abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2008 @ 06:13:08 #251
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_59354296
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef robbolo het volgende:
Ooit heb ik een tekenfilm gevolgd die op RTL5 werd uitgezonden, zo een 10 a 15 jaar geleden schat ik. T ging over een paar gasten die Bijvoorbeeld Dracula moesten verslaan, of achter een mummy aanmoesten. Een van de goeie gasten zat in een rolstoel, en was de whizzkid, maar die was eigenlijk een weerwolf.

Iemand enig idee waar ik t over heb?
heeft wel iets weg van Extreme Ghostbusters....
Alleen was de whizzkid misschien 1 aflevering een weerwolf en niet elke aflevering...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_59372771
Valt "ik zoek een videoclip" hier ook onder?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Russisch geanimeerd clipje dat ik op youtube gezien heb. Het zag er erg sprookjesachtig uit, met de artiesten die als een soort ridders rondvlogen door de hemel (op paarden als ik me het goed herinner) en kritiek uitten op westerse machten (EU, NAVO, VN,..) die Rusland (in de vorm van bijvoorbeeld het Kremlin) bedreigden.
Iemand?
pi_59394702
Ik zoek ook een titel van een film.
Dit is ongeveer het verhaal:

Het verhaal (in de film) speelt zich rond ong. 1800/1900 af. Het gaat over 2 zusjes de ene heeft rood lang haar (dat is ook zo ongeveer de hoofdrolspeelster) Ze gaat ook trouwen. Dat zusje van die roodharige had nooit vriendjes en dan heeft ze eindelijk een vriendje, die is een zeeman ik en draagt ook vaak een petje. Maar die roodharige en die zeeman worden verliefd opelkaar en krijgen een affaire. Maar in die tijd kon je niet zomaar scheiden de vrouw probeert haar man (zwartharig) eerst over te halen, ze lijkt hem over te halen maar hij wil later toch niet scheiden dan besluiten ze de man van die roodharige te vergiftigen. op het einde worden die roodharige vrouw en man opgehangen.... Het is een drama/speelfilm... En is niet nieuw want hij is al op televisie geweest. ik denk dat de film ongeveer in 2001 is uitgebracht.

Herkent iemand dit?
pi_59506858
Een lastige serie:

vroeger, toen telekids ook nog elke dag door de weeks op tv was (eind jaren 80 begin jaren 90) om een uur of 4/5. Weet nog dat ik het soms niet kon kijken omdat ik moest voetballen

Gaat over een jonge gast die met behulp van een soort spuitbussen kan vliegen (de druk uit de spuitbussen drukt hem omhoog) en hiermee lost ie misdaden op. Er is ook een soort professor die hem helpt en de spuitbussen levert.....

Iemand enig idee???
  donderdag 19 juni 2008 @ 07:56:31 #255
22457 Patch
pi_59508854
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:26 schreef ikweetnix00 het volgende:
Een lastige serie:

vroeger, toen telekids ook nog elke dag door de weeks op tv was (eind jaren 80 begin jaren 90) om een uur of 4/5. Weet nog dat ik het soms niet kon kijken omdat ik moest voetballen

Gaat over een jonge gast die met behulp van een soort spuitbussen kan vliegen (de druk uit de spuitbussen drukt hem omhoog) en hiermee lost ie misdaden op. Er is ook een soort professor die hem helpt en de spuitbussen levert.....

Iemand enig idee???
My Secret Identity
Met Jerry O'Connell

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_59513036
HELD HELD HELD!!!!!!!!!

Heb ik zo lang naar gezocht . Maar nu ik het zie kan ik me niet voorstellen dat ik het zo geweldig vond, maarja dat zal met alles van vroeger zijn...

En Jerry O'Connell WTF!! Wat een broekie
pi_59603632
Hoi allemaal.

Ik zoek de titel van de volgende film. Ik had hem laatst gezien op tv geloof ik.
in ieder geval: het gaat over één hoofdpersoon (Bruce Willis, Dacht ik) die op het gegeven moment de gedachten van vrouwen hoort of in ieder geval weet wat ze denken.

Ik wil hem graag downen dus als iemand de titel weet!!
pi_59603836
What Women Want met Mel Gibson
pi_59603906
Bedankt!!
  zondag 22 juni 2008 @ 18:39:56 #260
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_59607735
Een lastige (niet voor mij):

de film gaat over een stel piloten...Amerikaanse...die worden gestationeerd met Russen (balen), maar uiteindelijk worden ze toch vrienden en gaan ze elkaar helpen.... [..] met Top Gun-achtige luchtgevechten.. Jaren 80, begin jaren 90...
Niet: Iron Eagle

Bij voorbaat dank
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 23 juni 2008 @ 19:20:17 #261
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_59632857
ik ben ook opzoek naar een film. Hij is geloof ik vorige maand of de maand daarvoor uitgekomen, en het gaat over een duo wat werkt in een videotheek, maar omdat zze bepaalde films niet hebben gaan ze die namaken, wat een hele boel klanten trekt met hun nagemaakte films. Het is een komedie, weet iemand waar ik het over heb?
ff wachten nog
pi_59632919
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:

de film gaat over een stel piloten...Amerikaanse...die worden gestationeerd met Russen (balen), maar uiteindelijk worden ze toch vrienden en gaan ze elkaar helpen.... [..] met Top Gun-achtige luchtgevechten.. Jaren 80, begin jaren 90...

Bij voorbaat dank
Heb hem ooit gezien, maar ik kan er echt niet opkomen
quote:
Op maandag 23 juni 2008 19:20 schreef Game_Error het volgende:
ik ben ook opzoek naar een film. Hij is geloof ik vorige maand of de maand daarvoor uitgekomen, en het gaat over een duo wat werkt in een videotheek, maar omdat zze bepaalde films niet hebben gaan ze die namaken, wat een hele boel klanten trekt met hun nagemaakte films. Het is een komedie, weet iemand waar ik het over heb?
be kind rewind, geloof ik.
  maandag 23 juni 2008 @ 19:26:06 #263
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_59632980
quote:
Op maandag 23 juni 2008 19:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb hem ooit gezien, maar ik kan er echt niet opkomen
[..]

be kind rewind, geloof ik.
jup, dat is hem, bedankt
ff wachten nog
pi_59634266
heb het al...
pi_59659009
Ik zoek drie films.

1. Een film die over een internetverslaafde gaat.
2. Een film waarin een man levend wordt begraven.
3. Een film waarin een persoon een miljionair berooft of dat in elk geval probeert.

Wie kan me helpen? Thnx.
  woensdag 25 juni 2008 @ 06:35:34 #266
22457 Patch
pi_59667667
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef skiczukie het volgende:

2. Een film waarin een man levend wordt begraven.

Burried Alive ?
pi_59692814
Hallo ,

Ik ben op zoek naar de naam van een film Hij is meerdere malen op tv geweest 2 keer. Toch is het een zeer onbekende film. Ik weet helaas geen acteurs of titel meer. Het was een soort speelfilm of misdaad, spionage.
Het was een film waarvan de vader van een meisje een geheime spion is. Hoewel dit in het begin en het eind goed zichtbaar is, gaat de film daar niet echt over. Je ziet deze vadere bijna nooit. Hij heeft een dochter, bruin haar en sterk en slank en gespierd gebouwd, ze heeft zwarte band in karate, en doet aan turnen. Ze gaat naar Athene om mee te doen aan de wereldkampioen schappen turen. Maar dan komt de vader weer in beeld en schijnt er ergens een sleutel te zien van een kastje met geheime informatie, hoewel de dochter niet wilt, wordt ze achtervolgd en gaat uiteindelijk toch haar vader helpen. Ze laat nog een aantal keer echt zien dat ze goed karate kan en erg snel is. De film sluit af met de turn kampioenschappen in Athene, waar de vader, haar komt opzoeken maar wel te laat. De dochter wint de kampioenschappen en word vereningd met haar vader. In het eind van de film zit nog een prachtig lied, zou ook wel willen weten wie de uitvoerend artiest ervan is. Wat is nou de titel van deze film?

Groeten de mazzl
Einstein "God Dobbelt niet met het helal."
pi_59707088
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:

Bij voorbaat dank
Transit?
  donderdag 26 juni 2008 @ 16:07:46 #269
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_59708212
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:23 schreef FlowerBloom3 het volgende:
Hallo ,

Ik ben op zoek naar de naam van een film Hij is meerdere malen op tv geweest 2 keer. Toch is het een zeer onbekende film. Ik weet helaas geen acteurs of titel meer. Het was een soort speelfilm of misdaad, spionage.
Het was een film waarvan de vader van een meisje een geheime spion is. Hoewel dit in het begin en het eind goed zichtbaar is, gaat de film daar niet echt over. Je ziet deze vadere bijna nooit. Hij heeft een dochter, bruin haar en sterk en slank en gespierd gebouwd, ze heeft zwarte band in karate, en doet aan turnen. Ze gaat naar Athene om mee te doen aan de wereldkampioen schappen turen. Maar dan komt de vader weer in beeld en schijnt er ergens een sleutel te zien van een kastje met geheime informatie, hoewel de dochter niet wilt, wordt ze achtervolgd en gaat uiteindelijk toch haar vader helpen. Ze laat nog een aantal keer echt zien dat ze goed karate kan en erg snel is. De film sluit af met de turn kampioenschappen in Athene, waar de vader, haar komt opzoeken maar wel te laat. De dochter wint de kampioenschappen en word vereningd met haar vader. In het eind van de film zit nog een prachtig lied, zou ook wel willen weten wie de uitvoerend artiest ervan is. Wat is nou de titel van deze film?

Groeten de mazzl
Grappig slecht filmpje met Lance Henriksen:
Spitfire
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_59717098
Bedankt.

Wouw, klopt dat was het spitfire. Ja het is geen topfilm of een cliffhanger. Alleen de vind ik het eind zo mooi als ze turnen en dat liedje op het eind is echt super. Bedankt voor de tip. Antwoord was inderdaad spitfite. Schiet me weer te binnen.

See you later alligater.
Einstein "God Dobbelt niet met het helal."
pi_59983172
Een filmpje van de nieuwe Lipton Ice Tea commercial, met dat windsurfen en dat busje... Vind maar niets via YouTube.
pi_59983192
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:09 schreef aerodynamic het volgende:
Een filmpje van de nieuwe Lipton Ice Tea commercial, met dat windsurfen en dat busje... Vind maar niets via YouTube.
Die wil ik ook graag hebben, met het liedje graag.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:12:45 #273
88233 Steve
Still the best.
pi_59983242
Ik zoek de naam van een Amerikaanse serie die een paar jaar rond middernacht werd uitgezonden, en ging over een groep net afgestudeerde juristen die bij elkaar in een huis woonden. Meer weet ik er niet meer van.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_59983527
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Die wil ik ook graag hebben, met het liedje graag.
Liedje zal er meestal wel bijstaan in de comments, vandaar
pi_59991468
Ik zoek de titel van die James Bond film waar er op een gegeven moment een situatie is waar hij (en nog wat andere personen maar weet ik niet zeker) naar een huis moeten wat op de top van een rotsformatie is gebouwd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')