quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:48 schreef Weird- het volgende:
M'n vader gaat over 5 minuutjes chinees halen
Ik denk dan aan mijn vader, hij hield van tjap tjoy met garnalen uit die restaurant.... Ik mis hemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]dat wouden mijn ouders ook eten vanaaf. Ik moet er niet aan denken
wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:21 schreef Isegrim het volgende:
Struisvogelbiefstuk is wel lekker.Had 't nog nooit gehad.
't was toch echt zeer goed te nassenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]dat wouden mijn ouders ook eten vanaaf. Ik moet er niet aan denken
Ik heb er ook een beetje last van (heb het heel druk, daar komt het vast door).Manlief blij, die mag nu elke dag kiezen wat we gaan eten, en boodschappen doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet het nog niet. Het ontbreekt me de laatste tijd een beetje aan inspiratie.Ik weet ook steeds niet waar ik zin in heb, loop een uur in de super rond te dwalen me af te vragen wat ik wil eten.
Salsa: tomaten, lente uitje, teentje knoflook, fijngesneden peterselie en een tl rode wijnazijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, lekker DE! Receptje, alsjeblieft?
Hier koffie en bananenchips
Hier hetzelfde. Erg druk op mijn werk momenteel. Als ik thuiskom geen zin om te koken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje last van (heb het heel druk, daar komt het vast door).Manlief blij, die mag nu elke dag kiezen wat we gaan eten, en boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |