Radio 1quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:23 schreef Triptamine het volgende:
Langs de Lijn is dat op radio 1, 2 of 3? Kan het vanavond niet zien door verjaardag dus dan maar zo
Ja, want die was als bondscoach ook zo geweldig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Louis kom maar terug.. [ afbeelding ]
dankjewelquote:
Nee, maar als coach van Ajax deed hij het niet slechtquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want die was als bondscoach ook zo geweldig.
En Van Basten deed het als coach van Jong Ajax ook niet slecht. Dus waarom zou San Marco het niet kunnen als coach van Ajax1?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, maar als coach van Ajax deed hij het niet slecht
ik ga over een half uurtjequote:Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef Blight het volgende:
Dan al? Ik moet nog werken tot 17.30.
Zeer schön, ik ook zoiets. Mits geen files enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:44 schreef Aanvoerder het volgende:
15:30 @ Rembrandt. Laters.
Jammer, goede spelerquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
De Guzman was toen hij 12 jaar was aangeboden bij ajax en psv, maar ze vonden hem te jong
Uur reizenquote:
Dan is het seizoen voorbijquote:Kuffour pas over vier weken fit
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - De nieuwe Ajaxverdediger Samuel Kuffour zit vanavond niet bij de selectie voor het duel in de Arena met koploper PSV. Rasmus Lindgren, de nieuwe middenvelder, kan wél spelen.
De 31-jarige Kuffour heeft vier maanden geen wedstrijd gespeeld en hoewel hij gistermiddag zei dat zijn fysieke gesteldheid 'great' was, zal het volgens de medische staf van Ajax nog vier weken duren voordat de Ghanese verdediger topfit is.
Kuffour is transfervrij overgenomen van AS Roma en hij tekende een contract voor een half seizoen. Ajax kan tot 20 mei van dit jaar een optie lichten om hem voor nog twee jaar vast te leggen.
''Ik zie hem bij Ajax niet zozeer als vervanger van Jaap Stam,'' drukte technisch directeur Martin van Geel de twijfel uit over de capaciteiten van de verdediger die in het recente verleden tot de wereldtop behoorde. ''Sammy is iemand die met John Heitinga, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en de nog geblesseerde Gregory van der Wiel moet strijden om een basisplaats.'' De bij AS Roma overbodige speler lijkt vooral een back-up bij schorsingen, blessures en ernstige vormcrises.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |