Kijk, dat stukje tussen haakjes is nuttige informatie. Gisteravond kon dat nog niet. Ik ga gelijk mijn instellingen aanpassen, dankquote:Op zondag 3 februari 2008 16:52 schreef dwerg het volgende:
Wie is Joran en waar moet ik hem van kennen en waarom heeft hij een eigen forum (dat ik gelukkig wel uit mijn AT kon flikkeren)?
Ruimt inderdaad lekker op ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, dat stukje tussen haakjes is nuttige informatie. Gisteravond kon dat nog niet. Ik ga gelijk mijn instellingen aanpassen, dank.
Ik dacht dat ik wereldvreemd was.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:52 schreef dwerg het volgende:
Wie is Joran en waar moet ik hem van kennen en waarom heeft hij een eigen forum (dat ik gelukkig wel uit mijn AT kon flikkeren)?
Ik zit al een paar dagen klaar voor dé uitzending.quote:
Erg handig inderdaad... heb die gast meteen een trap uit mijn AT gegeven nuquote:Op zondag 3 februari 2008 16:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, dat stukje tussen haakjes is nuttige informatie. Gisteravond kon dat nog niet. Ik ga gelijk mijn instellingen aanpassen, dank.
Ik ook. Hele weekend naar uitgekekenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit al een paar dagen klaar voor dé uitzending.
Uhuhquote:
Tv.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh.
Heb een fotootje gezien met drie jongelui erop en ik weet niet wie de roemruchte JvdS is. En ik heb nog nooit PRdeV gezien op tv.
Inderdaad. Heb wel wat beters te doen dan deze ongein op tv volgen... morgen staat het wel in de krantquote:Op zondag 3 februari 2008 19:14 schreef Z het volgende:
Ik ga echt niet twee uur naar die vervelende Peter met z'n nare stem kijken. Ik lees me later wel weer in.
Oh, goed dat je het even zegt! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Voor iedereen die mij nog niet gefeliciteerd heeft, het kan nog tot middernacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |