quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
of die idd...of She Drives Me Crazy
Toen zal ik ook wel slave to the rhythm ingevuld hebben...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:22 schreef bartrid het volgende:
Pas nog langsgekomen. Toen was ik wel op tijd om het juiste antwoord te geven.
Ik geloof het wel jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef Burnett het volgende:![]()
[..]
Toen zal ik ook wel slave to the rhythm ingevuld hebben...
quote:I've gotta find a way to believe
That our love was meant to be
Nee, compleet andere muziek. Ook een trio dames.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:53 schreef Burnett het volgende:
oasis wonderwall??
tlc - waterfalls ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, compleet andere muziek. Ook een trio dames.
iggy_in_the_house +1quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Solid Harmonie - I'll Be There For You
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:07 schreef Gambolputty het volgende:
Tender Loving Care of zoiets vaags?
voor mij wel aangezien ik morgen een vrije dag hebquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef cafca het volgende:
Is het al vrijdag?
De eerste letters van de bijnamen van de dames toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:07 schreef Gambolputty het volgende:
Tender Loving Care of zoiets vaags?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
De eerste letters van de bijnamen van de dames toch?
L=left-eye
Knapquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef bartrid het volgende:
T-boz en Chilli...
Hoewel het hier nog 'vroeg' is:quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:34 schreef Z het volgende:
Moet jij niet naar het strand oid MM?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:37 schreef Burnett het volgende:
babe
knars +1quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:23 schreef knars het volgende:
Een blue meanie
quote:
quote:zorgde begin deze eeuw voor een letterlijk daverende verrassing met Kids In Philly, een kolkende collage van rock, pop, soul, country en zelfs doowop, die gerenommeerde schrijvers als Stephen King en Nick Hornby tot fans voor het leven maakte. Die vergeten klassieker viel voor de groep rond David en Serge Bielanko bijna onmogelijk te evenaren, maar na een overmoedige poging om Oasis naar de kroon te steken, volgden er evengoed twee voortreffelijke albums. Ook op Angels Of Deconstruction! werkt hun opgevoerde rootsrock weer bijna automatisch meeslepend, waarbij de arrangementen opnieuw propvol zitten gestopt.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef bartrid het volgende:
Oh Stephen King dan is dat Marah
Ik ken ze eigenlijk helemaal niet maar in de laatste Mojo die ik voor de cover cd had gekocht stond een recensie dus de naam is blijven hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat je 't kent!
Aardig nieuw album, vind ik.
bartrid + 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |