Volgens mij wordt de bezorging alleen gestaakt bij calamiteiten (we hebben hier in Assen door een brand bij een bandenopslag gehad waardoor het gesmolten rubber regende. Toen werd er geen post bezorgd). Of weersomstandigheden waardoor postbezorging echt onmogelijk wordt, zoals zware sneeuwval (en wellicht zware storm).
Ik denk eigenlijk niet dat de postbezorging gestaakt wordt vanwege storm. Ik heb zelf echt wel al de dakpannen om de oren gehad tijdens de bezorging. Ook ben ik al meerdere malen met een dikke laag ijzel aan het werk geweest en heb ik ook wel door dikke pakken sneeuw mogen ploegen.
Als er al zo'n besluit genomen wordt, zal dat per vestiging gebeuren, niet landelijk. Je kan er dus niet veel van zeggen of de bezorging gestaakt zal worden of niet.
Komt bij dat de woensdag een drukke dag is, waardoor de vestiging een groot risico neemt door de post binnen te houden. Het is niet alsof het donderdag stralend mooi weer zal zijn en dan kom je dus met een meer dan dubbele hoeveelheid post te zitten.
Ik zou er niet al te sterk op rekenen dat ze de mensen morgen binnen houden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.