Mist ook scherpte. En best veel ruis al bij ISO 800quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:17 schreef Sugar het volgende:
Deze beter? Of niet eens?
[ afbeelding ]
Die is wel mooi, alleen beetje cliche ben ik bang want toen ik dit onderwerp zag dacht ik meteen aan fotos van mensen/kinderen met de handen dicht bij het hoofdquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:29 schreef Sugar het volgende:
Nog een, die is in elk geval wel scherp.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat je er van gaat makenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef Chanty het volgende:
Leuk sugar, ben het wel met Mis_s eens, maar aan de andere kant: als t een sterke foto is, maakt het niets uitIk had alleen graag nog wat meer mond gezien of de bovenlip eraf croppen.
Denk dat ik zelf deze over ga doen en dan beter.
[ afbeelding ]
Had m vorig jaar gemaakt met het onderwerp water maar uiteindelijk toch wat anders ingezondenMaar wilde het idee altijd nog eens overdoen, dus bij gebrek aan een beter idee is dit een mooie kans
En dan kun je daarna mooi wat emoties vastleggenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, als ze niet doet wat ik wil dan kan het daar best ook nog van komen.
hmm nee je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...zie hier niet echt emotie in eigenlijk
haha!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
...
ik schaam me rotvroeg me meteen af met wat voor lijn ze aan t bellen was
sorry Gaddle
Tuurlijk kan je een andere maken. Je hebt tot ongeveer het einde van de maand om een inzending te doen. Tot die tijd kan je zoveel proberen en wisselen als je wilt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:35 schreef Gaddle het volgende:
[..]
hmm nee je hebt gelijk![]()
het is meer een uitdrukking
Kan ik nog een andere maken?
Weet ze dat je die foto van haar in de geurwedstrijd hebt gebruikt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:28 schreef Dickies het volgende:
Ik zal m'n standaard model (vriendin) wel weer van stal halen.
Ik zat het topic door te lezen en ik vroeg me al af wanneer of jullie twee het nog gingen verklappen. Lig geweldig in een deuk hierquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:06 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Jongens, die PI's zijn er niet voor niets hč? Was het nou echt niet duidelijk dat die laatste opmerkingen van Schanulleke en mij ironisch waren?
yep, ben bijna 21 weken zwanger!!quote:Op zondag 3 februari 2008 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Door speelgoed af te pakken bij Demi?Ik zie nu je ondertitel... zwanger?
Feliquote:Op zondag 3 februari 2008 12:48 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
yep, ben bijna 21 weken zwanger!!
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:48 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
yep, ben bijna 21 weken zwanger!!
Maak een foto van je leraarquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:59 schreef Toeps het volgende:
Mijn leraar kunstacademie zou je afmaken, élke foto zou emotie op moeten roepen, ergo emotie is geen onderwerp. Ik wacht de cliché's af.
Waarom weer? Dan stuur je deze toch gewoon in?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:32 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb deze een tijdje terug gemaakt van een Fok!kindje.
Die uitdrukking vind ik geweldig maar geen idee hoe ik dat weer voor elkaar kan krijgen.
[ afbeelding ]
niet iedereen is fan van archiefmateriaal maar ach, je hebt gelijk ook, ik vind het een leuek foto en past goed bij het thema.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom weer? Dan stuur je deze toch gewoon in?
Nadat je hem vertelt dat het een het ander niet uitsluit en dat hij er dus niks van begrijpt.quote:
Niet helemaal up-to-date...quote:Op maandag 4 februari 2008 19:41 schreef Schanulleke het volgende:
D'r was toch een archiefje met de wedstrijdtopics van vroeger? Ik kan het nu niet vinden.
Ik mis Offy :'{
Jammer dat je bij de ogen zo bent doorgeschoten met bewerken.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:32 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb deze een tijdje terug gemaakt van een Fok!kindje.
Die uitdrukking vind ik geweldig maar geen idee hoe ik dat weer voor elkaar kan krijgen.
[ afbeelding ]
Zoveel heb ik er anders niet aan gedaan, het geheel wat lichter gemaakt (omdat het origineel in de schaduw is genomen) het ventje heeft gewoonweg prachtige ogen van zichzelf.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:50 schreef Dickies het volgende:
[..]
Jammer dat je bij de ogen zo bent doorgeschoten met bewerken.
Zo dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
Dank je Marjo. Jammer dat het niet up-to-date is inderdaad.
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zo dan?
http://www.woeiii.nl/fotowedstrijd/
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]geweldig
schouderklopje voor ons Marjo
Ik vind ze erg mooi kamermans! vooral de eerste, vanwege de combi gebruik van dof en schaduw!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:34 schreef Kamermans het volgende:
wil eigenlijk iets andes dan portret doen, maar heb nog niet echt origneele ideetjes,.. heb ondertusse wel deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |