Zie daar een fan!quote:
Dat hoop ik ook..., in ieder geval die Oranje-fanaat...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:21 schreef belsen het volgende:
Ik hoop dat je het niet over Johan Flemminx hebt...
Dan ken ik heel sportief alvast het punt toe aan knars voordat het een schiettent wordt...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:51 schreef knars het volgende:
Lollapolooza 93?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:26 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik dacht aan Genesis, het gratis concert ter afsluiting van hun Europese reunie tour.
Hier precies zo...quote:Was erbij in Amsterdam, helaas niet in Rome.
Hahahha, ik wilde Van Dik Hout - Stil In Mei nog gebruiken...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef knars het volgende:
rammstein - mein Teil
En hoe kon ik díe vergetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:44 schreef Burnett het volgende:
dutch rhythm & swing college band - januari, februari
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef knars het volgende:
bert heerink - juli july
earth wind & fire - september
jj72 - october swimmer
iron maiden - the ides of march
wycleff jean - gone till november
gathering - the may song
guns n' roses - november rain
rammstein - mein Teil
welk nummer?quote:I found out that love was no friend of mine
I should have known time after time
quote:Used to be so easy to give my heart away
But I found out the hard way
There's a price you have to pay
I found out that love was no friend of mine
I should have known time after time
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Unity Mixers?
quote:is a German electro/hip hop/dance music project. The producers and songwriters of
are Mike Michaels, Mark "MM" Dollar and Mark Tabak, also known as Triple-M Crew. Triple-M has also produced other artists and bands such as Highland, The Boyz, Overground, Before Four, US5 and Ayman.
often worked with many other artists, especially a group Lunatics and a breakdance crew Flying Steps, and was most active in the late 1990's and early 2000's. They frequently experimented with different styles and were one of the most important projects in the modern electro scene.
Ben jij Belg? Want in NL was dat toch niet populair?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb alle Dance Computers![]()
Over welk project gaat dit?
[..]
Nee, maar woon in Maastricht, dus hier was er makkelijk aan te komen. Heb me altijd afgevraagd waarom het niet populair in NL was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ben jij Belg? Want in NL was dat toch niet populair?
Ik heb er ook nog wel een paar liggen. Ze zijn leuk
Ik woon ook dichtbij de grens. Uitverkoopbakken zijn mijn vriend geweest in deze. Nooit spijt van gehad, hoe cheesy de liedjeskeuze ook was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nee, maar woon in Maastricht, dus hier was er makkelijk aan te komen. Heb me altijd afgevraagd waarom het niet populair in NL was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |