De T&T van alle retouren wat ik heb verstuurd totnutoe, heeft nog nooit gewerkt. Het duurt in elk geval wel meestal 2 weken voor dat de retouren zijn verwerkt in zweden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:24 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik dacht dat de code niet werkte omdat het een antwoordnummer is van H&M ofzo.
Ik heb een andere T&T code gekregen dan normaal. ze hebben er een stikker op geplakt, het papiertje waar die sticker op zat kreeg ik mee, daar staat de T&T code op. Er staat ook geen postcode op.
Mijn H&M pakjes komen wel vaker aan het begin van de avond, dus misschien komt ie toch nog.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Haha, doet die chauffeur dan lang over. Het is al 17.30u. Ik ga dat pakketje denk ik niet meer verwachten vandaag.
Die van mij van de 29ste was ook pas gister gesorteerd dus het kan nogquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
Lani!![]()
![]()
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 31-01-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Nog steeds
Ben benieuwd. Vooralsnog niets gezien en ik ben rond een uur of 20.00u weg en morgen pas weer om 22.00u thuis.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mijn H&M pakjes komen wel vaker aan het begin van de avond, dus misschien komt ie toch nog.
Klopt, dit is nog steeds die voorjaarspreviewbestellng, maar dan deeltje 2 want deeltje 1 is nooit verzonden dus heb ik alles opnieuw moeten bestellen. Zodra deze bestelling compleet binnen is ben ik er idd klaar mee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty!
Ik lees wel erg veel over jou en de problemen met H&M. Of gaat dit nog steeds over een bestelling? Als ik jou ervaringen had gehad was ik allang gekapt met zaken doen met H&M.
Wil ik ook wel weten !quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe shirts van de aanbieding van 2 voor ¤10, die met die 3/4 mouwen en boothals? Valt die hals een beetje mooi?
Oh! leuk!! Nog meer besteld en foto's van gemaakt?!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:29 schreef miss_bleu het volgende:
yes alles binnen en allemaal super gaaf!!!
[ afbeelding ]
ja had nog veel meer, maar heb ik geen fotos vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oh! leuk!! Nog meer besteld en foto's van gemaakt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |