Tof man! Naam van het programma?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die nog een originele wallpaper willen!
[ link | afbeelding ]
Let op! 4,04 MB
Alvast gefeliciteerd, aangezien ik het morgen toch vergeet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nope, ga eigenlijk nooit met de combi en m'n vrouwtje is morgen jarig.
Cheersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, aangezien ik het morgen toch vergeet.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef Blight het volgende:
Alle hoeren zijn vrouwen.
En we worden kampioen.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie winnen, zal ik jou gewoon feliciteren, jewaited.
Ik kan nog niet echt een keuze maken voor links.. Mja, gewoon dit seizoen doorkomen met die positie en aan het eind Urby wegdoen voor veel pleuro's en er een goede linksback (zelf gescout) voor terug zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen Vermaelen in de basis in plaats van Vertonghen las ik. En Urby op linksback.
Opstelling:
Steek
Silva - Heitinga - Vermaelen - Urby
Gabri - Davids
Perez
Rommedahl - KJH - Suarez
Jammer dat Vertonghen niet op de linksback positie wordt gezet. Heb liever hem daar lopen dan Urby. Verder prima opstelling. Rommedahl de tweede helft wisselen voor Leo
Ik pleit ervoor dat Urby morgen ziek isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt een keuze maken voor links.. Mja, gewoon dit seizoen doorkomen met die positie en aan het eind Urby wegdoen voor veel pleuro's en er een goede linksback (zelf gescout) voor terug zetten.
Amenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef Blight het volgende:
Alle hoeren zijn vrouwen.
En we worden kampioen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hun verdiend winnen, zal ik hun gewoon feliciteren, jewaited.
Inderdaad.. Maar als Ajax wint worden wij 1x gefeliciteerd en jij 1x Pyth?quote:
Zo is ajax nou eenmaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:21 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die niet positief is over morgen?
HeatWave zal het ongetwijfeld met je eens zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:21 schreef jna het volgende:
Het is thuis, mits bier kan het het een leuke wedstrijd worden. Winnen of verliezen..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:21 schreef jna het volgende:
Het blijft zo.quote:Gregory van der Wiel is er zeker nog niet bij tegen PSV. Het herstel van de knieblessure van de jonge verdediger verloopt niet voorspoedig. ``Gregory heeft steeds te maken met kleine terugslagen”, zei Koster. ``Ik verwacht hem voorlopig nog niet terug bij de selectie. We willen hem rustig laten herstellen van zijn blessure.”
Kan/mag je wel kijken, morgen?quote:
Helemaal mee eens, denk dat de club die het eerste scoort ook gaat winnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar even serieus, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ajax is zo wisselvallig dit seizoen. We kunnen met 3-0 winnen, maar even goed met 0-3 verliezen. Ik ga van het positieve uit, dus een overwinning voor Ajax
http://www.andreaplanet.com/andreamosaic/download/quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tof man! Naam van het programma?
-----------
Nog maar een keer dan.
Sowieso geen gelijkspel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:29 schreef Jasza het volgende:
Een bloedeloze 0-0 lijkt me ook niet ondenkbaar btw
Je kan er al bijna vanuit gaan dat we in de vierde minuut de 0-1 tegen krijgen dus ik hoop niet dat dat opgaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, denk dat de club die het eerste scoort ook gaat winnen.
Eerder denk ik dat ze het gewoon bij Roda uit glashard verneuken mochten we de komende 2 duels winnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef wolferl het volgende:
Morgen kan Ajax winnen, mar die dure punten kunnen ze te gemakkelijk weer verspelen tegen Sparta volgende week. En weer Urby en Rommedahl in de basis. Lijkt wel alsof Koster bonuspunten krijgt als hij die twee laat starten.
Niet te vergeten Farval.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef dronkeykong het volgende:
Denk dat Suarez en Lazovic een paar mooie schwalbes laten zien morgen
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef Riro het volgende:
[..]
Je kan er al bijna vanuit gaan dat we in de vierde minuut de 0-1 tegen krijgen dus ik hoop niet dat dat opgaat.
quote:Kom woensdag op tijd naar de ArenA
Amsterdam, 29 jan 2008
Ajax roept zijn supporters op woensdagavond op tijd naar de ArenA te komen voor het duel met PSV. Dit in verband met de verwachte drukte rond de wedstrijd.
Deze uitgestelde en uitverkochte editie van Ajax – PSV is van cruciaal belang voor de Amsterdammers. Bij winst wordt de achterstand op de titelverdediger verkleint tot twee punten. Bij verlies neemt PSV acht punten voorsprong op Ajax. Kom dus op tijd naar de ArenA en help Ajax aan de overwinning!
quote:
quote:'Lazio wil Roemeens duo Ogararu en Mitea'
dinsdag 29 januari, door pasajax, leusden, 21:42u, Corriere dello Sport
Volgens het Italiaanse Corriere dello Sport heeft Lazio Roma belangstelling voor het Roemeense duo van Ajax Ogararu en Mitea.
Hoe serieus de belangstelling genomen moet worden vlak voor het sluiten van de transferperiode is onduidelijk. In Roemeense media lieten Ogararu en Mitea weten wel open te staan voor een transfer naar de Italiaanse club mocht de belangstelling concreet worden. (tekst: Ajax Netwerk)
Koningdavid heeft gisteravond voor het slapen gaan een gebidje opgezegd?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef Jodelaar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4EPCU28a3nE&eurl=http://www.svajax.nl/
wat een kneus die Schreuder, om te vragen over zijn prive leven..
Moet ie wel bij de selectie zitten hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef ASroma het volgende:
ajax-psv 30 januari 2008
1-0
'87 min Kuffour
Triest om daar nu nog over te beginnen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef Jodelaar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4EPCU28a3nE&eurl=http://www.svajax.nl/
wat een kneus die Schreuder, om te vragen over zijn prive leven..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef ASroma het volgende:
ajax-psv 30 januari 2008
1-0
'87 min Kuffour
sowieso journalistenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Triest om daar nu nog over te beginnen ja.
Wat is er met zijn prive leven gebeurd dan ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Triest om daar nu nog over te beginnen ja.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lees er niets over op de NL Wiki
Zijn dochtertje is omgekomen aantal jaar geledenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is er met zijn prive leven gebeurd dan ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
sowieso journalistendie ene heeft het er ook over dat ie uit giunea komt?? lekker voorbereid dan op je werk
Dan is het overbodig om over te beginnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zijn dochtertje is omgekomen aantal jaar geleden
Verdronken toen ze 15 maand oud was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is er met zijn prive leven gebeurd dan ?
Zijn inbreng zal denk ik niet veel zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef BonJovi het volgende:
Lindgren weet wel goed hoe het we Psv moeten bestrijden![]()
http://dutch.toggle.com/lv/group/view/kl38023/Foto-Mosaik.htmquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tof man! Naam van het programma?
-----------
Nog maar een keer dan.
Ik vind dat nou niet bepaald een vertrouwelijke bron om informatie uit te winnen, zeker niet als het om privé omstandigheden gaat. Sowieso is het voor iedereen toegangelijk en kan men heel gemakkelijk de boel verdraaien terwijl de waarheid anders ligt. Zo moeilijk is dat toch nog niet om te begrijpen hapsnurk?quote:
Iets gemist?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef BonJovi het volgende:
Lindgren weet wel goed hoe het we Psv moeten bestrijden![]()
quote:Op een middelbare school geven leerlingen altijd bijnamen aan leraren. Maar deze leraar geeft ook bijnamen aan klassen. Wanneer ze goed hun best doen maar niet zo ver komen noemen ze die klas Feyenoord. Wanneer ze optimaal presteren noemen ze die klas PSV.het is zo vast niet grappig maar als je het tv-programma ziet is het geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wedstrijd heb ik dus niet kunnen volgen. Is Sprockel trouwens al binnen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Groningen - PSV met kerst
Mohammed
Zonder even te kijken, maar gaat dit om die Doedel Zoutzak?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:13 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rQ97VnEDm18
Nevermind.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zonder even te kijken, maar gaat dit om die Doedel Zoutzak?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:13 schreef RijstNatie het volgende:
Zit jij nog wel eens in t f*yenoord topic?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
3 post achter elkaar, gaat goed man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zit jij nog wel eens in t f*yenoord topic?Ja wij winnen van az.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus jullie winnen met psv, is het gat met psv maar 3 punten.
Volgens mij zitten ze toch op de onderste ring?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:13 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ahahahahha wat een volk
die kerel die de hele tijd loopt ze zwaaien met z'n vuistje van 'wanker'
loop ie opeens te zwaaien: kom dan, kom dan![]()
Lopen er bij Ajax ook genoeg rond hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ahahahahha wat een volk
die kerel die de hele tijd loopt ze zwaaien met z'n vuistje van 'wanker'
loop ie opeens te zwaaien: kom dan, kom dan![]()
Dan ben ik toch wel blij met het ajax-publiek bij uitwedstrijden
Feyenoord -PSV zaten ze Y en Gquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:38 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze toch op de onderste ring?
Ben je nog steeds niet over m'n grap heen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
3 post achter elkaar, gaat goed man
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet over m'n grap heen?
Weet ik maarja, t ging me meer om het volk algemeen, ik keek dat filmpje en dacht echt zoquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lopen er bij Ajax ook genoeg rond hoor
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet over m'n grap heen?
Ja carnavalsjosti's uit Brabant hehequote:Op woensdag 30 januari 2008 00:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Weet ik maarja, t ging me meer om het volk algemeen, ik keek dat filmpje en dacht echt zo
![]()
wat een volk
quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:42 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |