abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56605193
Net terug van de winkel! Ze hebben de zwarte Loyals weer!! Alleen toen ik 'm in mijn handen had bedacht ik waarom ik die ook weer zo nodig moest... Toch maar gepast, 29 ging wel maar beetje strak en een 30 hadden ze niet. Ondertussen kan ik bedenken waarom ik 'm ook weer wilde hebben

Wel gekocht:

Vond 'm wel aan de dure kant, maar hij maakt me keislank

En deze, stretch, zit super, precies de goeie lengte zodat ik geen boerinnenbenen heb.

Moet alleen nog bedenken wat ik er op ga dragen zodat je de ceintuur ook kan zien, aangezien alles nu eigenlijk lang is.

En ik wilde eigenlijk geen tot minder zwart gaan kopen, maar ja, het staat me nou eenmaal het beste van alle kleuren. Jas ook in groen en beige aangehad, geen gezicht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56605869
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:05 schreef alors het volgende:

[..]

Waarom heb je dan teveel betaald? Je kunt met maandfactuur toch gewoon achteraf betalen? Dat doe ik wel altijd. Als het nog niet verwerkt is bij retouren en saldo, dan reken ik gewoon zelf uit wat ik moet betalen.
Retour is inderdaad nog niet verwerkt in m'n maandafrekening. Ik kan dan gewoon een ander bedrag (namelijk het openstaande saldo) als op de acceptgiro staat betalen?
Sweet and innocent...
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:29:15 #153
123170 alors
zlata1234
pi_56606169
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:14 schreef Innocence het volgende:

[..]

Retour is inderdaad nog niet verwerkt in m'n maandafrekening. Ik kan dan gewoon een ander bedrag (namelijk het openstaande saldo) als op de acceptgiro staat betalen?
Ja dat kan.
know'm sayin?
word? word.
pi_56606438
Nou, komt ie:

De nachtjapon is echt een gruwelijk ding, tenzij je van piekepoelie stof en extreem doorzichtig kant houdt. De trui ernaast komt uit de outlet, het wit is meer crème en maat S was helaas te groot. Ik had in m'n eerste bestelling een XS staan, maarja, die is natuurlijk nooit geleverd. De broek met de ontzettend oranje stiksels, zat opzich wel goed maar een beetje veel ruimte bij m'n onderrug. Daarnaast de sjaal, leuk Alleen moet ik het gigantische label eraf knippen.

De zwarte jurk die er niet bijzat, in plaats daarvan zat deze erin (die overigens voor een tientje minder dan de eigenlijke jurk in de outlet staat) maar wel in de goede verpakking. Daarnaast de groene top, ik dacht dat het een dikkere stof zou zijn maar dat kun je bij de H&M natuurlijk niet verwachten. Desalniettemin hou ik 'm, en de witte die voor half maart stond heb ik maar geannuleerd want dat is geheid zo'n doorschijnend ding. Next; de pump uit de outlet, maat 39 zit op 't randje (een iets grotere rechtervoet helpt niet echt) en 40 was veel te groot. Zucht. Ernaast de zeepaardjesketting van de kindercollectie, hij is lief

De pyjama, had ik in XS en S besteld. Broek van XS kwam amper over m'n heupen heen en veel te kort, topje heb ik niet eens gepast. S zit dan weer iets te ruim om m'n middel (gelukkig kan je 'm aantrekken met 't touwtje ), lengte is wel oké. Dan de ballerina's van de kindercollectie, ik vind ze best leuk maar de grootste maat is natuurlijk weer te klein. Helaasch. En dan als laatste de blouse, maat 36 is net iets te ruim om m'n middel maar als ik een 34 neem zit het waarschijnlijk bij m'n schouders/bovenarmen veel te strak. Dus m'n lieftallige mams neemt 'm wel ietsje in.

Het enige wat nu nog binnen moet komen is deze broek en de zwarte jurk nog een keer.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:02:50 #155
123170 alors
zlata1234
pi_56606657
Die nachtjapon is wèl enig hoor, alleen wel in het rood. Ik had ook wit besteld maar die was te groot en erg doorschijnend idd. Maar de rode is echt zoo mooi
know'm sayin?
word? word.
pi_56606832
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:02 schreef alors het volgende:
Die nachtjapon is wèl enig hoor, alleen wel in het rood. Ik had ook wit besteld maar die was te groot en erg doorschijnend idd. Maar de rode is echt zoo mooi
Ik schoot echt in de lach toen ik 'm aanhad en in de spiegel keek
pi_56607663
Hier was alles leuk, alles past ook, zelfs het mt. 170 truitje. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 19:31:51 #158
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_56608117
timbaland shirt hebben ze al niet meer in XL
Lalalalala
  vrijdag 8 februari 2008 @ 19:37:31 #159
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56608233
Mijn Tiga vest past perfect. Twijfel alleen of ik de Timbaland toch niet ruil voor de zwarte
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_56612468
alles is uitverkocht
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56614523
trouwens die 2 tops voor (prijs even kwijt........) zitten bij mij eeeecht gewelidig
pi_56618915
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het volgende besteld:

En nog een t-shirt, een aanbieding ofzo?
Deze binnen, en ik hou 't allemaal . Vooral dat rode jasje is echt leuk en de trui zit heerlijk .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2008 @ 18:54:02 #163
163650 Greys
pi_56648961
Heeft iemand deze al toevallig?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56650896
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Deze binnen, en ik hou 't allemaal . Vooral dat rode jasje is echt leuk en de trui zit heerlijk .
En de volgende dag kreeg ik de zwarte jack binnen die half februari pas zou komen . Ik twijfel nog of ik hem zal houden. Geldt nu trouwens ook voor dat lichte colbert-jasje-achtig-iets.
Drie pakjes in twee dagen tijd.
  maandag 11 februari 2008 @ 00:10:52 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56656993
Kan je nou ook een acceptgiro van de H&M online via internetbankieren betalen? Heb nog nooit een acceptgiro gebruikt
pi_56660050
volgens de site is een basic tshirt die ik wilde hebben uitverkocht, hebben ze het dan nog in de winkel denken jullie?
pi_56664938
Kan best ja.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56665934
Nou, mijn bestelling staat eindelijk op retour, volgens mij is het bedrag alleen lager dan dat ik had geretourneerd.
Alleen nu heb ik dus wel aanmaningskosten gehad, zag ik.
Morgen die ellende maar betalen, ben ik daar ook weer van af.
Vind de H&M shop wel steeds slechter worden! Het is dat ik in de winkel nooit leuke dingen zie, en ik er niet zo heel vaak ben. Maarja, ik heb het nu toch wel weer gehad met die online shop, zeker nu je niet meer kan ruilen in de winkel voor geld, en ze zomaar bestellingen annuleren.
pi_56668635
Ik ben nu echt helemaal klaar met die online-shop. Nu had ik 1 kortingscode, waar ik ook recht op had, gebruikt, en nu is de boel in behandeling en issie er weer uitgehaald. Wat een idioot syteem daar: je plaatst een bestelling, voert een kortingscode is, krijgt hiervan een bevestiging via e-mail en dan halen ze later doodleuk je korting weer weg. Dat is toch raar?
En mijn saldo, daar klopt helemaal niks meer van. Er staan nu factureringskosten bij en ik moet opeens via maandfactuur betalen. Terwijl zij een retour fout hebben verwerkt en dat zou rechtgezet worden. En dan nog klopt er niks van het bedrag, dat wordt morgen weer bellen met de klantenservice.... *zucht*.
pi_56671303
Hoe sturen jullie eigenlijk dingen terug? Ik moet een broek retourneren en een rok ruilen, maar in wat voor pakketje ga ik dat versturen? Ben benieuwd hoe jullie dat aanpakken.

pi_56671365
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe sturen jullie eigenlijk dingen terug? Ik moet een broek retourneren en een rok ruilen, maar in wat voor pakketje ga ik dat versturen? Ben benieuwd hoe jullie dat aanpakken.

Gewoon in de zak/doos als waarin je het ook ontvangen hebt
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56671564
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gewoon in de zak/doos als waarin je het ook ontvangen hebt

Dat gaat niet echt opschieten aangezien ik die zak totaal verscheurd heb. Het pakket zat zo lomp ingepakt dat ik geen andere mogelijkheid zag dan hem door midden te scheuren.

Ik ga wel op zoek naar een doosje o.i.d.
pi_56671665
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Dat gaat niet echt opschieten aangezien ik die zak totaal verscheurd heb. Het pakket zat zo lomp ingepakt dat ik geen andere mogelijkheid zag dan hem door midden te scheuren.

Naja dan moet je zoiets zoeken inderdaad... of een doosje kopen bij het postkantoor
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56676573
Plastic zak (Van vuilniszak tot Boodschappentas) + Retoursticker op plakken. Klaar
pi_56678207
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Je moet em ook knippen, die 'plak'strook plakt 9 van de tien keer niet, maar is gewoon vastgelijmd/gesmolten.
know'm sayin?
word? word.
pi_56688982
Net bestelling geplaatst
Je moet toch wat doen he, als je wacht tot filiaal hier in de stad wordt geopend ergens in Februari

Hopelijk valt ie klein, maat S was er niet meer dus dan maar maat M

Te lief

komt pas begin maart

Broek die in de gewone shop staat voor 24,90, maar in de outlet voor 12,45

Skinny

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik alles binnen heb
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:11:50 #178
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56689629
Ik kreeg vandaag een brochure met kinderkleding en een bijbehorende kortingscode: 7954 geeft 10% korting op de kindercollectie. Geldig tot 28 februari!

Ik heb mijn laatste negatieve ervaring al weer verdrongen en meteen maar wat besteld .
Voor mezelf een jeans uit de outlet.
En dit shirtje:

Voor mijn dochter een haarband, een jeans en een shirtje.

Alles is op voorraad dus ik ben benieuwd of het vlot komt!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_56705417
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, komt ie:

[ afbeelding ]

De pyjama, had ik in XS en S besteld. Broek van XS kwam amper over m'n heupen heen en veel te kort, topje heb ik niet eens gepast. S zit dan weer iets te ruim om m'n middel (gelukkig kan je 'm aantrekken met 't touwtje ), lengte is wel oké. Dan de ballerina's van de kindercollectie, ik vind ze best leuk maar de grootste maat is natuurlijk weer te klein. Helaasch. En dan als laatste de blouse, maat 36 is net iets te ruim om m'n middel maar als ik een 34 neem zit het waarschijnlijk bij m'n schouders/bovenarmen veel te strak. Dus m'n lieftallige mams neemt 'm wel ietsje in.
Mag ik vragen hoe lang je bent en welke maat je normaal hebt?
Ik heb die pyjama namelijk in december besteld in maat XS en S. Sindsdien zijn ze allebei 3 keer verplaatst, van begin januari, naar half januari, toen naar eind januari, daarna naar half februari en toen werden ze allebei ineens uit mijn bestelling gedonderd... Boze mail gestuurd en toen kreeg ik te horen dat maat S pas weer eind april (!!) leverbaar is. XS komt eind februari dus ik hoop dat die mij wel past. Alleen heb ik van die mooooooie heupen , dus ik ben benieuwd! (Moest ook even weer mijn frustratie kwijt... sorry... )

[ Bericht 0% gewijzigd door BalLon op 13-02-2008 16:05:41 ]
pi_56707604
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef BalLon het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe lang je bent en welke maat je normaal hebt?
Ik heb die pyjama namelijk in december besteld in maat XS en S. Sindsdien zijn ze allebei 3 keer verplaatst, van begin januari, naar half januari, toen naar eind januari, daarna naar half februari en toen werden ze allebei ineens uit mijn bestelling gedonderd... Boze mail gestuurd en toen kreeg ik te horen dat maat S pas weer eind april (!!) leverbaar is. XS komt eind februari dus ik hoop dat die mij wel past. Alleen heb ik van die mooooooie heupen , dus ik ben benieuwd! (Moest ook even weer mijn frustratie kwijt... sorry... )
1.72 en mijn maten verschillen nogal. Maar meestal ga ik met tops uit van 32/34/XS en met broeken 36/S. Ik ben ook gezegend met die mooie heupen

Ik heb vandaag trouwens een cadeaubon gehad "Zoals beloofd" nog wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')