http://shop.hm.com/media/products/605/MM605_0458_004R_59436.jpgquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef Ooi86 het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke korte broek??!!
Ehm.. nee. Hij was zo gigantisch bij mij, echt heel apart. Misschien komt het omdat ik totaal geen dikke kont heb ofz0, maar wel hele lange benenquote:
Mja, hier wel een dikke kont en kortere benen (moet wel even een zoom in). Ik ben echt straalverliefd op die broek haha!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ehm.. nee. Hij was zo gigantisch bij mij, echt heel apart. Misschien komt het omdat ik totaal geen dikke kont heb ofz0, maar wel hele lange benen. Nee, hij zat echt niet.. Helaasch.
Hee balen dat je niet kunt gaan. Maastricht is tegenwoordig geen uitdaging meer om te winkelen (te veel sneakershops en te weinig echt leuke winkeltjes, teveel van hetzelfde tegenwoordig). En als je er vaak komt/kan komen, is het al helemaal niet leuk meer (ik winkel er ook niet meer graag). Vooral ook omdat je je zo te merken aardig op Arnhem had verheugd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef Syrena het volgende:
Uhoh, daar heb ik dus echt te dikke poten voorTot een paar mm boven de knie kan nog, hoger echt niet!
Arnhem gaat niet doorM'n moeder is "ziek". Tussen aanhalingstekens ja, want ik geloof er geen klap meer van
De twee vorige keren dat we weg zouden gaan met dat Blokkertreinkaartje zat ze ook al smoesjes te verzinnen.
"We kunnen mss wel naar Maastricht" Ja KOM OP ZEG, daar kan ik elke dag heen
Iemand nog een Blokkerkaart hebben?
We gaan tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:52 schreef Shakti het volgende:
[..]
Hee balen dat je niet kunt gaan. Maastricht is tegenwoordig geen uitdaging meer om te winkelen (te veel sneakershops en te weinig echt leuke winkeltjes, teveel van hetzelfde tegenwoordig). En als je er vaak komt/kan komen, is het al helemaal niet leuk meer (ik winkel er ook niet meer graag). Vooral ook omdat je je zo te merken aardig op Arnhem had verheugd.
Ik wist trouwens niet dat Arnhem leuk winkelen was, nog nooit geweest.
Maar wie weet kunnen jullie morgen alsnog gaan. Ik zal voor je duimen. Morgen maak ik een kort uitstapje naar wereldstad BeekEigenlijk voornamelijk om naar de tandarts te gaan (die werkt ook in t weekend op afspraak
) en vantevoren doe ik nog een rondje centrum en makado. H&m ligt er gelukkig niet, anders zou t niet gunstig voor mn portemonnee zijn zo met die laatste restjes uitverkoop.
Lol, nou ja eigenlijk niet als jij nu ziekjes bent. Ik hoop dat t morgen over is. Beterschapquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
We gaan tochM'n moeder belde net. Alleen voel ik me nu ziekjes
Keikoud enzo, maar ben waarschijnlijk gewoon moe. Ik duik zo mijn bed in, we hebben de trein om 9.12.... (Maastricht klinkt ineens een stuk aantrekkelijker haha).
De Makado doen we ook vaakop zaterdag is het er alleen zo ontzettend druk
(sorry). Meestal enorm veel Belgen enzo. En de outlet van Miss Etam is zowat niet te doen, dat is zeg maar de H&M voor 40+ ofzo
Rijen voor de paskamers en rijen voor de kassa!
Succes bij de tandarts trouwens
Op de site inloggen, bij Bestellingen onder "geleverde bestellingen" kijken, daar zie je onder die bestelling een anders gekleurde regel verschijnen met je retour.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand hoe het zit als je iets terugstuurt? Had nl. een broek besteld, maar kreeg een legging.. dus heb het teruggestuurd, maar bij saldo is nog steeds niets verrekend. Wanneer weet je of het wel goed is ontvangen enzo?
Ik heb dezelfde maten als jij, maar ik heb nog nooit in een kinderbroek gepast. Ik kwam er wel in, maar daar was het dan ook wel mee gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:40 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze kinderbroeken vallen? Ik heb meestal spijkerbroekenmaat 28/29, ( pak en beet 36, af en toe 38 ) zou ik dan een 170 passen?
Hmm, je kan er bij de H&M ook nooit zeker van zijn haha. Ik bestel ze gewoon, en anders stuur ik ze gewoon terug. Wel het proberen waard voor die prijsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maten als jij, maar ik heb nog nooit in een kinderbroek gepast. Ik kwam er wel in, maar daar was het dan ook wel mee gezegd.
Maar er zit wel eens wat verschil in dus je kunt geluk hebben. Een vriendin van me had bij mij een kinderbroek gepast die ik had besteld en mij niet pastte, maar die pastte haar ook niet, zij is kleiner en dunner dan ik. Zij had die broek ook besteld en toen zij de broek thuisgestuurd kreeg, was haar veel te groot. Terwijl het dus dezelfde broek was...Volgens mij had zij hem zelfs nog een maat kleiner besteld, maar dat weet ik niet meer zeker.
Wat voornamelijk een probleem is met die kinderbroeken is dat er geen rekening wordt gehouden met heupen, die hebben kinderen immers nauwelijks. Dus als je smalle heupen hebt, zal het misschien wel passen.
Is die laatste een winterjas?Waar heb je die gevonden? Ik wilt al zo lang een winterjas bestellen, maar kan het niet vinden op de sitequote:Op maandag 25 februari 2008 17:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net weer een kleine bestelling geplaatst:
[ afbeelding ] & [ afbeelding ]
En hier wacht ik nog steeeeds op:
[ afbeelding ]
En deze wilde ik heel graag, zag helaas dat de zwarte versie uitverkocht was. Jammer maar helaas:
[ afbeelding ]
Mwjah, staat er dus niet bij.. Weet je ook hoe lang daar ongeveer overheen gaat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de site inloggen, bij Bestellingen onder "geleverde bestellingen" kijken, daar zie je onder die bestelling een anders gekleurde regel verschijnen met je retour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |