Nou, komt ie:
![]()
De nachtjapon is echt een gruwelijk ding, tenzij je van piekepoelie stof en extreem doorzichtig kant houdt. De trui ernaast komt uit de outlet, het wit is meer crème en maat S was helaas te groot. Ik had in m'n eerste bestelling een XS staan, maarja, die is natuurlijk nooit geleverd. De broek met de ontzettend oranje stiksels, zat opzich wel goed maar een beetje veel ruimte bij m'n onderrug. Daarnaast de sjaal, leuk

Alleen moet ik het gigantische label eraf knippen.
De zwarte jurk die er niet bijzat, in plaats daarvan zat
deze erin (die overigens voor een tientje minder dan de eigenlijke jurk in de outlet staat) maar wel in de goede verpakking.

Daarnaast de groene top, ik dacht dat het een dikkere stof zou zijn maar dat kun je bij de H&M natuurlijk niet verwachten. Desalniettemin hou ik 'm, en de witte die voor half maart stond heb ik maar geannuleerd want dat is geheid zo'n doorschijnend ding. Next; de pump uit de outlet, maat 39 zit op 't randje (een iets grotere rechtervoet helpt niet echt) en 40 was veel te groot. Zucht. Ernaast de zeepaardjesketting van de kindercollectie, hij is lief

De pyjama, had ik in XS en S besteld. Broek van XS kwam amper over m'n heupen heen en veel te kort, topje heb ik niet eens gepast. S zit dan weer iets te ruim om m'n middel (gelukkig kan je 'm aantrekken met 't touwtje

), lengte is wel oké. Dan de ballerina's van de kindercollectie, ik vind ze best leuk maar de grootste maat is natuurlijk weer te klein. Helaasch. En dan als laatste de blouse, maat 36 is net iets te ruim om m'n middel maar als ik een 34 neem zit het waarschijnlijk bij m'n schouders/bovenarmen veel te strak. Dus m'n lieftallige mams neemt 'm wel ietsje in.
Het enige wat nu nog binnen moet komen is
deze broek en de zwarte jurk nog een keer.