 2008 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en anders gewoon goed dubbelvouwen dat pakketje
Dan was het een keer goed voor jequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo veel gepost op een dag
het voelt bijna als een soort ontmaagdingquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was het een keer goed voor je
hier is het geen klote weer hoor.. vanavond lekker fris slapenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is het ook klote weer [afbeelding]
En dat terwijl je al blauw bentquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
het voelt bijna als een soort ontmaagding
Voor fris moet je hier zijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het geen klote weer hoor.. vanavond lekker fris slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |