Nee dat is een zomerjas. Winterjassen hebben ze al lang niet meer op de site, mss wel nog enkele in de outlet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Is die laatste een winterjas?Waar heb je die gevonden? Ik wilt al zo lang een winterjas bestellen, maar kan het niet vinden op de site![]()
Mijn ervaring is dat het 1 tot 2 weken duurt voordat een retour verwerkt is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Mwjah, staat er dus niet bij.. Weet je ook hoe lang daar ongeveer overheen gaat?
Hij's binnen. Het zwarte vest is echt geweldig, staat me erg mooi. Ondergoed is ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Er staat echt teveel leuke lingerie in de outlet..... kleine bestelling geplaatst:
[ afbeelding ]
ja dat zag ik ook al, maar ik had een factuur waarop stond "afleverdatum" 01-02-08 (uiteraard was het pas 10-02 ofzo geleverd).quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef Irix het volgende:
Ik heb even een vraagje over retourneren in de winkel. Op de factuur staat dat je 14 dagen herroepingsrecht hebt. Daaronder staat dat je je geld binnen 30 dagen terugkrijgt. Bedoelen ze dat ik binnen 14 dagen moet ruilen/retourneren of binnen 30 dagen?
Uit mijn hoofd is het volgens mij zo dat als je iets in de H&M winkel koopt dat je t binnen 30 dagen mag terugbrengen maar van online weet ik t dus niet...
Ik vind het trouwens vreemd dat als ik pas op 18-02 een pakketje krijg dat erop de factuur de datum 10-02 staat en dat ik binnen 14 dagen dit bedrag moet overmaken :s.
Oehoeh! Het is vandaag binnen gekomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:19 schreef Elvanera het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat echt wel in een S passenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:33 schreef Poppejans het volgende:
ohjee.. ik heb een gewone maat M, en dus ook die maat bestelt, maar volgens mij passen mn heupen en kont echt niet in een maat S, ook niet als het elastisch is denk ik.. (ja dan past het wel maar is het rokje veel te kort voor mn kont misschien? en rand van rokje bij buik bij een S misschien net te strak?)
maar anders ruil ik ze gewoon om!
Hahaha!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je gaat echt wel in een S passen
Mijn moeder met een "ik ben met roken gestopt" maatje 42 paste nog in een S. Niks te strak bij de buik, en geloof me, die heeft ze echt wel
Volgens mij zijn dit inderdaad rokjes die ik echt veeeel ga dragen, ik heb ook zoiets van de H&M met elastiek in het zwart/grijs gestreept en in het zwartquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Preciesen anders bestel je ze in M én S, dan is het sowieso goed en stuur je degene terug die niet paste.
(en het zijn verder hééérlijke rokjes)
oh laat maar, ik heb het al.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij een bestelling van minimaal ¤40 krijg je weer een kledingsetje kado, deze keer een zwarte driekwart joggingbroek en een wit hemdje. Ziet er wel comfortabel uit, maar wordt vast ook weer meteen aan mijn pyama-voorraad toegevoegd.
same here..quote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nu echt helemaal klaar met die online-shop. Nu had ik 1 kortingscode, waar ik ook recht op had, gebruikt, en nu is de boel in behandeling en issie er weer uitgehaald. Wat een idioot syteem daar: je plaatst een bestelling, voert een kortingscode is, krijgt hiervan een bevestiging via e-mail en dan halen ze later doodleuk je korting weer weg. Dat is toch raar?
En mijn saldo, daar klopt helemaal niks meer van. Er staan nu factureringskosten bij en ik moet opeens via maandfactuur betalen. Terwijl zij een retour fout hebben verwerkt en dat zou rechtgezet worden. En dan nog klopt er niks van het bedrag, dat wordt morgen weer bellen met de klantenservice.... *zucht*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |