Er staat alleen dat zij ook belangstelling hebben, meer niet tochquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Engelaar schijnt volgens VI naar Porto te gaan.
Ajax krijgt komende zomer concurrentie van Porto, daar komt het op neer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Er staat alleen dat zij ook belangstelling hebben, meer niet toch
Amokquote:
Of PSV kampioen.quote:
Zeker weten, dat doe ik ook als we Europees kampioen worden. Maar goed, geef Griekenland een grotere kans!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker voorbarig allemaal weer.
Ben benieuwd of jullie mans genoeg zijn om je fout achteraf toe te geven als ie wel kampioen wordt (met lelijk voetbal desnoods)
Dat zal dan voor het 5e seizoen op rij wordenquote:
Dat sprookje was eenmalig, mag blij zijn als m'n betovergrootkinderen dat ooit nog mee mogen maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker weten, dat doe ik ook als we Europees kampioen worden. Maar goed, geef Griekenland een grotere kans!
Dat heb ik ook, eigenlijk. Vaak is het tegenovergestelde van dat wat dat stelletje opportunisten hier roept juist het beste voor Ajax.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar hoe meer ik de argumenten hier lees, hoe meer vertrouwen ik er in krijg..
Daarom is het nu de laatste kans om in korte tijd een titel te pakken, met Van Basten als coach geef je de eerstvolgende titels gewoon wegquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zal dan voor het 5e seizoen op rij worden![]()
Dat zien we de afgelopen jaren inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, eigenlijk. Vaak is het tegenovergestelde van dat wat dat stelletje opportunisten hier roept juist het beste voor Ajax.
Klopt, maar sinds Louis van Gaal is het al ruim tien jaar onrustig qua trainer/coaches bij Ajax, het is nu niet het moment om opnieuw te gokken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:07 schreef Blight het volgende:
Garanties heb je toch niet in het voetbal, dus ik laat het maar op me af komen.
Marco van Basten heeft het in zich om voor een negatief record te zorgen.quote:Slechter dan de laatste jaren kan het toch haast niet worden.
Dit jaar kunnen wij kampioen worden, moet er vanavond wel gewonnen worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zal dan voor het 5e seizoen op rij worden![]()
Ten Cate werd ook gehaald als een ervaren coach, die een einde aan die onrust zou maken. Het is hem niet gelukt. Het zegt dus helemaal niets, of je nu Van Gaal, Rijkaard of Van Basten neemt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds Louis van Gaal is het al ruim tien jaar onrustig qua trainer/coaches bij Ajax, het is nu niet het moment om opnieuw te gokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |