abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56832327
Neh, heb hem ook wel bij minder gebruikt. Maar soms doet hij het niet bij sommige mensen, dag later doet hij het wel weer dan.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56839658
Mijn bestelling is in behandeling genomen! Best snel

Heb die groene broek eruit gehaald en leren riem erin gedaan (mijn maat was er niet meer in winkel alleen maar smalle-kleine-kontjes maat (maat 80 ))

Hopelijk komt pakketje zaterdag, rest van de week ben ik namelijk niet thuis op de tijden dat postbode hierlang komt Waar leveren ze het dan?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:17:03 #228
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56840130
Zo, toch maar even posten hiero

Omdat ik bijna alleen op zaterdagmiddag bij een H&M kom en daar dan ook niét kan winkelen (ik word echt gek van die drukte én ik kan dan niets vinden ) heb ik net even online een verlanglijstje samengesteld Ik ben al wel bekend bij online winkelen bij Esprit, maar zodra de stufi binnen is ook hier maar eens bestellen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:10:29 #229
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56854036
Hmm TNT is aan het klooien met mijn pakje .

Op 18 februari is het pakketje gesorteerd in Zwolle.
Op 19 februari in Amsterdam
En nu op 20 februari weer in Zwolle .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_56854355
Kleding kun je toch ook ruilen in de H&M winkels zelf? Dan krijg je toch geen geld meer terug maar een tegoedbon? Als dit zo is dan ga ik strakjes even in Breda kijken.
pi_56854459
Er staat echt teveel leuke lingerie in de outlet..... kleine bestelling geplaatst:

I had a signature once. It was awful.
pi_56854588
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:35 schreef Laniboekje het volgende:
Kleding kun je toch ook ruilen in de H&M winkels zelf? Dan krijg je toch geen geld meer terug maar een tegoedbon? Als dit zo is dan ga ik strakjes even in Breda kijken.
Klopt, die tegoedbon is dan wel maar 3 maanden geldig.
know'm sayin?
word? word.
pi_56854631
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:48 schreef alors het volgende:

[..]

Klopt, die tegoedbon is dan wel maar 3 maanden geldig.
Oke, geen probleem. Ik koop toch redelijk wat bij de H&M. Wel grappig, ik had net mijn vriend aan de telefoon en we hadden het zo even over tegoedbonnen. Eigenlijk kunnen winkels geen maximum op een tegoedbon zetten aangezien je ze al geld hebt betaald voor een bepaald product. Dus zo een tegoedbon zou altijd geldig moeten zijn aangezien ze je geld al binnen hebben. Altijd leuke dingen om even over na te denken.

Maar goed, dan kom ik eens uit mijn stoel, kleed ik me aan en ga ik even naar de stad.

pi_56855488
wat betekend dit?"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco" Het staat er al vanaf de 17e is mijn pakketje kwijt ofzo?
pi_56855787
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:40 schreef kauwkikker het volgende:
wat betekend dit?"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco" Het staat er al vanaf de 17e is mijn pakketje kwijt ofzo?
Of je leest gewoon de OP even.
pi_56857361
Zo, weer terug van de stad. Tegoedkaart van zo'n 40 euro gehad omdat ik deze twee terug gebracht heb:

&

En hier wacht ik nog steeds op:

pi_56857775
Die laatste zijn leuk
Ik had die paarse... ehhhh heb!
En ze zitten me echt als gegoten
pi_56859889
Besteld:

pi_56863806
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, weer terug van de stad. Tegoedkaart van zo'n 40 euro gehad omdat ik deze twee terug gebracht heb:

[ afbeelding ] & [
Die broek is fantastisch
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:16:07 #240
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56864133
Mijn pakketje is binnen .
Door de TNT bezorger weer over de schutting in de achtertuin gemikt omdat ik niet thuis was .

Deze broek uit de outlet voor maar 14,90 zit perfect

En het t shirtje valt ook erg mooi.

De kleding voor mijn dochter was ook ok, dus deze keer hou ik alles .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_56882396
Ja dilemma De schoenen zijn weer te krijgen op de site maar ik ga zaterdag met mijn moeder schoppen in Arnhem. Waar ze drie dikke H&M's hebben.

Weet iemand of ze die schoenen ook in de winkel hebben? Welke afdeling moet ik op letten bij de store-locator, accesoires??

Ja sorry voor het gezeik, maar vrouwen en schoenen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56885629

Heeft er iemand ervaring met deze jack, die van 29.90.
Ik wil deze in het groen of in het zwart, ik denk dat ik voor zwart ga. Maar ik ben benieuwd hoe de kwaliteit en pasvorm zijn!?
pi_56886759
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef Mrsgod het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft er iemand ervaring met deze jack, die van 29.90.
Ik wil deze in het groen of in het zwart, ik denk dat ik voor zwart ga. Maar ik ben benieuwd hoe de kwaliteit en pasvorm zijn!?
Ik heb de groene. Stof is van dikke katoenen kwaliteit. Pasvorm is getailleerd. Mij zit ie iig perfect. Ik weet wel nog niet hoe de pasvorm en de stof blijft als je m veel draagt en gaat wassen. Maar goed, voor dat geld is het geen miskoop als je er maar 1 seizoen mee doet.
pi_56886844
Ik heb de zwarte daarvan en ik vind de pasvorm ook erg mooi. Eigenlijk is dit voor mij de eerste zomerjas in een jaar of 7 die ik ook echt mooi vind. Voor dat geld zou ik het zeker doen!
pi_56887349
Ik heb de witte variant van de zomerjas en ben er ook erg blij mee. Zoals gezegd een wat dikkere stof en hij zit mooi getailleerd. Zat zelf gigantisch te twijfelen tussen maat 34 en maat 36, ze zaten praktisch hetzelfde, dus toch maar de 36 genomen..Enige nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat je natuurlijk niet de enige bent die er mee loopt, maarja, das H&M natuurlijk .
pi_56887370
HUH??? Mijn bestelling van gisteren is al in behandeling!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:08:58 #247
82589 S-Two
barba macacu
pi_56887682
Vanmiddag ook maar weer eens wat besteld .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56905416
Ik heb mn bestelling gekregen. Rokje was te klein (niet zo'n klein beetje ook), korte broek was helemaal goed!! (echt een aanrader voor meiden met volle billen en bovenbenen, maar met een smalle taille)

Die shirtjes van 2 voor 4.90 zijn ook verbazingwekkend mooi!
pi_56905455
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb mn bestelling gekregen. Rokje was te klein (niet zo'n klein beetje ook), korte broek was helemaal goed!! (echt een aanrader voor meiden met volle billen en bovenbenen, maar met een smalle taille)

Die shirtjes van 2 voor 4.90 zijn ook verbazingwekkend mooi!
Welke korte broek??!!

De schoenen zijn weer uitverkocht in maat 39 ARGH.
Morgen Arnhem
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56909155
[quote]Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Welke korte broek??!!

http://shop.hm.com/media/products/605/MM605_0458_004R_59436.jpg

in 5 kleuren ofzo te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')