Nee, dat ze daar liep zou dan ook tussen aanhalingstekens moeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:49 schreef Sisko het volgende:
[..]
Omdat het een quote is die wordt "aangehaald"
en geert wilders doet het alleen maar om te laten zien dat we wel over ze moeten zeiken..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:56 schreef Meki het volgende:
Ik post dit voornamelijk om jullie te laten zien dat jullie niet alleen naar allochtonen moeten zeiken
Maikuuul goes westland.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:13 schreef VaderVanJezus het volgende:
De politie is op zoek naar de twee blanke jongens van ongeveer 15 tot 16 jaar met een normaal postuur. Ze reden beide op een zwarte opoe-fiets. De jongen die tegen haar kruk aanschopte, droeg witte Nike-gympen en een zwart jack met een capuchon, afgezet met een grijze bontrand.
Voor tips kunt u bellen met Bureau Westland via 0900-8844. Anoniem kan uiteraard ook, belt u dan met 0800-7000.
dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:15 schreef Devlinsect het volgende:
Een nieuws artikel van een PvdA journalist die ook de andere kant van de zaak wil belichten:
2 blanke jongens doen het.
Echt. Ik kots hierop
-edit-
Welnee, hij post dit alleen maar om aan te tonen dat het in dit topic niet zo storm zal lopen, dan wanneer de daders marokkaans waren geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef Curri het volgende:
Je post dit volgens mij alleen om aan te tonen dat ook Nederlandse jongeren agressief kunnen zijn?
De twee zoons van Michael Jackson.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom staat ''twee blanke jongens'' tussen aanhalingstekens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |