Retour is inderdaad nog niet verwerkt in m'n maandafrekening. Ik kan dan gewoon een ander bedrag (namelijk het openstaande saldo) als op de acceptgiro staat betalen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:05 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom heb je dan teveel betaald? Je kunt met maandfactuur toch gewoon achteraf betalen? Dat doe ik wel altijd. Als het nog niet verwerkt is bij retouren en saldo, dan reken ik gewoon zelf uit wat ik moet betalen.
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:14 schreef Innocence het volgende:
[..]
Retour is inderdaad nog niet verwerkt in m'n maandafrekening. Ik kan dan gewoon een ander bedrag (namelijk het openstaande saldo) als op de acceptgiro staat betalen?
Ik schoot echt in de lach toen ik 'm aanhad en in de spiegel keekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:02 schreef alors het volgende:
Die nachtjapon is wèl enig hoor, alleen wel in het rood. Ik had ook wit besteld maar die was te groot en erg doorschijnend idd. Maar de rode is echt zoo mooi
Deze binnen, en ik hou 't allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het volgende besteld:![]()
En nog een t-shirt, een aanbieding ofzo?
En de volgende dag kreeg ik de zwarte jack binnen die half februari pas zou komenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze binnen, en ik hou 't allemaal. Vooral dat rode jasje is echt leuk en de trui zit heerlijk
.
Gewoon in de zak/doos als waarin je het ook ontvangen hebtquote:Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe sturen jullie eigenlijk dingen terug? Ik moet een broek retourneren en een rok ruilen, maar in wat voor pakketje ga ik dat versturen? Ben benieuwd hoe jullie dat aanpakken.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gewoon in de zak/doos als waarin je het ook ontvangen hebt
Naja dan moet je zoiets zoeken inderdaad... of een doosje kopen bij het postkantoorquote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt opschieten aangezien ik die zak totaal verscheurd heb. Het pakket zat zo lomp ingepakt dat ik geen andere mogelijkheid zag dan hem door midden te scheuren.
Ik ga wel op zoek naar een doosje o.i.d.
Je moet em ook knippen, die 'plak'strook plakt 9 van de tien keer niet, maar is gewoon vastgelijmd/gesmolten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt opschieten aangezien ik die zak totaal verscheurd heb. Het pakket zat zo lomp ingepakt dat ik geen andere mogelijkheid zag dan hem door midden te scheuren.
Ik ga wel op zoek naar een doosje o.i.d.
Mag ik vragen hoe lang je bent en welke maat je normaal hebt?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, komt ie:
[ afbeelding ]
De pyjama, had ik in XS en S besteld. Broek van XS kwam amper over m'n heupen heen en veel te kort, topje heb ik niet eens gepast. S zit dan weer iets te ruim om m'n middel (gelukkig kan je 'm aantrekken met 't touwtje), lengte is wel oké. Dan de ballerina's van de kindercollectie, ik vind ze best leuk maar de grootste maat is natuurlijk weer te klein. Helaasch. En dan als laatste de blouse, maat 36 is net iets te ruim om m'n middel maar als ik een 34 neem zit het waarschijnlijk bij m'n schouders/bovenarmen veel te strak. Dus m'n lieftallige mams neemt 'm wel ietsje in.
1.72 en mijn maten verschillen nogal. Maar meestal ga ik met tops uit van 32/34/XS en met broeken 36/S. Ik ben ook gezegend met die mooie heupenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef BalLon het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang je bent en welke maat je normaal hebt?
Ik heb die pyjama namelijk in december besteld in maat XS en S. Sindsdien zijn ze allebei 3 keer verplaatst, van begin januari, naar half januari, toen naar eind januari, daarna naar half februari en toen werden ze allebei ineens uit mijn bestelling gedonderd... Boze mail gestuurd en toen kreeg ik te horen dat maat S pas weer eind april (!!) leverbaar is. XS komt eind februari dus ik hoop dat die mij wel past. Alleen heb ik van die mooooooie heupen, dus ik ben benieuwd! (Moest ook even weer mijn frustratie kwijt... sorry...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |