Volgens mij is het Runaway Bayquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Permi het volgende:
ik ben op zoek naar een serie uit de 90's, over een groepje tieners op jamaica ( of een ander tropisch eiland), een van de tieners vader was eigennaar van een hotel (volgens mij) . De tieners beleefden daar allerlei avonturen. ik heb geen idee meer op welke zender hij was.
Wie kan mij de titel vertellen?
Dat is waarschijnlijk "The substitute" met Tom Berenger, of héél misschien "The principal" met James Belushi.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik zoek een film over een school, waar in het geheim drugs wordt opgeslagen in de kelder.
Nu komt hier een nieuwe leraar te werken wat ook een agent zou kunnen geweest zijn. aangezien de leerlingen van het kaliber ghetto zijn.
En die ontdekt dat er wat aan de hand is, of de leerlingen, volgens mij is de film al van voor 2000.
Thx.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk "The substitute" met Tom Berenger, of héél misschien "The principal" met James Belushi.
Popular.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zoek de naam van een tv-serie. Het is zo'n Amerikaanse high school serie. De hoofdpersonen waren twee zussen. De ene was blond en echt zo'n cheerleader type. De andere brunette en meer het outsider artsy type. Ze waren (denk ik) stiefzussen, die samen moesten wonen omdat hun ouders bij elkaar gingen wonen. De serie was zo rond 2000 op de Nederlandse tv te zien.
Het is geen 8 simple Rules en ook geen One Tree Hill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |