De T&T van alle retouren wat ik heb verstuurd totnutoe, heeft nog nooit gewerkt. Het duurt in elk geval wel meestal 2 weken voor dat de retouren zijn verwerkt in zweden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:24 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik dacht dat de code niet werkte omdat het een antwoordnummer is van H&M ofzo.
Ik heb een andere T&T code gekregen dan normaal. ze hebben er een stikker op geplakt, het papiertje waar die sticker op zat kreeg ik mee, daar staat de T&T code op. Er staat ook geen postcode op.
Mijn H&M pakjes komen wel vaker aan het begin van de avond, dus misschien komt ie toch nog.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Haha, doet die chauffeur dan lang over. Het is al 17.30u. Ik ga dat pakketje denk ik niet meer verwachten vandaag.
Die van mij van de 29ste was ook pas gister gesorteerd dus het kan nogquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
Lani!![]()
![]()
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 31-01-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Nog steeds
Ben benieuwd. Vooralsnog niets gezien en ik ben rond een uur of 20.00u weg en morgen pas weer om 22.00u thuis.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mijn H&M pakjes komen wel vaker aan het begin van de avond, dus misschien komt ie toch nog.
Klopt, dit is nog steeds die voorjaarspreviewbestellng, maar dan deeltje 2 want deeltje 1 is nooit verzonden dus heb ik alles opnieuw moeten bestellen. Zodra deze bestelling compleet binnen is ben ik er idd klaar mee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty!
Ik lees wel erg veel over jou en de problemen met H&M. Of gaat dit nog steeds over een bestelling? Als ik jou ervaringen had gehad was ik allang gekapt met zaken doen met H&M.
Wil ik ook wel weten !quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe shirts van de aanbieding van 2 voor ¤10, die met die 3/4 mouwen en boothals? Valt die hals een beetje mooi?
Oh! leuk!! Nog meer besteld en foto's van gemaakt?!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:29 schreef miss_bleu het volgende:
yes alles binnen en allemaal super gaaf!!!
[ afbeelding ]
ja had nog veel meer, maar heb ik geen fotos vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oh! leuk!! Nog meer besteld en foto's van gemaakt?!
quote:Zending afgeleverd 07-02-2008
Die heb ik nu aan als pyjamaquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:19 schreef loehoes het volgende:
Ik vind alleen bijna alles stomMaar dat is weer goed voor de portemonnee. Die gratis set trouwens, drama!
Ik gebruik m ook als pyjamaquote:
Ik waarschijnlijk volgende week aangezien ik dan een retourzending ga doen en ik heb ook gebruik gemaakt van de maandfactuur. Wat was precies je vraag hierover?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:02 schreef Innocence het volgende:
Niemand ervaring met retourzendingen en maandfacturen?![]()
Ja, die maten waren mij ook een raadsel. Normaal heb ik altijd maat 42 van broeken gezien mijn brede heupen en ellelange benenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:16 schreef alors het volgende:
Pakje binnen, maar wat is er toch met die maten aan de hand?Ik heb echt zwaar medelijden met mensen die normaal maat xs hebben, want die bestaat niet meer bij h&m geloof ik. Echt bijna alle S is te groot nu.
En die jongenshoodie in de kleinste maat was ook veel te groot![]()
Woei Chanty, ein-de-lijk! Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:56 schreef Chanty87 het volgende:
Chauffeur is onderweg 08-02-2008 Ridderkerk , pakkettendistributie
![]()
![]()
![]()
In het kort dan: hoe krijg je je geld terug als het niet in de vorige maandfactuur verwerkt is?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk volgende week aangezien ik dan een retourzending ga doen en ik heb ook gebruik gemaakt van de maandfactuur. Wat was precies je vraag hierover?
Waarom heb je dan teveel betaald? Je kunt met maandfactuur toch gewoon achteraf betalen? Dat doe ik wel altijd. Als het nog niet verwerkt is bij retouren en saldo, dan reken ik gewoon zelf uit wat ik moet betalen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef Innocence het volgende:
[..]
In het kort dan: hoe krijg je je geld terug als het niet in de vorige maandfactuur verwerkt is?
Ohwwww, hehehe.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:36 schreef ChilllayD het volgende:
Laniboekje, van die rok heb je denk ik het algemene verhaal gemist want die moest iedereen verplicht 1 maat kleiner bestellenDie viel sowiezo veeeeeeeeeelste groot !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |