Dat kun je als het goed is op de site terug vinden. Daar staat per winkel aangegeven wat ze waar wel of niet verkopenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Nilasha het volgende:
Weet iemand van jullie of ze bij de H&M in Zwolle ook zwangerschapskleding verkopen? Of is dit echt in iedere vestiging te krijgen?
Ja maar die kreeg ik ook hoor... er stond bij mij ook niet aangegeven dat de waardebon voor de voorjaarscollectie wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, er staat duidelijk in het briefje dat ze tekort geschoten zijn en dat ze me daarom een tegoedbon sturen.
En ze zijn wel heel snel met in behandeling nemen nu. Heb dinsdagavond een bestelling geplaatst en hij is nu al in behandeling
.
Maar ik heb niks besteld uit de voorjaarscollectie toen die actie met de tegoedbon wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar die kreeg ik ook hoor... er stond bij mij ook niet aangegeven dat de waardebon voor de voorjaarscollectie was
Heb ik ook gehad, had laatst in een bestelling wat foute artikelen. Niets over gemaild of wat dan ook, en de voorjaarscadeaubon heb ik al.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar ik heb niks besteld uit de voorjaarscollectie toen die actie met de tegoedbon was.
En in mijn brief staat letterlijk:
"We hebben een fout gemaakt en jij hebt nu iets gekregen waar je niet om hebt gevraagd. Om het een beetje goed te maken, krijg je van ons een kadobon, blalblabla"
quote:Nu krijg je bovendien 10% korting op het hele assortiment kinderkleding. Vul kortingscode 7954 in als je bestelt. Deze aanbieding is geldig t/m 28 februari 2008.
Yep, schoenmaten zijn gewoon hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand hoe deze schoenen vallen? Maat 39 is gewoon 39?
Ik wil zeAl langer, maar vandaag ook toffe kindershirtjes gespot (met korting) maar nu zijn die schoenen net in 39 uitverkocht
[ afbeelding ]
En hoe valt ie qua maat? Gewoon "normaal"?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef Koningin het volgende:
Deze jas besteld:
[ afbeelding ]
In de winkel was ie in mijn maat alleen nog maar in het zwart. Online kreeg ik ook nog 25% korting
Ik heb mijn normale maat en dat zit prima.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
En hoe valt ie qua maat? Gewoon "normaal"?
Vind m nl erg leuk!
Hij staat onlinequote:Op maandag 18 februari 2008 09:11 schreef samara het volgende:
[quote]Op vrijdag 8 februari 2008 16:33 schreef Syrena het volgende:
Net terug van de winkel! Ze hebben de zwarte Loyals weer!!Alleen toen ik 'm in mijn handen had bedacht ik waarom ik die ook weer zo nodig moest...
Toch maar gepast, 29 ging wel maar beetje strak en een 30 hadden ze niet. Ondertussen kan ik bedenken waarom ik 'm ook weer wilde hebben
Wel gekocht:
[ afbeelding ]
Vond 'm wel aan de dure kant, maar hij maakt me keislank
Syrena, die jas ziet er supergaaf uit! Ik heb online gekeken, gekeken en gekeken maar ik zie hem niet.
Kan jij mij vertellen of ie online staat en wat ie kost?
Klopt, die tegoedbon is dan wel maar 3 maanden geldig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:35 schreef Laniboekje het volgende:
Kleding kun je toch ook ruilen in de H&M winkels zelf? Dan krijg je toch geen geld meer terug maar een tegoedbon? Als dit zo is dan ga ik strakjes even in Breda kijken.
Oke, geen probleem. Ik koop toch redelijk wat bij de H&M. Wel grappig, ik had net mijn vriend aan de telefoon en we hadden het zo even over tegoedbonnen. Eigenlijk kunnen winkels geen maximum op een tegoedbon zetten aangezien je ze al geld hebt betaald voor een bepaald product. Dus zo een tegoedbon zou altijd geldig moeten zijn aangezien ze je geld al binnen hebben. Altijd leuke dingen om even over na te denken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:48 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, die tegoedbon is dan wel maar 3 maanden geldig.
Of je leest gewoon de OP even.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:40 schreef kauwkikker het volgende:
wat betekend dit?"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco" Het staat er al vanaf de 17e is mijn pakketje kwijt ofzo?
Die broek is fantastischquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, weer terug van de stad. Tegoedkaart van zo'n 40 euro gehad omdat ik deze twee terug gebracht heb:
[ afbeelding ] & [
Ik heb de groene. Stof is van dikke katoenen kwaliteit. Pasvorm is getailleerd. Mij zit ie iig perfect. Ik weet wel nog niet hoe de pasvorm en de stof blijft als je m veel draagt en gaat wassen. Maar goed, voor dat geld is het geen miskoop als je er maar 1 seizoen mee doet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef Mrsgod het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft er iemand ervaring met deze jack, die van 29.90.
Ik wil deze in het groen of in het zwart, ik denk dat ik voor zwart ga. Maar ik ben benieuwd hoe de kwaliteit en pasvorm zijn!?
Welke korte broek??!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb mn bestelling gekregen. Rokje was te klein (niet zo'n klein beetje ook), korte broek was helemaal goed!! (echt een aanrader voor meiden met volle billen en bovenbenen, maar met een smalle taille)
Die shirtjes van 2 voor 4.90 zijn ook verbazingwekkend mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |