abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56708570
Nou, die kadobon mogen ze mij ook wel eens opsturen... Stelden ze dat zelf voor? Niet te geloven hoeveel boze mails ik al gestuurd heb het afgelopen half jaar door dat geklooi daar!
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:53:51 #182
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56709005
Ik heb vandaag ook een kadobon gekregen van 5 euro ! Terwijl ik helemaal niet heb geklaagd ofzo .

Bij mijn vorige bestelling hadden ze één artikel compleet verkeerd geleverd (een wit doorschijnend t shirt maat s ipv de legging/tuniekset maat 116 en een ander artikel in de verkeerde maat.
Dat heb ik aangegeven op de retourbon, maar verder heb ik zelf geen actie ondernomen.

Ik vind dit toch wel netjes . Jammer dat ik net gister besteld heb . Maar hij is een jaar geldig dus .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_56710221
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:28 schreef BalLon het volgende:
Nou, die kadobon mogen ze mij ook wel eens opsturen... Stelden ze dat zelf voor? Niet te geloven hoeveel boze mails ik al gestuurd heb het afgelopen half jaar door dat geklooi daar!
Nou, ze hadden dus eigenlijk helemaal niks beloofd want er werd niet over gesproken toen ik belde en daarna nog gebeld werd.
pi_56714019
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-02-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-02-2008 Zwolle , intern transport pakketten

Ze hebben wat goed te maken geloof ik
pi_56714210
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef Chanty87 het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-02-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-02-2008 Zwolle , intern transport pakketten

Ze hebben wat goed te maken geloof ik
Bij mij ook, zo snel heb ik ze nog nooit zien komen
know'm sayin?
word? word.
pi_56715001
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Dat gaat niet echt opschieten aangezien ik die zak totaal verscheurd heb. Het pakket zat zo lomp ingepakt dat ik geen andere mogelijkheid zag dan hem door midden te scheuren.

Ik ga wel op zoek naar een doosje o.i.d.
Je kan ook gewoon naar een H&M filiaal gaan met artikel en bon.. doen ze niet moeilijk over. Ben al naar verschillende filialen geweest met geopende verpakkingen (waarin de kleding per stuk is verpakt). Sommige van die verpakkingen zijn al kapot gegaan, maar de meeste bewaar ik, zodat ik ze voor andere bestellingen kan gebruiken die retour moeten oid.

Vandaag ook weer een pak opgehaald bij de Kiala afhaallokatie. Ging maar net op m'n krakkemikkige stationsfietsje.. wel weer blij dat eindelijk weer mooie bootcut jeans in de collectie zitten. Weg met die skinny/slimfit stuff.. Ze werken zo alleen maar anorexia in de hand, alleen als je zo flinterdun bent, staat het en kan je je erin wurmen..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_56715335
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:25 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon naar een H&M filiaal gaan met artikel en bon.. doen ze niet moeilijk over. Ben al naar verschillende filialen geweest met geopende verpakkingen (waarin de kleding per stuk is verpakt). Sommige van die verpakkingen zijn al kapot gegaan, maar de meeste bewaar ik, zodat ik ze voor andere bestellingen kan gebruiken die retour moeten oid.

Vandaag ook weer een pak opgehaald bij de Kiala afhaallokatie. Ging maar net op m'n krakkemikkige stationsfietsje.. wel weer blij dat eindelijk weer mooie bootcut jeans in de collectie zitten. Weg met die skinny/slimfit stuff.. Ze werken zo alleen maar anorexia in de hand, alleen als je zo flinterdun bent, staat het en kan je je erin wurmen..
Je krijgt dan wel een waardebon in plaats van geld contant
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56715390
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef MaLo het volgende:
Ik heb vandaag ook een kadobon gekregen van 5 euro ! Terwijl ik helemaal niet heb geklaagd ofzo .

Bij mijn vorige bestelling hadden ze één artikel compleet verkeerd geleverd (een wit doorschijnend t shirt maat s ipv de legging/tuniekset maat 116 en een ander artikel in de verkeerde maat.
Dat heb ik aangegeven op de retourbon, maar verder heb ik zelf geen actie ondernomen.

Ik vind dit toch wel netjes . Jammer dat ik net gister besteld heb . Maar hij is een jaar geldig dus .
Is dat niet de 5.- waardebon van de voorjaarsbestelling?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56717415
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je krijgt dan wel een waardebon in plaats van geld contant
Hoe kom je daar zo bij dan? Ik heb tot nu toe elke keer geld teruggekregen.
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_56717962
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Hoe kom je daar zo bij dan? Ik heb tot nu toe elke keer geld teruggekregen.
Nou dat blijkt een nieuwe regel bij H&M te zijn. Omdat ze te vaak te veel contanten moesten terug betalen krijg je nu in de winkel een waardebon...
(is eerder in dit topic of in een vorig topic ook al besproken)

quote:
Van de H&M site:
Als extra service kun je ook artikelen ruilen of terugbrengen in de winkel. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. Neem wel de gehele factuur mee die je in je pakket hebt ontvangen als je een artikel in de winkel wilt retourneren
pi_56721167
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar klopt het dat als ik wat bestel dat ik dan zeker een maand moet wachten?
pi_56721768
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:31 schreef kauwkikker het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar klopt het dat als ik wat bestel dat ik dan zeker een maand moet wachten?
Dat valt onwijs mee hoor!
Mijn ervaring is iig dat ik steeds na ongeveer een week a anderhalve week mijn bestelling binnen had (dat waren dan wel dingen die gewoon op voorraad waren natuurlijk). Is nog nooit iets fout gegaan bij mij *ff afkloppen*
Enne, heb echt al zeker 20 keer ofzo wat besteld
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_56721968
Mijn laatste 2 had ik binnen 7 dagen binnen
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:20:38 #194
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56721979
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat niet de 5.- waardebon van de voorjaarsbestelling?
Nee, er staat duidelijk in het briefje dat ze tekort geschoten zijn en dat ze me daarom een tegoedbon sturen .

En ze zijn wel heel snel met in behandeling nemen nu . Heb dinsdagavond een bestelling geplaatst en hij is nu al in behandeling .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_56728474
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:06 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dat valt onwijs mee hoor!
Mijn ervaring is iig dat ik steeds na ongeveer een week a anderhalve week mijn bestelling binnen had (dat waren dan wel dingen die gewoon op voorraad waren natuurlijk). Is nog nooit iets fout gegaan bij mij *ff afkloppen*
Enne, heb echt al zeker 20 keer ofzo wat besteld
Dat mag je idd afkloppen dan
pi_56728501
Timbaland shirtje binnen, maar het is zo lang ! En dat soort shirtjes staan me nooit echt. Dus ik ga het maar gebruiken als slaapshirtje ofzo .
pi_56731898
Nou, ze hebben weer de helft van mijn bestelling eruit geflikkerd en ik kan niet zien wat aangezien hij al in behandeling is .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56732000
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:18 schreef Addict89 het volgende:
Nou, ze hebben weer de helft van mijn bestelling eruit geflikkerd en ik kan niet zien wat aangezien hij al in behandeling is .
Volgende keer met Snippy even een plaatje maken van je bestelling?
(erg handig programmaatje!)
quote:
Snippy
Stel u komt een leuk stukje in een krant tegen en wilt dat met een vriend delen. Simpel een kwestie van uitscheuren en overhandigen. Maar hoe doe je dat met een interessant snippertje van een webpagina? Dat Snippy doe je met Snippy. Snippy ? niet te verwarren met Skippy ? is een piepklein programmaatje dat rustig in de systemtray wacht tot u de activeringstoets indrukt. Daarna kunt u met de muis een willekeurig gevormd of rechthoekig stuk van een webpagina knippen. Dit digitale knipsel kunt u vervolgens in een mailtje plakken om naar vrienden te sturen.
Dus je bestellijst als plaatje opslaan! Je kunt 'm ook gewoon in Word plakken, hoeft niet perse in een mail.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56732227
Ik weet wel wat er in mijn bestelling zit, alleen niet wat eruit is (aantal artikelen met dezelfde prijs) Heb trouwens maar even een boos mailtje gestuurd.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56734246
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgende keer met Snippy even een plaatje maken van je bestelling?
(erg handig programmaatje!)
[..]

Dus je bestellijst als plaatje opslaan! Je kunt 'm ook gewoon in Word plakken, hoeft niet perse in een mail.
Ik gebruik daarvoor de Firefox extensie Save As Image, werkt ook goed

Vanmiddag trouwens m'n tweede deel en tevens laatste bestelling binnengekregen, jurk valt goed en broek zit een beetje te slobberig van achteren maar toch wel leuk.
pi_56737084
Weet iemand van jullie of ze bij de H&M in Zwolle ook zwangerschapskleding verkopen? Of is dit echt in iedere vestiging te krijgen?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_56737388
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Nilasha het volgende:
Weet iemand van jullie of ze bij de H&M in Zwolle ook zwangerschapskleding verkopen? Of is dit echt in iedere vestiging te krijgen?
Dat kun je als het goed is op de site terug vinden. Daar staat per winkel aangegeven wat ze waar wel of niet verkopen
pi_56737426
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nee, er staat duidelijk in het briefje dat ze tekort geschoten zijn en dat ze me daarom een tegoedbon sturen .

En ze zijn wel heel snel met in behandeling nemen nu . Heb dinsdagavond een bestelling geplaatst en hij is nu al in behandeling .
Ja maar die kreeg ik ook hoor... er stond bij mij ook niet aangegeven dat de waardebon voor de voorjaarscollectie was
pi_56737565
Hm... Ik had zo'n hemdje besteld, zit er een blouse in. Ik haat blousen

De rest ik ook niet echt mooi, 2 witte truitjes zijn erg doorschijnend en deze rok:

Heeft heel andere kleuren in het echt. Veel donkerder, dat oranje is gewoon bruin, en geel is bijna oranje
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:29:21 #205
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56742538
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja maar die kreeg ik ook hoor... er stond bij mij ook niet aangegeven dat de waardebon voor de voorjaarscollectie was
Maar ik heb niks besteld uit de voorjaarscollectie toen die actie met de tegoedbon was .

En in mijn brief staat letterlijk:
"We hebben een fout gemaakt en jij hebt nu iets gekregen waar je niet om hebt gevraagd. Om het een beetje goed te maken, krijg je van ons een kadobon, blalblabla"
pi_56744651
Weet iemand hoe deze schoenen vallen? Maat 39 is gewoon 39?
Ik wil ze Al langer, maar vandaag ook toffe kindershirtjes gespot (met korting) maar nu zijn die schoenen net in 39 uitverkocht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:33:16 #207
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56745497
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef MaLo het volgende:

[..]

Maar ik heb niks besteld uit de voorjaarscollectie toen die actie met de tegoedbon was .

En in mijn brief staat letterlijk:
"We hebben een fout gemaakt en jij hebt nu iets gekregen waar je niet om hebt gevraagd. Om het een beetje goed te maken, krijg je van ons een kadobon, blalblabla"
Heb ik ook gehad, had laatst in een bestelling wat foute artikelen. Niets over gemaild of wat dan ook, en de voorjaarscadeaubon heb ik al. .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_56746426
Die set van twee tops voor 4.90, is dat wat? Er staat trouwens veel nieuws op.

edit: besteld:

[ Bericht 67% gewijzigd door Ooi86 op 15-02-2008 13:28:01 ]
pi_56748822
Klantenservice . Als reactie op mijn mail over het verdwenen artikel zeggen ze eerst dat het is uitverkocht en er niet meer komt en dan in de volgende zin dat het artikel met de nalevering eind feb komt
pi_56749336
"Als je vóór 28 februari bestelt, krijg je bovendien 25% korting op een artikel naar keuze. Vul kortingscode 7996 in als je bestelt."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')