abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57004191
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Is die laatste een winterjas?Waar heb je die gevonden? Ik wilt al zo lang een winterjas bestellen, maar kan het niet vinden op de site
Nee dat is een zomerjas. Winterjassen hebben ze al lang niet meer op de site, mss wel nog enkele in de outlet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:35:58 #277
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_57004901
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Mwjah, staat er dus niet bij.. Weet je ook hoe lang daar ongeveer overheen gaat?
Mijn ervaring is dat het 1 tot 2 weken duurt voordat een retour verwerkt is.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_57008678
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Er staat echt teveel leuke lingerie in de outlet..... kleine bestelling geplaatst:

[ afbeelding ]
Hij's binnen. Het zwarte vest is echt geweldig, staat me erg mooi. Ondergoed is ook
I had a signature once. It was awful.
pi_57009698
Jeetje wat zijn ze opeens snel. Gisteren besteld, nu al in behandeling

Beetje jammer, want zie net een leuk vest in de outlet

[ Bericht 32% gewijzigd door loehoes op 27-02-2008 13:37:58 ]
pi_57013117
Net het jasje van Tiga besteld!
Jammer dat er al veel is uitverkocht..
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_57015648
Ik heb even een vraagje over retourneren in de winkel. Op de factuur staat dat je 14 dagen herroepingsrecht hebt. Daaronder staat dat je je geld binnen 30 dagen terugkrijgt. Bedoelen ze dat ik binnen 14 dagen moet ruilen/retourneren of binnen 30 dagen?

Uit mijn hoofd is het volgens mij zo dat als je iets in de H&M winkel koopt dat je t binnen 30 dagen mag terugbrengen maar van online weet ik t dus niet...

Ik vind het trouwens vreemd dat als ik pas op 18-02 een pakketje krijg dat erop de factuur de datum 10-02 staat en dat ik binnen 14 dagen dit bedrag moet overmaken :s.
pi_57020118
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef Irix het volgende:
Ik heb even een vraagje over retourneren in de winkel. Op de factuur staat dat je 14 dagen herroepingsrecht hebt. Daaronder staat dat je je geld binnen 30 dagen terugkrijgt. Bedoelen ze dat ik binnen 14 dagen moet ruilen/retourneren of binnen 30 dagen?

Uit mijn hoofd is het volgens mij zo dat als je iets in de H&M winkel koopt dat je t binnen 30 dagen mag terugbrengen maar van online weet ik t dus niet...

Ik vind het trouwens vreemd dat als ik pas op 18-02 een pakketje krijg dat erop de factuur de datum 10-02 staat en dat ik binnen 14 dagen dit bedrag moet overmaken :s.
ja dat zag ik ook al, maar ik had een factuur waarop stond "afleverdatum" 01-02-08 (uiteraard was het pas 10-02 ofzo geleverd).
Ik heb het in de H&m winkel geruild afgelopen zondag, was geen probleem.
Kreeg trouwens contant geld terug.
pi_57022604
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:19 schreef Elvanera het volgende:
Besteld:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oehoeh! Het is vandaag binnen gekomen
pi_57044434
Ik had laatst bij de H&M een zwart overhemd gezien met witte polka dots/stippen voor mannen. Koste ongeveer 20 euro. Alleen hangt die er niet meer.

Ik gevraagd of je ook van vorige seizoenen kan bestellen, omdat ik dit overhemd niet in catalogus heb zien staan.

Alleen is het wel handig om het artikelnummer te weten of een catalogus waarin het staat.

Weet toevallig iemand dit?
pi_57060550
Net mn allereerste online bestelling gedaan, ben benieuwd!, zie ik pas daarna de outlet, nouja die de volgende keer maar eens leegshoppen
Hoop dat ik goed gezien heb dat die rokjes van elastisch materiaal zijn

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57060885
Je kunt nog dingen toevoegen aan je bestelling zolang de bestelling niet weg is (dat zie je bij mijn pagina- bestellingen)!!!

De rokjes vallen groot uit, dus neem een maat kleiner!!!!!!
pi_57061061
idd,die rokjes vallen zeer ruim, ik heb normaal een ruime S voor rokken, bij deze rokken blijft XS maar nét goed zitten!
pi_57061341
ohjee.. ik heb een gewone maat M, en dus ook die maat bestelt, maar volgens mij passen mn heupen en kont echt niet in een maat S, ook niet als het elastisch is denk ik.. (ja dan past het wel maar is het rokje veel te kort voor mn kont misschien? en rand van rokje bij buik bij een S misschien net te strak?)
maar anders ruil ik ze gewoon om!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57061644
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:33 schreef Poppejans het volgende:
ohjee.. ik heb een gewone maat M, en dus ook die maat bestelt, maar volgens mij passen mn heupen en kont echt niet in een maat S, ook niet als het elastisch is denk ik.. (ja dan past het wel maar is het rokje veel te kort voor mn kont misschien? en rand van rokje bij buik bij een S misschien net te strak?)
maar anders ruil ik ze gewoon om!
Je gaat echt wel in een S passen
Mijn moeder met een "ik ben met roken gestopt" maatje 42 paste nog in een S. Niks te strak bij de buik, en geloof me, die heeft ze echt wel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57061694
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

Je gaat echt wel in een S passen
Mijn moeder met een "ik ben met roken gestopt" maatje 42 paste nog in een S. Niks te strak bij de buik, en geloof me, die heeft ze echt wel
Hahaha!
Dan ga ik toch nog gauw wat proberen te wijzigen, ik zou me iig nog best trots voelen ook als ik echt een S zou passen hahaha
Bedankt dat jullie me even de tip gaven!
pi_57061706
Precies en anders bestel je ze in M én S, dan is het sowieso goed en stuur je degene terug die niet paste.

(en het zijn verder hééérlijke rokjes)
pi_57061823
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Precies en anders bestel je ze in M én S, dan is het sowieso goed en stuur je degene terug die niet paste.

(en het zijn verder hééérlijke rokjes)
Volgens mij zijn dit inderdaad rokjes die ik echt veeeel ga dragen, ik heb ook zoiets van de H&M met elastiek in het zwart/grijs gestreept en in het zwart

Ik heb net trouwens nog direct kunnen ruilen van maat, eerst de rokjes geheel uit de bestelling verwijderd en daarna weer toegevoegd met de andere maat en die zijn gewoon bij de andere items die ik bestelt had te zien nu.
pi_57065162
Bij een bestelling van minimaal ¤40 krijg je weer een kledingsetje kado, deze keer een zwarte driekwart joggingbroek en een wit hemdje. Ziet er wel comfortabel uit, maar wordt vast ook weer meteen aan mijn pyama-voorraad toegevoegd.
pi_57065906
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij een bestelling van minimaal ¤40 krijg je weer een kledingsetje kado, deze keer een zwarte driekwart joggingbroek en een wit hemdje. Ziet er wel comfortabel uit, maar wordt vast ook weer meteen aan mijn pyama-voorraad toegevoegd.
oh laat maar, ik heb het al.
know'm sayin?
word? word.
pi_57066140
@ Doedezemaar: Dat was ook mijn gedachte

Ik heb nu een overschot aan pyjama's
pi_57122341
Nog steeds manco.
Ik wil mijn spulletjessss! Haha!
pi_57126909
Ik heb mij ook maar eens gewaagd aan die kinderkleding.. in de outlet nu zeer voordelige kinderjeans, helft vd prijs! Ben zeer benieuwd
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_57139627
Ohjeej, nieuw boek. Nu wil ik nog meer bestellen, terwijl mijn vorige bestelling nog onderweg is
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:31:23 #299
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_57152230
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nu echt helemaal klaar met die online-shop. Nu had ik 1 kortingscode, waar ik ook recht op had, gebruikt, en nu is de boel in behandeling en issie er weer uitgehaald. Wat een idioot syteem daar: je plaatst een bestelling, voert een kortingscode is, krijgt hiervan een bevestiging via e-mail en dan halen ze later doodleuk je korting weer weg. Dat is toch raar?
En mijn saldo, daar klopt helemaal niks meer van. Er staan nu factureringskosten bij en ik moet opeens via maandfactuur betalen. Terwijl zij een retour fout hebben verwerkt en dat zou rechtgezet worden. En dan nog klopt er niks van het bedrag, dat wordt morgen weer bellen met de klantenservice.... *zucht*.
same here..

Eerst gedoe omdat ik m'n bestelling wilde ophalen bij een kialapunt. Maar omdat het nogal veel was moest ik een gedeelte betalen bij ophalen, (ok so be it.) later zag ik dat er iets ineens rembourskosten bij waren geteld. Terwijl ik helemaal niet onder rembours besteld had! (stond ttrouwens ook op mijn pagina..)
Daarna was een gedeelte wat ik retour had gestuurd ineens verdwenen, en voordat dat terecht was waren we ook bijna 3 maanden verder. Ondertussen kwamen de aanmaningen al binnen.. ja hallo! ga niet betalen voor iets wat ik retour heb gestuurd!
Klantenservice wist ook van niets.. pff..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_57168167
Godsamme, wat zijn zij traag geworden. Victoria Secret levert nog sneller dan H&M.
Ik ben wel klaar met de online shop, geloof ik.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')