http://www.andreaplanet.com/andreamosaic/download/quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tof man! Naam van het programma?
-----------
Nog maar een keer dan.
Sowieso geen gelijkspel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:29 schreef Jasza het volgende:
Een bloedeloze 0-0 lijkt me ook niet ondenkbaar btw
Je kan er al bijna vanuit gaan dat we in de vierde minuut de 0-1 tegen krijgen dus ik hoop niet dat dat opgaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, denk dat de club die het eerste scoort ook gaat winnen.
Eerder denk ik dat ze het gewoon bij Roda uit glashard verneuken mochten we de komende 2 duels winnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef wolferl het volgende:
Morgen kan Ajax winnen, mar die dure punten kunnen ze te gemakkelijk weer verspelen tegen Sparta volgende week. En weer Urby en Rommedahl in de basis. Lijkt wel alsof Koster bonuspunten krijgt als hij die twee laat starten.
Niet te vergeten Farval.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef dronkeykong het volgende:
Denk dat Suarez en Lazovic een paar mooie schwalbes laten zien morgen
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef Riro het volgende:
[..]
Je kan er al bijna vanuit gaan dat we in de vierde minuut de 0-1 tegen krijgen dus ik hoop niet dat dat opgaat.
quote:Kom woensdag op tijd naar de ArenA
Amsterdam, 29 jan 2008
Ajax roept zijn supporters op woensdagavond op tijd naar de ArenA te komen voor het duel met PSV. Dit in verband met de verwachte drukte rond de wedstrijd.
Deze uitgestelde en uitverkochte editie van Ajax – PSV is van cruciaal belang voor de Amsterdammers. Bij winst wordt de achterstand op de titelverdediger verkleint tot twee punten. Bij verlies neemt PSV acht punten voorsprong op Ajax. Kom dus op tijd naar de ArenA en help Ajax aan de overwinning!
quote:
quote:'Lazio wil Roemeens duo Ogararu en Mitea'
dinsdag 29 januari, door pasajax, leusden, 21:42u, Corriere dello Sport
Volgens het Italiaanse Corriere dello Sport heeft Lazio Roma belangstelling voor het Roemeense duo van Ajax Ogararu en Mitea.
Hoe serieus de belangstelling genomen moet worden vlak voor het sluiten van de transferperiode is onduidelijk. In Roemeense media lieten Ogararu en Mitea weten wel open te staan voor een transfer naar de Italiaanse club mocht de belangstelling concreet worden. (tekst: Ajax Netwerk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |