Jammer, goede spelerquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
De Guzman was toen hij 12 jaar was aangeboden bij ajax en psv, maar ze vonden hem te jong
Uur reizenquote:
Dan is het seizoen voorbijquote:Kuffour pas over vier weken fit
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - De nieuwe Ajaxverdediger Samuel Kuffour zit vanavond niet bij de selectie voor het duel in de Arena met koploper PSV. Rasmus Lindgren, de nieuwe middenvelder, kan wél spelen.
De 31-jarige Kuffour heeft vier maanden geen wedstrijd gespeeld en hoewel hij gistermiddag zei dat zijn fysieke gesteldheid 'great' was, zal het volgens de medische staf van Ajax nog vier weken duren voordat de Ghanese verdediger topfit is.
Kuffour is transfervrij overgenomen van AS Roma en hij tekende een contract voor een half seizoen. Ajax kan tot 20 mei van dit jaar een optie lichten om hem voor nog twee jaar vast te leggen.
''Ik zie hem bij Ajax niet zozeer als vervanger van Jaap Stam,'' drukte technisch directeur Martin van Geel de twijfel uit over de capaciteiten van de verdediger die in het recente verleden tot de wereldtop behoorde. ''Sammy is iemand die met John Heitinga, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en de nog geblesseerde Gregory van der Wiel moet strijden om een basisplaats.'' De bij AS Roma overbodige speler lijkt vooral een back-up bij schorsingen, blessures en ernstige vormcrises.
Hehe ik ga kwart over 3 weg dan ben ik er 5 voor half 4quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Uur reizen![]()
dus ongeveer 2 uur voor mij![]()
ben ik er 2 uur/half 3, mooie tijd!
Hou je kopquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik ga kwart over 3 weg dan ben ik er 5 voor half 4![]()
I love it
quote:
Stelletje boereeeequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:08 schreef Blight het volgende:
Waar moeten jullie allemaal in godsnaam vandaan komen zeg?.
quote:Het grootste spandoek?
Volgens een website uit Noord Holland is het vak 410 druk bezig om spandoeken te maken voor de wedstrijd van a.s. zondag. De wedstrijd van vanavond tegen PSV is dan wel een topwedstrijd maar deze wedstrijd laat vak 410 aan zich voorbij gaan. Het sfeerteam uit het Noorden is maar met één wedstrijd bezig, die van zondag. Die moet gewonnen worden. ajax-PSV is leuk, maar er is maar één Klassieker.
Wat er zondag staat te gebeuren geven zij niet prijs, maar wel dat voorafgaand aan de wedstrijd onder meer het grootste doek ooit zal worden ontvouwd.
Buiten dat ze het grootste stadion willen gaan bouwen willen zij nu ook het grootste doek in Noord Holland gaan vertonen, wat zijn het toch een strebers. Wij kijken uit naar de zondag en zijn benieuwd wat wij daar te zien gaan krijgen. In één uiting geven wij hen gelijk, er is inderdaad maar één Klassieker.
Bron: FSV
quote:Daniël de Ridder is bij zijn nieuwe werkgever Birmingham City niet verzekerd van een plek in het elftal. De speler, die onlangs speelde bij Ajax en Celta de Vigo, vertrok afgelopen seizoen uit Spanje, hopend op een plek in het Engelse team. Dit is echter niet het geval, maar De Ridder geeft niet op.
''Ik weet dat de concurrentie in ons team groot is, toch blijf ik mijn best doen. Ik denk dat ik al wel bij de beste 16 zit, maar ik wil natuurlijk spelen, dat is het belangrijkst. Ik werk hard en doe mijn best, meer kan ik niet doen'', aldus de aanvallende middenvelder.
Daniël de Ridder begon zijn profcarrière in het seizoen 2002/2003 bij Ajax. Hier speelde hij drie seizoen en liet zien dat hij een getalenteerde voetballer was. De speler vertrok naar het Spaanse Celta de Vigo, maar hier kon zijn loopbaan niet vlotten. De speler won met het jeugdelftal van het Nederlands elftal het Europees kampioenschap en liet hier zien dat hij het voetballen niet was verleerd. Bij Birmingham speelt hij momenteel zijn eerste seizoen.
quote:
Niet als zij Krasic strikken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij gaat op huurbasis naar Paris Saint Germain (waarschijnlijk)
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef BonJovi het volgende:
Zeker let maar op Huntelaar scoort in de 33ste minuut een kopbal.
Lekker op z'n psv's!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef BonJovi het volgende:
let maar op leo scoort in de 93ste minuut een kopbal de 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |