Nee ik vind die van Storm beterquote:Op zaterdag 23 februari 2008 05:56 schreef Sugar het volgende:
Nee, Eindhoven. En dankjewel!
Vinden jullie deze beter dan mijn foto van Storm in het wedstrijdtopic?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mag morgen mijn zus fotograferen. Dat wordt mijn eerste "modellenshoot" ooit met een ander model dan mijzelf
.
Nou, vooral voor mezelfquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel raarSta je zelf weleens model voor iemand anders? Ik werd pas gevraagd om eens model te staan, maar ik zou dat echt niet kunnen, ik weet van mezelf hoe ik op de foto wil staan een ander kan dat toch vaak net niet goed vastleggen vind ik
Ook dat lijkt me raar "doe je hoofd eens zo en doe eens dit" "rechtervoet op groen" nouja je snapt me welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, vooral voor mezelf, voor een ander zou ik me ongemakkelijk voelen.
Maar ik ga haar dus fotograferen, en dan kan ik lekker toch mijn visie verwerkelijken.
portret geld ook voor totale lichaam hequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook benieuwd.Gelukkig is het alleen een portret, dus hoef ik me niet bezig te houden met lichaamshouding
.
Je hebt nog een paar dagen, en anders nog een paar maanden met een ander onderwerp.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:06 schreef CanonFTW het volgende:
Had ik dit topic nou maar eerder gezien...
Zelfportret?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:40 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Oeh! Die wil je niet tegenkomen in een donker steegje...![]()
Doe zo op de valreep ook nog wel even mee:
[ afbeelding ]
Hij's fijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed hoor, Prupke.
Ik ben klaar met mijn zus en zowaar tevreden:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat mijn zus zo voor model stond, en voor mij de eerste keer dat ik een model had. Haren zijn verschrikkelijk moeilijk, trouwens
, maar met mousse haarlak water klemmetjes en borstels vind ik dat het best goed gelukt is.
het is maar 1 fotoquote:Op zondag 24 februari 2008 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn toch niet twee foto's samengevoegd tot een plaat he? Want het is wel een toffe plaat
.
Ik heb de ene helft van mijn gezicht netjes opgemaakt en de andere helft met blauwe plekken en wat arcrylverf bewerkt.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, want dat vind ik misschien ooit ook nog wel handig
.
Deze vind ik sterkerquote:Op zondag 24 februari 2008 18:47 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Zo beter?
[ afbeelding ]
Uitsnede is ook wat ruimer.
Tunneltje onder de ringweg denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:30 schreef kvdv het volgende:
[..]
Huh? Waar dan ergens. 't Komt me zo bekend voor.
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en Prup, ik vind hem briljant!!
Tobias onder de koude douche zetten is gemeen!!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef Saffier het volgende:
Dit wordt mijn inzending
[ afbeelding ]
vooral omdat er modjes ook nog meedoenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een grotere winkans.
Zonde!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef The_Frog het volgende:
getver, vergeten mijn inzending op te sturen. Heb niet goed op de datum/dag gelet en vakantie ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |