Helaasch.. Posten in topics valt onder bezint eer ge begint. Conform de FOK! policy:quote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef MASD het volgende:
Hoi, mag mijn post in dat haartopic dat naar OUD is gegooit weg? anders blijf ik nog maanden zoetsappige posts in MyAT houden.
Dat zou een gebed zonder einde worden namelijk. Het zakt vanzelf weg c.q. sluit vanzelf een keer.quote:
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Ja hoor, is goed.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:40 schreef Arcee het volgende:
Wat beweegt de meelezer?
Mag deze weer open? Er is vraag naar.
Dus?quote:
Hij staat, als ik kijk, gewoon open? Kan je er niet in posten dan?quote:
hmmm, ik voel een nieuw record aankomenquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:04 schreef tonks het volgende:
» Er is al 2075 dagen niet in dit topic gepost!
ja dat was dus het punt, bij mij stond de status gewoon op openquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:06 schreef Arcee het volgende:
Bedankt.
Twéé modjes op zaterdagochtend to the rescue.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:09 schreef Arcee het volgende:
Ja, dat is altijd zo als een mod zo'n topic weer opent. Dan moet-ie er eerst in posten.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Koninginnendag te Amsterdam
mag die irritante spelfout uit de TT gehaald worden?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
eindelijk!
sorry hoor maar ik vond het zó irritant
ik ben wat dat betreft soms wel een gek wijf, ik weet het
Altijd al willen zeggen...quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef MASD het volgende:
Nu weer FB dames....
quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef MASD het volgende:
Nu weer FB dames....
Ja zoiets. Met die ranglijst van hoevaak je op een dag hebt gepost..quote:
ah, dat is er niet meer. Dat werd verzorgd door JeRa en die heeft een permban.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja zoiets. Met die ranglijst van hoevaak je op een dag hebt gepost..
die heeft helemaal geen permban!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dat is er niet meer. Dat werd verzorgd door JeRa en die heeft een permban.
nou ja, dat is min of meer hetzelfde. Soort van: permban indien enz.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die heeft helemaal geen permban!![]()
die heeft een ban tot ie toegeeft dat ie dom bezig was.
tja......quote:en daarnaast, er zijn 100-den jeras's alleen moeten die zich nog even aanmelden. en dat gebeurt wel als fok! besluit dat nws gegeijzeld wordt door elementen die er niet toe doen en ondemocratisch bezig zijn.
dan komt het vast ook weer goed met de reclamebestedingen.
Hoelang al? Toch nog niet zolang lijkt me?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dat is er niet meer. Dat werd verzorgd door JeRa en die heeft een permban.
sinds vorige week vrijdag zo'n beetje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoelang al? Toch nog niet zolang lijkt me?
Stom, waarom eigenlijk? En hoe moetk mijn postcount gedoe dan bijhouden enzo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
sinds vorige week vrijdag zo'n beetje.
iets meer dan een week dus.
yeah right, alsof het hele PM-verhaal van vorige week langs je heen is gegaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stom, waarom eigenlijk? En hoe moetk mijn postcount gedoe dan bijhouden enzo?
Oh daarom dus. Maaruhm dat is stom en heb je geen ranglijsten. Kunnen jullie niet iemand anders vinden die dat doet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
yeah right, alsof het hele PM-verhaal van vorige week langs je heen is gegaan
anyways, je kan je postcount bijhouden door wanneer je de eerste keer inlogt op een dag ff te kijken waar de teller staat en als je afsluit nog ff een keertje te kijken
Arcee kan het ook en weet hiervan. Tis aan Arcee, niet aan mij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh daarom dus. Maaruhm dat is stom en heb je geen ranglijsten. Kunnen jullie niet iemand anders vinden die dat doet?
Spoor hem/haar eens aan danquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Arcee kan het ook en weet hiervan. Tis aan Arcee, niet aan mij.
ohwja, done en zo, gister al, maar dat had je al gezienquote:Op maandag 28 april 2008 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag ze vliegen Mag ik wel een schopje DEF? Was even vergeten dat dat bestaat
Er was toch iemand bezig? Die was ook met breuls in overleg..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Arcee kan het ook en weet hiervan. Tis aan Arcee, niet aan mij.
Ja klopt idd! JortK is een tooltje aan het schrijven. Hij vertelde eergisteren ofzo dat hij in overleg is met Bruels iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was toch iemand bezig? Die was ook met breuls in overleg..
Nee hoor, dat heeft niets te maken met hoe er wel of niet gemodereerd wordt op NWS, POL of welk ander forum dan ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Wanneer is iets NIEUWS en wanneer hoort het op GC?
In POL stond ook al een topic over dit onderwerp:
Marokkaans geweld tegen de homo's.
Ook daar heb ik me afgevraagd waarom het niet gewoon in NWS staat, waar het thuishoort?
Of wijken topicstarters tegenwoordig al bewust uit naar andere subfora vanwege het moderatiebeleid op NWS?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:30 schreef skiczukie het volgende:
Iets gekocht op eBay met PayPal. Wtf?
Doe maar een slotje, dit topic staat niet in ONZ ofzo, en daarbij, ik heb mijn antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |