quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Basten --> in
Van Geel --> uit
Best aardig voor een belg dan. Wat ik er zo van meekrijg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vinden jullie Vermaelen nou echt zo geweldig??
Ja. Speelt solide, maakt niet veel fouten. En ja, nu komt er natuurlijk iemand die zijn eigen doelpunt opdregt.. dat kan iedereen gebeuren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vinden jullie Vermaelen nou echt zo geweldig??
Vermaelen heeft op mij nooit zo'n bijster goede indruk gemaakt in tegenstelling tot Heitinga.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
En Vermaelen is echt een heel goede verdediger hoor PyTH. Beter dan die genetisch mislukte Heitinga van jullie.
Inderdaad, maar Heitinga heeft meer persoonlijkheid, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef toma het volgende:
Vermaelen doet niet veel onder voor Heitinga.
Ik denk dat je hem dan niet vaak genoeg hebt zien spelen. Verdedigend gezien is Vermaelen denk ik zelfs beter dan Sjonnie. Die op zijn beurt in de opbouw weer vele malen beter is. Die 2 samen kan wel wat leuks opleveren, jammer dat ze deze zomer uit elkaar worden gehaald.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vermaelen heeft op mij nooit zo'n bijster goede indruk gemaakt in tegenstelling tot Heitinga.
Marcellis is pas 19 jaar, zijn tijd komt nog wel.
Vermaelen is trouwens maar 2 jaar jonger dan Heitinga.....
Zie vermaelen maar eens wat vaker spelen vriend..quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vermaelen heeft op mij nooit zo'n bijster goede indruk gemaakt in tegenstelling tot Heitinga.
Marcellis is pas 19 jaar, zijn tijd komt nog wel.
Vermaelen is trouwens maar 2 jaar jonger dan Heitinga.....
Neuhquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zeker naar die pleuris Monico's.
Indrinkcafe Menschen.. Begin Waterlooplein?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh![]()
MENSCHEN ofzo![]()
Nah meestal zie ik het wel als ik op Rembrandt ben hehe.
Ben jouw vriend niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zie vermaelen maar eens wat vaker spelen vriend..
Haha iemand zei dat ik daarheen moest komen vandaag, zit ik zelf nooit normaalquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Indrinkcafe Menschen.. Begin Waterlooplein?
Daar hebben ze alleen Oranjeboom pik.. Zou maar ergens anders heen gaan als ik jou was.
Wel een eurootje per biertje maar, vroeger een gulden zelfs.
Mja, das dan ook een moment wat je goed bijblijft.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jouw vriend niet.
Maar zal vanavond en Zondag eens goed op 'm letten.
Als ik Vermaelen hoor of zie moet ik altijd aan die eigen goal tegen Kopenhagen denken.
[ afbeelding ]
Nog zo'n stinktent. Kom er in beide toch niet inquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Indrinkcafe Menschen.. Begin Waterlooplein?
Daar hebben ze alleen Oranjeboom pik.. Zou maar ergens anders heen gaan als ik jou was.
Wel een eurootje per biertje maar, vroeger een gulden zelfs.
Hangen wel wat legendarische foto's aan de muur daar... Maar voor het bier zou ik elders gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha iemand zei dat ik daarheen moest komen vandaag, zit ik zelf nooit normaal
Ja en daar krijg je ruzies met al die kutballetjes van die universiteit, nee bedanktquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hangen wel wat legendarische foto's aan de muur daar... Maar voor het bier zou ik elders gaan..
Ga anders naar het Atrium (cafe van de uva). Zit vlakbij en daar heb je pitchers met normaal bier voor een studentikoos prijsje.
Hebben ze het veranderd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nog zo'n stinktent. Kom er in beide toch niet in.
Dommelsch hebben ze daar op het hoekje trouwens.
Marcellis is op die leeftijd net zo goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
En Vermaelen is echt een heel goede verdediger hoor PyTH. Beter dan die genetisch mislukte Heitinga van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |