heeft wel iets weg van Extreme Ghostbusters....quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef robbolo het volgende:
Ooit heb ik een tekenfilm gevolgd die op RTL5 werd uitgezonden, zo een 10 a 15 jaar geleden schat ik. T ging over een paar gasten die Bijvoorbeeld Dracula moesten verslaan, of achter een mummy aanmoesten. Een van de goeie gasten zat in een rolstoel, en was de whizzkid, maar die was eigenlijk een weerwolf.
Iemand enig idee waar ik t over heb?
My Secret Identityquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:26 schreef ikweetnix00 het volgende:
Een lastige serie:
vroeger, toen telekids ook nog elke dag door de weeks op tv was (eind jaren 80 begin jaren 90) om een uur of 4/5. Weet nog dat ik het soms niet kon kijken omdat ik moest voetballen
Gaat over een jonge gast die met behulp van een soort spuitbussen kan vliegen (de druk uit de spuitbussen drukt hem omhoog) en hiermee lost ie misdaden op. Er is ook een soort professor die hem helpt en de spuitbussen levert.....
Iemand enig idee???
Heb hem ooit gezien, maar ik kan er echt niet opkomenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:
Een lastige (niet voor mij):
de film gaat over een stel piloten...Amerikaanse...die worden gestationeerd met Russen (balen), maar uiteindelijk worden ze toch vrienden en gaan ze elkaar helpen.... [..] met Top Gun-achtige luchtgevechten.. Jaren 80, begin jaren 90...
Niet: Iron Eagle
Bij voorbaat dank
be kind rewind, geloof ik.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:20 schreef Game_Error het volgende:
ik ben ook opzoek naar een film. Hij is geloof ik vorige maand of de maand daarvoor uitgekomen, en het gaat over een duo wat werkt in een videotheek, maar omdat zze bepaalde films niet hebben gaan ze die namaken, wat een hele boel klanten trekt met hun nagemaakte films. Het is een komedie, weet iemand waar ik het over heb?
jup, dat is hem, bedanktquote:Op maandag 23 juni 2008 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb hem ooit gezien, maar ik kan er echt niet opkomen![]()
[..]
be kind rewind, geloof ik.
Burried Alive ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef skiczukie het volgende:
2. Een film waarin een man levend wordt begraven.
Transit?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:
Een lastige (niet voor mij):
de film gaat over een stel piloten...Amerikaanse...die worden gestationeerd met Russen (balen), maar uiteindelijk worden ze toch vrienden en gaan ze elkaar helpen.... [..] met Top Gun-achtige luchtgevechten.. Jaren 80, begin jaren 90...
Niet: Iron Eagle
Bij voorbaat dank
Grappig slecht filmpje met Lance Henriksen:quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:23 schreef FlowerBloom3 het volgende:
Hallo ,
Ik ben op zoek naar de naam van een film Hij is meerdere malen op tv geweest 2 keer. Toch is het een zeer onbekende film. Ik weet helaas geen acteurs of titel meer. Het was een soort speelfilm of misdaad, spionage.
Het was een film waarvan de vader van een meisje een geheime spion is. Hoewel dit in het begin en het eind goed zichtbaar is, gaat de film daar niet echt over. Je ziet deze vadere bijna nooit. Hij heeft een dochter, bruin haar en sterk en slank en gespierd gebouwd, ze heeft zwarte band in karate, en doet aan turnen. Ze gaat naar Athene om mee te doen aan de wereldkampioen schappen turen. Maar dan komt de vader weer in beeld en schijnt er ergens een sleutel te zien van een kastje met geheime informatie, hoewel de dochter niet wilt, wordt ze achtervolgd en gaat uiteindelijk toch haar vader helpen. Ze laat nog een aantal keer echt zien dat ze goed karate kan en erg snel is. De film sluit af met de turn kampioenschappen in Athene, waar de vader, haar komt opzoeken maar wel te laat. De dochter wint de kampioenschappen en word vereningd met haar vader. In het eind van de film zit nog een prachtig lied, zou ook wel willen weten wie de uitvoerend artiest ervan is. Wat is nou de titel van deze film?
Groeten de mazzl![]()
![]()
Die wil ik ook graag hebben, met het liedje graag.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:09 schreef aerodynamic het volgende:
Een filmpje van de nieuwe Lipton Ice Tea commercial, met dat windsurfen en dat busje... Vind maar niets via YouTube.
Liedje zal er meestal wel bijstaan in de comments, vandaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag hebben, met het liedje graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |