Nou, ze hadden dus eigenlijk helemaal niks beloofd want er werd niet over gesproken toen ik belde en daarna nog gebeld werd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:28 schreef BalLon het volgende:
Nou, die kadobon mogen ze mij ook wel eens opsturen... Stelden ze dat zelf voor? Niet te geloven hoeveel boze mails ik al gestuurd heb het afgelopen half jaar door dat geklooi daar!
Bij mij ook, zo snel heb ik ze nog nooit zien komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef Chanty87 het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-02-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-02-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Ze hebben wat goed te maken geloof ik
Je kan ook gewoon naar een H&M filiaal gaan met artikel en bon.. doen ze niet moeilijk over. Ben al naar verschillende filialen geweest met geopende verpakkingen (waarin de kleding per stuk is verpakt). Sommige van die verpakkingen zijn al kapot gegaan, maar de meeste bewaar ik, zodat ik ze voor andere bestellingen kan gebruiken die retour moeten oid.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt opschieten aangezien ik die zak totaal verscheurd heb. Het pakket zat zo lomp ingepakt dat ik geen andere mogelijkheid zag dan hem door midden te scheuren.
Ik ga wel op zoek naar een doosje o.i.d.
Je krijgt dan wel een waardebon in plaats van geld contantquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:25 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar een H&M filiaal gaan met artikel en bon.. doen ze niet moeilijk over. Ben al naar verschillende filialen geweest met geopende verpakkingen (waarin de kleding per stuk is verpakt). Sommige van die verpakkingen zijn al kapot gegaan, maar de meeste bewaar ik, zodat ik ze voor andere bestellingen kan gebruiken die retour moeten oid.
Vandaag ook weer een pak opgehaald bij de Kiala afhaallokatie. Ging maar net op m'n krakkemikkige stationsfietsje.. wel weer blij dat eindelijk weer mooie bootcut jeans in de collectie zitten. Weg met die skinny/slimfit stuff.. Ze werken zo alleen maar anorexia in de hand, alleen als je zo flinterdun bent, staat het en kan je je erin wurmen..
Is dat niet de 5.- waardebon van de voorjaarsbestelling?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef MaLo het volgende:
Ik heb vandaag ook een kadobon gekregen van 5 euro ! Terwijl ik helemaal niet heb geklaagd ofzo.
Bij mijn vorige bestelling hadden ze één artikel compleet verkeerd geleverd (een wit doorschijnend t shirt maat s ipv de legging/tuniekset maat 116en een ander artikel in de verkeerde maat.
Dat heb ik aangegeven op de retourbon, maar verder heb ik zelf geen actie ondernomen.
Ik vind dit toch wel netjes. Jammer dat ik net gister besteld heb
. Maar hij is een jaar geldig dus
.
Hoe kom je daar zo bij dan? Ik heb tot nu toe elke keer geld teruggekregen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je krijgt dan wel een waardebon in plaats van geld contant
Nou dat blijkt een nieuwe regel bij H&M te zijn. Omdat ze te vaak te veel contanten moesten terug betalen krijg je nu in de winkel een waardebon...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij dan? Ik heb tot nu toe elke keer geld teruggekregen.
quote:Van de H&M site:
Als extra service kun je ook artikelen ruilen of terugbrengen in de winkel. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. Neem wel de gehele factuur mee die je in je pakket hebt ontvangen als je een artikel in de winkel wilt retourneren
Dat valt onwijs mee hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:31 schreef kauwkikker het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar klopt het dat als ik wat bestel dat ik dan zeker een maand moet wachten?
Nee, er staat duidelijk in het briefje dat ze tekort geschoten zijn en dat ze me daarom een tegoedbon sturenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat niet de 5.- waardebon van de voorjaarsbestelling?
Dat mag je idd afkloppen danquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:06 schreef MissJ het volgende:![]()
[..]
Dat valt onwijs mee hoor!
Mijn ervaring is iig dat ik steeds na ongeveer een week a anderhalve week mijn bestelling binnen had (dat waren dan wel dingen die gewoon op voorraad waren natuurlijk). Is nog nooit iets fout gegaan bij mij *ff afkloppen*
Enne, heb echt al zeker 20 keer ofzo wat besteld
Volgende keer met Snippy even een plaatje maken van je bestelling?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:18 schreef Addict89 het volgende:
Nou, ze hebben weer de helft van mijn bestelling eruit geflikkerd en ik kan niet zien wat aangezien hij al in behandeling is.
Dus je bestellijst als plaatje opslaan! Je kunt 'm ook gewoon in Word plakken, hoeft niet perse in een mail.quote:Snippy
Stel u komt een leuk stukje in een krant tegen en wilt dat met een vriend delen. Simpel een kwestie van uitscheuren en overhandigen. Maar hoe doe je dat met een interessant snippertje van een webpagina? Dat Snippy doe je met Snippy. Snippy ? niet te verwarren met Skippy ? is een piepklein programmaatje dat rustig in de systemtray wacht tot u de activeringstoets indrukt. Daarna kunt u met de muis een willekeurig gevormd of rechthoekig stuk van een webpagina knippen. Dit digitale knipsel kunt u vervolgens in een mailtje plakken om naar vrienden te sturen.
Ik gebruik daarvoor de Firefox extensie Save As Image, werkt ook goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgende keer met Snippy even een plaatje maken van je bestelling?
(erg handig programmaatje!)
[..]
Dus je bestellijst als plaatje opslaan! Je kunt 'm ook gewoon in Word plakken, hoeft niet perse in een mail.
Dat kun je als het goed is op de site terug vinden. Daar staat per winkel aangegeven wat ze waar wel of niet verkopenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Nilasha het volgende:
Weet iemand van jullie of ze bij de H&M in Zwolle ook zwangerschapskleding verkopen? Of is dit echt in iedere vestiging te krijgen?
Ja maar die kreeg ik ook hoor... er stond bij mij ook niet aangegeven dat de waardebon voor de voorjaarscollectie wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, er staat duidelijk in het briefje dat ze tekort geschoten zijn en dat ze me daarom een tegoedbon sturen.
En ze zijn wel heel snel met in behandeling nemen nu. Heb dinsdagavond een bestelling geplaatst en hij is nu al in behandeling
.
Maar ik heb niks besteld uit de voorjaarscollectie toen die actie met de tegoedbon wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar die kreeg ik ook hoor... er stond bij mij ook niet aangegeven dat de waardebon voor de voorjaarscollectie was
Heb ik ook gehad, had laatst in een bestelling wat foute artikelen. Niets over gemaild of wat dan ook, en de voorjaarscadeaubon heb ik al.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar ik heb niks besteld uit de voorjaarscollectie toen die actie met de tegoedbon was.
En in mijn brief staat letterlijk:
"We hebben een fout gemaakt en jij hebt nu iets gekregen waar je niet om hebt gevraagd. Om het een beetje goed te maken, krijg je van ons een kadobon, blalblabla"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |