quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:[..]
Klopt. Zeggen die jongens ook zelf: "In '95 was heel Nederland voor Ajax" terwijl ze nu allemaal een grafhekel aan die neuzen hebben.
Mooi he?

Ik was vroeger ook voor Ajax, echt fan zou ik het niet willen noemen omdat ik er totaal niet mee zat als Ajax verloor. maar ik had een shirtje, mok en badlaken

. Ik zat op de basisschool en ging nooit naar een wedstrijd, de enige club waar ik heel af en toe naartoe ging was Heracles of Feyenoord (vader nam me mee).
Sinds een jaar of 7, toen Korbach nog trainer was

en Heracles nog 15e werd in de 1e divisie heb ik een seizoenskaart van Heracles. Na een tijd al niet bij Heracles geweest te zijn ging ik een keer mee met 2 kameraden die al een paar seizoenen een seizoenskaart hadden en daarna heb ik er ook direct 1 besteld.
Heracles heeft sinds de komst van het Polman stadion altijd een gemiddeld toeschouwersaantal gehad van 4.500 - 6.000. Na de promotie is het stadion uitgebreid en is het altijd uitverkocht, er zijn dus wel toeschouwers bijgekomen ja. Toch zou ik het niet allemaal successupporters willen noemen, veel bewoners van Almelo hebben Heracles in hun hart zitten, ook al hebben ze geen seizoenskaart oid.
Ik heb nu trouwens nog geen grafhekel aan Ajax hoor, heb ook nooit een hekel aan Feyenoord gehad. PSV heeft nooit mijn sympathie gehad.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 29-01-2008 23:27:00 ]