Heeft de verkoper niet een foutje gemaakt bij het track-and-trace nummer?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Hallo even een vraagje aan de bezorgers,
ik heb maandag een telefoon gekocht en onder 'zeker' laten versturen.
Nu kreeg ik van de koper een track en trace nummer maar deze was niet gevonden zei de site.
Mijn vraag: hoe kan ik weten waar mijn pakket is?
quote:Duitse postbode steelt bijna 30.000 brieven
GIESSEN - Een Duitse postbode heeft in de afgelopen vijftien jaar ongeveer 29.000 brieven verduisterd. Justieel onderzoek moet duidelijk maken of er sprake is van schending van het post- en briefgeheim.
inertia stock
De gestolen brieven werden afgelopen zomer in het huis van de vrouw gevonden tijdens een huiszoeking. Volgens een woordvoerder van de gemeente puilden de kasten uit van de in plastic tasjes verpakte brieven.
De gestolen poststukken zullen met maximaal vijftien jaar vertraging alsnog aan de geadresseerden bezorgd worden.
Alsod die schoenen tegen Doccies opkunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:42 schreef gr8w8 het volgende:
Wat heeft Ecco eigenlijk duffe schoenen he.
Bij ons in de regio zit al jaren geen postkantoor meer. Ben niet anders meer gewend dan tijdens de buslichting alleen maar langs supermarktjes en prullaria-winkeltjes te gaan... Voor de rest natuurlijk wel erg voor al die mensen die ontslagen worden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:11 schreef Ohrpolster. het volgende:
Zijn hier nog mensen actief die voor Postkantoren bv werken eigenlijk? Ze gaan allemaal verdwijnen
Lijkt me toch maar niks, een balie in de supermarkt waar je je pakketje of aangetekende brief moet versturen - al gebeurt het al wel op veel plaatsen dacht ik. Daar ophalen is misschien wel handiger voor de geadresseerde trouwens. Maargoed, dan mogen we tegen die tijd stickertjes van de lokale AH op brieven gaan plakken?
Even bellen met mij of m'n collega'squote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Hallo even een vraagje aan de bezorgers,
ik heb maandag een telefoon gekocht en onder 'zeker' laten versturen.
Nu kreeg ik van de koper een track en trace nummer maar deze was niet gevonden zei de site.
Mijn vraag: hoe kan ik weten waar mijn pakket is?
Die tassen wordt je geacht in te leveren bij het dichtstbijzijnde postbezorgersdepot. We hebben er 2. Helaas is 1 daarvan gesloten op vrijdag en zaterdag. En vanaf de verstgelegen wijk is het dan zo´n 15 minuten fietsen naar dat depot, en dat terugfietsen zit niet in je tijd. Dus ik neem die tassen lekker mee naar huis. Mochten ze moeilijk gaan doen dan geef ik ze de keuze: of mijn fietstijd uitbetalen, of anders mogen ze de tassen bij me thuis komen ophalen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:05 schreef Kaos het volgende:
Is het eigenlijk niet zo dat je altijd moet terugkomen om je fietstassen in te leveren? (officieel dan, in de praktijk gebeurt het nooit) En anders kan je er altijd voor zorgen dat je een foute brief meeneemt (als dat al niet standaard gebeurt dankzij de HSM) Of willen ze dan opeens dat je die in de oranje brievenbus mietert
Ik gebruik em privé en ik kan je vertellen dat ie compleet uitscheurd. Het is geen echte leren riem, maar stukken leer aan elkaar geplakt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:42 schreef gr8w8 het volgende:
Van die kleren, bestel de riem als je nog kan. Die is wel fijn. En zonder logo.
Ik gebruik hem ook prive en hier is ie nog heel. Topdingquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:02 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik gebruik em privé en ik kan je vertellen dat ie compleet uitscheurd. Het is geen echte leren riem, maar stukken leer aan elkaar geplakt.
Zo 11 jaar!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, nog 30 uur verlof en 1 april stopik. Morgen eens kijken of ik nog een aantal zaterdagen vrij kan krijgen. Ga het wel missen,met name het even fysiek bezig zijn. Toch een elf jaar lang elke zaterdag 3 tot 4 uur gelopen en gefietst, naast binnendienst. Dat wordt toch een hapje minder eten.
Argh! De wereld vergaat! Als je zo doorgaat, volgende keer drie dagen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Nou mijn pakket is binnen, wel 2 dagen te laat
Newbie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo 11 jaar!![]()
Ik ben 'pas' 5 en een half jaar zaterdagwerker
hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |