Nee man, op Ajax-avonden zit het vol Amsterdammers die goedkoop aan het bier naar voetbal willen kijken. Vrij weinig ballen hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en daar krijg je ruzies met al die kutballetjes van die universiteit, nee bedankt![]()
Anders ga ik wel naar de Irish hehe
Kwam er vroeger ook wel eens, maar het moment dat mijn inkomen dusdanig was gestegen ben ik er nooit meer geweestquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hebben ze het veranderd?.
!
Zij hadden jarenlang een contract met Oranjeboom.. Ze kochten die vaten echt voor heel weinig en en het zat 6 dagen per week stampvol. Iedereen aan het hoofdpijnbier...
Dank je.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:53 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Marcellis is op die leeftijd net zo goed
In de avond zit ik in het stadionquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee man, op Ajax-avonden zit het vol Amsterdammers die goedkoop aan het bier naar voetbal willen kijken. Vrij weinig ballen hoor..
Dat dus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwam er vroeger ook wel eens, maar het moment dat mijn inkomen dusdanig was gestegen ben ik er nooit meer geweest.
Ja, ik bedoelde niet alleen avond. Gewoon indrinken dus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
In de avond zit ik in het stadion![]()
Ik ga wel gewoon een tent in zoals altijd en dan gewoon zuipen en lekker gezellig proppen in de metro
Ik woon me hele leven al in Amsterdam, oh maar na dat 2e haak ik afquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus.
Iedereen die in Amsterdam jong is geweest en iets na de middelbare school heeft gedaan, heeft daar wel eens wat gedronken..
Ik eigenlijk niet, ben meer zenuwachtig voor Roda-uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:58 schreef denthemen het volgende:
Zenuwen
Dikke pluspunten voor Martin als hij Marco buiten de deur houdt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef toma het volgende:
[..]
Laat je niet omlullen door die ouwe zemelaar Martin!
Op basis van?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:01 schreef Wooldoor het volgende:
Ik inderdaad ook heb het idee dat het vanavond gewoon goed gaat.
We zijn verlost!!!quote:Active Release Methode
De snelle behandelmethode voor alle chronische blessures. Lees meer...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Het lek is boven!.
Google ad bij dit topic
[..]
We zijn verlost!!!.
Hij is pas terug van een langtijdige blessure dus verwacht maar niet tveel van hem, hij moet eerst weer eens op niveau komen, mja ik vind het wel een solide verdediger hoor,quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jouw vriend niet.
Maar zal vanavond en Zondag eens goed op 'm letten.
Als ik Vermaelen hoor of zie moet ik altijd aan die eigen goal tegen Kopenhagen denken.
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een zwaar irritante knipperende bannerquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Het lek is boven!.
Google ad bij dit topic
[..]
We zijn verlost!!!.
Ja, of nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb dus klasgenoten (hogeschool amsterdam) die voor PSV zijn![]()
Morgen dus officiële treiter-dag
Wat ga ik lachen als ze zelf niet winnen van AZquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je gaat wel voor ons juichen he jorien?
Zekerquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je gaat wel voor ons juichen he jorien?
SMS je ook even dat hij bijtekent?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:11 schreef denthemen het volgende:
Hele dag een voorgevoel dat Edje gaat scoren, heb het m ook gesms't, we zullen zien
kneusquote:
Idem hier.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:10 schreef toma het volgende:
ik denk niet dat we gaan winnen heren
heb er geen goed gevoel over.....
Geen relatie problemen omdat Boys een boer is?quote:
Ajax en scherp beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is weer zo'n typische wedstrijd. Als Ajax niet snel de leiding neemt en uit kan breiden dan gaat het gewoon weer 0-1 voor PSV worden oid...
Dus hopen op een scherpe voorhoede en dattie een keer snel valt...
het kan echt wel, en ik hoop dat ze het vanavond dus dan ook eens doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:21 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax en scherp beginnen
waarschijnlijk weer zo'n kut goaltje net als vorig jaar en dan 0-1 verliezen
maar ik lach me wel helemaal kapot als Perez de winnende maakt
Nee. Dan is het afgelopen uit. Ajax is zelf niet stabiel genoeg om een lange reeks neer te zetten en PSV verliest geen 8 punten meer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:31 schreef Zwansen het volgende:
Iemand nog vertrouwen in het kampioenschap als PSV vanavond wint?
Dat werd vorig seizoen in de winterstop ook gezegd. Toen hadden ze zelfs 15 punten voorsprong op de rest. Ajax kende in 2e seizoenshelft ook een geweldige reeks en wist PSV toch tot de laatste speeldag bij te houden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee. Dan is het afgelopen uit. Ajax is zelf niet stabiel genoeg om een lange reeks neer te zetten en PSV verliest geen 8 punten meer.
Helaas was dat Ajax op alle fronten beter dan dit Ajaxquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat werd vorig seizoen in de winterstop ook gezegd. Toen hadden ze zelfs 15 punten voorsprong op de rest. Ajax kende in 2e seizoenshelft ook een geweldige reeks en wist PSV toch tot de laatste speeldag bij te houden.
Maar goed in principe PSV zou wel goede zaken doen om de landstitel voor de 4e keer op rij te pakken ja.
hij weet het nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen relatie problemen omdat Boys een boer is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |