Hoewel ik het (natuurlijk) een enorm toffe plaat vind, moet ik toch vragen of het wel uit één foto bestaat, en niet een losse foto van de hand en een van een gezicht die je hebt samengevoegd. Tenminste, als je 'm in gaat sturen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Kamermans het volgende:
zo nu maar eens iets andes en aangezien het een photoshop vrije maand is :
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat m;n hand niet meer gespannen is.
idee afgeleid van Santa Cruz
Ow jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel ik het (natuurlijk) een enorm toffe plaat vind, moet ik toch vragen of het wel uit één foto bestaat, en niet een losse foto van de hand en een van een gezicht die je hebt samengevoegd. Tenminste, als je 'm in gaat sturen.
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:10 schreef Kamermans het volgende:
Hij bestaat uit 1 foto, was wel lastig om hand en hoofd scherp te krijgen, kon niet door camera kijken want dan was m;n mond niet goed zichbaar. en moest dus tegelijkertijd m;n hand gespannen houden en m'n mond.
O ja, natuurlijkquote:
Ik ben best onder de indruk Prupke, ik vind dit een betere foto van jou handquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef prupke het volgende:
zo vandaag en en andere cam in mijn handen gehad en een geweldig modelletje voor de lens ...
(mijn mening is dat)
resultaat :
[ afbeelding ]
Heel mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef prupke het volgende:
zo vandaag en en andere cam in mijn handen gehad en een geweldig modelletje voor de lens ...
(mijn mening is dat)
resultaat :
[ afbeelding ]
je doelt op haar rechteroog? neem ik aan:)quote:Op zondag 17 februari 2008 13:38 schreef Re het volgende:
mooi portretje prupke, ietwat dichtgelopen ogen
ik heb maar een foto ingestuurd, dat topic bleef zo leeg...
iddquote:Op maandag 18 februari 2008 11:50 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het wel een mooie foto, I_m_m_0. Ik zou alleen niet erbij zetten (hier ook niet dus) welke emotie het is. Dat spreekt voor zich en bovendien zie ik er wat anders in dan jouw omschrijving.
quote:
optie om onbewerkt in te sturen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef Ymke het volgende:
Ik zie je foto's niet kman
Ik doe deze maand niet mee , heb wel erg leuke kinderportretten gemaakt van de week , zit zeker inzendingswaardig spul tussen, maar ik vetrek morgen naar texel en geen tijd dan om ze te bewerken daarna
Ik ga morgenochtend al weg , ik doe volgende maand wel weer mee .quote:
leuk voor je dat je ff weg gaat naar texel , jammer dat je niet mee kan doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend al weg , ik doe volgende maand wel weer mee .
Even spieken nog wat de opdrachten zijn voor de komende maanden , misschien kan ik op texel nog wat leuks schieten
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef prupke het volgende:
(mijn mening is dat)
resultaat :
[ afbeelding ]
dank je welquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat een mooi , indringend portret is dit zeg , je beste werk van wat ik van jou tot nu toe gezien heb
Deze foto doet me wat, ik weet niet of het komt omdat dit meisje op mn zusje lijkt zoals ze vroeger was of door de lichtval. Hoe dan ook, een enorm compliment van mij voor deze foto!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef prupke het volgende:
(mijn mening is dat)
resultaat :
[ afbeelding ]
Ehm, wat is dan het grote verschil tussen 1 en 2? Beide zijn foto's van linten bij (verdorde) kransen en bloemen op een begraafplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef Ymke het volgende:
Ik zie ze nu wel , ben momenteel nogal emotioneel incontinent dus mijn 5 punten gaan naar nummer 2
Ik kan niet gaan stemmen straks maar mijn punten heb je!!!!
Dan zou ik voor de 2de gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:19 schreef BabblingBrook het volgende:
Oké, ik doe zelde mee (een keer meegedaan nog maar), maar ik heb even een emotie op de foto gezet. Ken die of ken die nie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Who cares, we doen ze allebei. Mocht ik besluiten ze in te zenden, welke zal ik dan doen of moet ik t toch maar over een andere boeg gooien?![]()
Ik vind het niet veel om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:19 schreef BabblingBrook het volgende:
Oké, ik doe zelde mee (een keer meegedaan nog maar), maar ik heb even een emotie op de foto gezet. Ken die of ken die nie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Who cares, we doen ze allebei. Mocht ik besluiten ze in te zenden, welke zal ik dan doen of moet ik t toch maar over een andere boeg gooien?![]()
Ja und??quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:48 schreef k_man het volgende:
Hmmmfff, ik zie net dat de inzending van Yoni ongeveer hetzelfde idee heeft als dat van mij.
Toffe foto!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef Sugar het volgende:
Mag ik (ondanks mijn inzending al in het wedstrijdtopic) jullie mening vragen over deze?
[ afbeelding ]
Huh? Waar dan ergens. 't Komt me zo bekend voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 05:56 schreef Sugar het volgende:
Nee, Eindhoven. En dankjewel!
Vinden jullie deze beter dan mijn foto van Storm in het wedstrijdtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |