Klopt, die tegoedbon is dan wel maar 3 maanden geldig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:35 schreef Laniboekje het volgende:
Kleding kun je toch ook ruilen in de H&M winkels zelf? Dan krijg je toch geen geld meer terug maar een tegoedbon? Als dit zo is dan ga ik strakjes even in Breda kijken.
Oke, geen probleem. Ik koop toch redelijk wat bij de H&M. Wel grappig, ik had net mijn vriend aan de telefoon en we hadden het zo even over tegoedbonnen. Eigenlijk kunnen winkels geen maximum op een tegoedbon zetten aangezien je ze al geld hebt betaald voor een bepaald product. Dus zo een tegoedbon zou altijd geldig moeten zijn aangezien ze je geld al binnen hebben. Altijd leuke dingen om even over na te denken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:48 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, die tegoedbon is dan wel maar 3 maanden geldig.
Of je leest gewoon de OP even.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:40 schreef kauwkikker het volgende:
wat betekend dit?"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco" Het staat er al vanaf de 17e is mijn pakketje kwijt ofzo?
Die broek is fantastischquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, weer terug van de stad. Tegoedkaart van zo'n 40 euro gehad omdat ik deze twee terug gebracht heb:
[ afbeelding ] & [
Ik heb de groene. Stof is van dikke katoenen kwaliteit. Pasvorm is getailleerd. Mij zit ie iig perfect. Ik weet wel nog niet hoe de pasvorm en de stof blijft als je m veel draagt en gaat wassen. Maar goed, voor dat geld is het geen miskoop als je er maar 1 seizoen mee doet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef Mrsgod het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft er iemand ervaring met deze jack, die van 29.90.
Ik wil deze in het groen of in het zwart, ik denk dat ik voor zwart ga. Maar ik ben benieuwd hoe de kwaliteit en pasvorm zijn!?
Welke korte broek??!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb mn bestelling gekregen. Rokje was te klein (niet zo'n klein beetje ook), korte broek was helemaal goed!! (echt een aanrader voor meiden met volle billen en bovenbenen, maar met een smalle taille)
Die shirtjes van 2 voor 4.90 zijn ook verbazingwekkend mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |