rev 2?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:08 schreef Merovingian het volgende:
Als het ff kan wel een rev. 2 nemen.
Als je ff gaat zoeken zie je dat bij sommige webwinkels erachter staan. Staat voor revision 2. Soort van 2e versie, die verbeterd is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Siegfried het volgende:
Naja, wifi vind ik wel fijn. En die dubbele lan-poort die de gekozen P5K had ook wel. Al is dat niet echt een must
[..]
rev 2?
Hm, hij draait niet sneller dan 667MHz? Dat wist ik niet, en is me bij MyCom (waar ik voor wat laatste advies en een offerte ben geweest) ook niet verteld. Daar raadde een medewerker juist geheugen @800MHz aan, maar dat scheelde maar 2 tientjes met geheugen op 1066MHz, waarop ik zei van; doe die dan maar. Toen zei ie niet dat je daar niets van ging merken, terwijl ik wel verteld had dat ik niet ging overklokken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:50 schreef Merovingian het volgende:
DVD-brander: gewoon de goedkoopste, tenzij je dagelijks 5 dvd's loopt te fikken.
Geheugen: Dit geheugen zou ik je aanraden, als ik moet kiezen uit de voorraad van azerty. CL4 @ 667MHz (waar het standaard op draait met een E8400), CL5 @ 800MHz (als je je cpu over gaat klokken naar 3.6GHz). Je had zelf voor 1066MHz geheugen gekozen, beetje overbodig, tenzij je cpu boven de 3.6GHz kan en wil krijgen.
Bus snelheid is hetzelfde als het geheugen als je het 1:1 hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hm, hij draait niet sneller dan 667MHz? Dat wist ik niet, en is me bij MyCom (waar ik voor wat laatste advies en een offerte ben geweest) ook niet verteld. Daar raadde een medewerker juist geheugen @800MHz aan, maar dat scheelde maar 2 tientjes met geheugen op 1066MHz, waarop ik zei van; doe die dan maar. Toen zei ie niet dat je daar niets van ging merken, terwijl ik wel verteld had dat ik niet ging overklokken.
Maar goed, daarvoor hebben we FOK!![]()
Thanks, ik heb dus weer iets waarin ik me even moet inlezen!
Zo duur is die koeler niet hoor. Hij is 34 euro. Maar je hebt wellicht gelijk..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:25 schreef ScarFace- het volgende:
Wat moet je uberhaubt met zo`n dure koeler.
Koop gewoon een Artic Freezer 7 Pro voor 15 euro in plaats van die voor 50 euro, ding is al een jaar of 3 oud.
Je hebt wel een versie zonder led mja.
Ik wil sowieso 4 gb, maar zou ik voor dat corsair-setje of dat OCZ-setje gaan?quote:en dat geheugen dat zijn 2 reepjes van 2GB, kun je doen.
Wel een 64bits OS nemen is ongetwijfeld al vaak gepost maar koop t maar is wel oke.
Ach, dat kost tegenwoordig geen drol meer, dus 2 is wel okquote:En neem gewoon 1 brander ipv 2.
Welk OCZ setje? Ik zag op het eerste gezicht alleen maar 1GB modules van OCZ. Het zijn allebei A-merken, en als ze allebei 800MHz CL5 zijn, moet je gewoon de goedkoopste nemen, want verschil in prestatie is er niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zo duur is die koeler niet hoor. Hij is 34 euro. Maar je hebt wellicht gelijk..
Ik wil gewoon een koeler die redelijk stil is, vandaar dat ik die van intel wil vervangen voor een stiller exemplaar.
[..]
Ik wil sowieso 4 gb, maar zou ik voor dat corsair-setje of dat OCZ-setje gaan?
[..]
Ach, dat kost tegenwoordig geen drol meer, dus 2 is wel ok
Veel succes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:09 schreef Siegfried het volgende:
1x Intel Core 2 Duo E8400
Ik heb mijn computer vorige week vrijdag (goede vrijdag... tja) besteld. De processor heb ik besteld bij Dicecomputers. Toen mijn bestelling daar verwerkt was (dinsdag, want goede vrijdag, weekend en pasen zaten in de weg), was nèt de laatste E8400 de deur uit. Ik heb ze afgelopen vrijdag gebeld over de levertijd en half april was mij dus te lang (kan zijn dat andere winkels kortere levertijd hebben, maar half april is volgens mij wel realistisch). Ik heb ze gevraagd of het mogelijk was om elders een E8400 te krijgen (en deze van de order te schrappen). De meneer van Dice wenste me véél succes...quote:Op zondag 30 maart 2008 13:38 schreef Siegfried het volgende:
Half april pas joh?
Naja, maakt op zich ook weer niet zoveel uit. Daar moet ik dan sowieso op wachten, dus dan maakt het wachten op het OCZ-geheugen ook niet uit.
Ach duur.. duur.. Op zo'n systeem vind ik dat heul zo duur niet. Hij was de helft stiller dan Artic Freezer 7 Pro, en maar iets van 30 euro.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:17 schreef ScarFace- het volgende:
Neemt ie toch die dure cpu koeler haha![]()
En ook 2 dvd branders![]()
Verder wel een mooi systeem, waar heb je m besteld en hoeveel heeft het gekost?
Niet krijgenquote:Op zondag 30 maart 2008 14:34 schreef donald_dick het volgende:
krijgt nu elke fok gebruiker zijn eigen " ik stel een pc samen en ik wil ermee patsen" topic?
Nee hoor, dat zeggen de diverse reviewsites. 60db voor de Artic Freezer 7 Pro, en 32 db voor de mijnequote:Op zondag 30 maart 2008 14:37 schreef ScarFace- het volgende:
De helft stiller hehe dat heeft die winkel je zeker verteld
Yepquote:Op zondag 30 maart 2008 14:34 schreef donald_dick het volgende:
krijgt nu elke fok gebruiker zijn eigen " ik stel een pc samen en ik wil ermee patsen" topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |