abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56909166
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef Ooi86 het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Welke korte broek??!!
http://shop.hm.com/media/products/605/MM605_0458_004R_59436.jpg

in 5 kleuren ofzo te krijgen
pi_56909982
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Die broek is fantastisch
Ehm.. nee. Hij was zo gigantisch bij mij, echt heel apart. Misschien komt het omdat ik totaal geen dikke kont heb ofz0, maar wel hele lange benen . Nee, hij zat echt niet.. Helaasch.
pi_56910353
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:39 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ehm.. nee. Hij was zo gigantisch bij mij, echt heel apart. Misschien komt het omdat ik totaal geen dikke kont heb ofz0, maar wel hele lange benen . Nee, hij zat echt niet.. Helaasch.
Mja, hier wel een dikke kont en kortere benen (moet wel even een zoom in). Ik ben echt straalverliefd op die broek haha!
I had a signature once. It was awful.
pi_56910551
Uhoh, daar heb ik dus echt te dikke poten voor Tot een paar mm boven de knie kan nog, hoger echt niet!

Arnhem gaat niet door M'n moeder is "ziek". Tussen aanhalingstekens ja, want ik geloof er geen klap meer van De twee vorige keren dat we weg zouden gaan met dat Blokkertreinkaartje zat ze ook al smoesjes te verzinnen.

"We kunnen mss wel naar Maastricht" Ja KOM OP ZEG, daar kan ik elke dag heen

Iemand nog een Blokkerkaart hebben?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 februari 2008 @ 18:25:02 #255
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56910907
Omdat ik zaterdagmiddag in de H&M niet kan uitstaan en ik ineens vanmorgen vrij was (*O*) ben ik vanochtend gegaan! De score zijn 2 basisshirts met 3kwartmouwen in het grijs en paars, een vette ketting en een pilotenzonnebril Jeej!

De volgende keer nog kijken naar een blazer, lingerie en bikini's
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56914050
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef Syrena het volgende:
Uhoh, daar heb ik dus echt te dikke poten voor Tot een paar mm boven de knie kan nog, hoger echt niet!

Arnhem gaat niet door M'n moeder is "ziek". Tussen aanhalingstekens ja, want ik geloof er geen klap meer van De twee vorige keren dat we weg zouden gaan met dat Blokkertreinkaartje zat ze ook al smoesjes te verzinnen.

"We kunnen mss wel naar Maastricht" Ja KOM OP ZEG, daar kan ik elke dag heen

Iemand nog een Blokkerkaart hebben?
Hee balen dat je niet kunt gaan. Maastricht is tegenwoordig geen uitdaging meer om te winkelen (te veel sneakershops en te weinig echt leuke winkeltjes, teveel van hetzelfde tegenwoordig). En als je er vaak komt/kan komen, is het al helemaal niet leuk meer (ik winkel er ook niet meer graag). Vooral ook omdat je je zo te merken aardig op Arnhem had verheugd.
Ik wist trouwens niet dat Arnhem leuk winkelen was, nog nooit geweest.

Maar wie weet kunnen jullie morgen alsnog gaan. Ik zal voor je duimen. Morgen maak ik een kort uitstapje naar wereldstad Beek Eigenlijk voornamelijk om naar de tandarts te gaan (die werkt ook in t weekend op afspraak ) en vantevoren doe ik nog een rondje centrum en makado. H&m ligt er gelukkig niet, anders zou t niet gunstig voor mn portemonnee zijn zo met die laatste restjes uitverkoop.
pi_56915620
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:52 schreef Shakti het volgende:

[..]

Hee balen dat je niet kunt gaan. Maastricht is tegenwoordig geen uitdaging meer om te winkelen (te veel sneakershops en te weinig echt leuke winkeltjes, teveel van hetzelfde tegenwoordig). En als je er vaak komt/kan komen, is het al helemaal niet leuk meer (ik winkel er ook niet meer graag). Vooral ook omdat je je zo te merken aardig op Arnhem had verheugd.
Ik wist trouwens niet dat Arnhem leuk winkelen was, nog nooit geweest.

Maar wie weet kunnen jullie morgen alsnog gaan. Ik zal voor je duimen. Morgen maak ik een kort uitstapje naar wereldstad Beek Eigenlijk voornamelijk om naar de tandarts te gaan (die werkt ook in t weekend op afspraak ) en vantevoren doe ik nog een rondje centrum en makado. H&m ligt er gelukkig niet, anders zou t niet gunstig voor mn portemonnee zijn zo met die laatste restjes uitverkoop.
We gaan toch M'n moeder belde net. Alleen voel ik me nu ziekjes Keikoud enzo, maar ben waarschijnlijk gewoon moe. Ik duik zo mijn bed in, we hebben de trein om 9.12.... (Maastricht klinkt ineens een stuk aantrekkelijker haha).

De Makado doen we ook vaak op zaterdag is het er alleen zo ontzettend druk (sorry). Meestal enorm veel Belgen enzo. En de outlet van Miss Etam is zowat niet te doen, dat is zeg maar de H&M voor 40+ ofzo Rijen voor de paskamers en rijen voor de kassa!

Succes bij de tandarts trouwens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56917013
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 22:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

We gaan toch M'n moeder belde net. Alleen voel ik me nu ziekjes Keikoud enzo, maar ben waarschijnlijk gewoon moe. Ik duik zo mijn bed in, we hebben de trein om 9.12.... (Maastricht klinkt ineens een stuk aantrekkelijker haha).

De Makado doen we ook vaak op zaterdag is het er alleen zo ontzettend druk (sorry). Meestal enorm veel Belgen enzo. En de outlet van Miss Etam is zowat niet te doen, dat is zeg maar de H&M voor 40+ ofzo Rijen voor de paskamers en rijen voor de kassa!

Succes bij de tandarts trouwens
Lol, nou ja eigenlijk niet als jij nu ziekjes bent. Ik hoop dat t morgen over is. Beterschap

Makado is idd altijd druk op zaterdag, maar met 'oogkleppen' op lukt het wel om niet hartstikke wild te worden van het gedrentel/geslenter van de anderen. Outlet van Miss Etam? Nog nooit van gehoord. Maar nu is de etam ook wel een zaak waar ik steevast langsloop en ook met geen 10 paarden in te krijgen ben. Maar wie weet ben ik morgen wel in een dwaze bui en gluur ik eens voorzichtig naar binnen

Tandarts zal wel meevallen, denk ik. Hoop ik toch wel Vullingkje in een tand die een poosje terug een wortelkanaalbehandeling heeft gehad (of iets dergelijks). Zal wel pijnloos zijn denk ik. En dan mag ik me als troost (ahum ) vantevoren al iets leuks uitzoeken. En als ik nu niks vind dan ga ik komende week weer eens naar maasmechelen, daar slaag ik altijd wel.

Veel plezier morgen!!
pi_56962554
Mijn jas is binnen gekomen dit weekend en is helemaal top!
Ben er erg blij mee.
pi_56967667
Ik heb net weer een kleine bestelling geplaatst:

&
&
&

En hier wacht ik nog steeeeds op:

En deze wilde ik heel graag, zag helaas dat de zwarte versie uitverkocht was. Jammer maar helaas:

pi_56967843
Trouwens een vraagje... die set van twee tops:

Deze zat niet bij mijn vorige levering. Op de factuur stond: Tijdelijk uitverkocht, aub op. Ik nam aan dat deze weer geleverd zou worden wanneer die weer beschikbaar zou zijn. Nu zie ik op de site dat alle tops gewoon weer op voorraad zijn, ook deze dus. Maar vooralsnog heb ik geen tweede pakketje ontvangen van H&M als nalevering. Moet ik ze dan even bellen of gewoon geduld hebben? Hoe werkt dat?
pi_56980196
Stalken die gasten!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:57:54 #263
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_56985912
Weet iemand hoe het zit als je iets terugstuurt? Had nl. een broek besteld, maar kreeg een legging.. dus heb het teruggestuurd, maar bij saldo is nog steeds niets verrekend. Wanneer weet je of het wel goed is ontvangen enzo?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_56986987
Bestelling binnen

Ik hou alles behalve het gestreepte topje, die was, zoals verwacht, te groot! (en totaal niet getailleerd, dus was meer een vierkante zak wat je aanhad)

Blazer is super, alleen heeft het een tietmodel, iets wat er kennelijk bij mij ontbreekt naja daar verzinnen we wel weer wat op
pi_56987060
welke blazer had je?
pi_56987141
ah even teruggezocht, die rode met korte mouwtjes?
pi_56987496
jup diezelfde, zo mooi
pi_56987558
Nou kom ik ook wel heel erg in de verleiding Hij ziet er inderdaad erg leuk uit, zeker als je met warm weer nog wat netjes voor de dag moet komen.....
pi_56987647
Ik zou zeggen: DOEN!
Hij is zo lief! En zo schattig! En ook helemaal niet duur
Echt alles is mooi aan het blazertje
pi_56997550

Weet iemand hoe deze kinderbroeken vallen? Ik heb meestal spijkerbroekenmaat 28/29, ( pak en beet 36, af en toe 38 ) zou ik dan een 170 passen?
pi_56997928
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand hoe het zit als je iets terugstuurt? Had nl. een broek besteld, maar kreeg een legging.. dus heb het teruggestuurd, maar bij saldo is nog steeds niets verrekend. Wanneer weet je of het wel goed is ontvangen enzo?
Op de site inloggen, bij Bestellingen onder "geleverde bestellingen" kijken, daar zie je onder die bestelling een anders gekleurde regel verschijnen met je retour.
pi_56998619
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:40 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand hoe deze kinderbroeken vallen? Ik heb meestal spijkerbroekenmaat 28/29, ( pak en beet 36, af en toe 38 ) zou ik dan een 170 passen?
Ik heb dezelfde maten als jij, maar ik heb nog nooit in een kinderbroek gepast. Ik kwam er wel in, maar daar was het dan ook wel mee gezegd.
Maar er zit wel eens wat verschil in dus je kunt geluk hebben. Een vriendin van me had bij mij een kinderbroek gepast die ik had besteld en mij niet pastte, maar die pastte haar ook niet, zij is kleiner en dunner dan ik. Zij had die broek ook besteld en toen zij de broek thuisgestuurd kreeg, was haar veel te groot. Terwijl het dus dezelfde broek was... Volgens mij had zij hem zelfs nog een maat kleiner besteld, maar dat weet ik niet meer zeker.

Wat voornamelijk een probleem is met die kinderbroeken is dat er geen rekening wordt gehouden met heupen, die hebben kinderen immers nauwelijks. Dus als je smalle heupen hebt, zal het misschien wel passen.
know'm sayin?
word? word.
pi_56999076
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde maten als jij, maar ik heb nog nooit in een kinderbroek gepast. Ik kwam er wel in, maar daar was het dan ook wel mee gezegd.
Maar er zit wel eens wat verschil in dus je kunt geluk hebben. Een vriendin van me had bij mij een kinderbroek gepast die ik had besteld en mij niet pastte, maar die pastte haar ook niet, zij is kleiner en dunner dan ik. Zij had die broek ook besteld en toen zij de broek thuisgestuurd kreeg, was haar veel te groot. Terwijl het dus dezelfde broek was... Volgens mij had zij hem zelfs nog een maat kleiner besteld, maar dat weet ik niet meer zeker.

Wat voornamelijk een probleem is met die kinderbroeken is dat er geen rekening wordt gehouden met heupen, die hebben kinderen immers nauwelijks. Dus als je smalle heupen hebt, zal het misschien wel passen.
Hmm, je kan er bij de H&M ook nooit zeker van zijn haha. Ik bestel ze gewoon, en anders stuur ik ze gewoon terug. Wel het proberen waard voor die prijs
pi_57001283
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net weer een kleine bestelling geplaatst:

[ afbeelding ] & [ afbeelding ]

En hier wacht ik nog steeeeds op:

[ afbeelding ]

En deze wilde ik heel graag, zag helaas dat de zwarte versie uitverkocht was. Jammer maar helaas:

[ afbeelding ]
Is die laatste een winterjas?Waar heb je die gevonden? Ik wilt al zo lang een winterjas bestellen, maar kan het niet vinden op de site

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 23:52:18 ]
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:31:20 #275
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_57002028
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de site inloggen, bij Bestellingen onder "geleverde bestellingen" kijken, daar zie je onder die bestelling een anders gekleurde regel verschijnen met je retour.
Mwjah, staat er dus niet bij.. Weet je ook hoe lang daar ongeveer overheen gaat?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')