kijk, dat zijn de betere polen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:35 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/141(...)nog_steeds_dood.html

En daar blijft het niet bij...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé Ph. met zijn klachten
Daar word je toch niet goed van! Wat een falend kutsysteem hebben we toch hier in dit land als het op gezondheidszorg aankomt

Idem.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me hartstikke kut.

Culinaire hoogstandjes dus weer!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef BrandX het volgende:
ik begin toch wel honger te krijgen. Ik ga zo de ijskast eens in duiken om te kijken wat ik te magno-en heb voor vanavond

bierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef BrandX het volgende:
ik begin toch wel honger te krijgen. Ik ga zo de ijskast eens in duiken om te kijken wat ik te magno-en heb voor vanavond

Waaromquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]my drinking days are over voorlopig.
Netjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ha net gehoord dat mijn autootje door de APK is
Kostte 'maar' 75 euro.

Vanwaar de 75 eutjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ha net gehoord dat mijn autootje door de APK is
Kostte 'maar' 75 euro.

Mja, heb er zelf ~1000 euro in verstoken om 't weer te laten rijdenquote:

Das een beste verspijkering aan het ding. Watvoor wagen is het, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, heb er zelf ~1000 euro in verstoken om 't weer te laten rijden. Week na aankoop koppakking lek, en toen gelijk de distririem vervangen, remblokken voor, nieuwe radiator
.
Dus als je nog een autootje zoekt

ik ga vanaf vrijdag (heel misschien morgen al) weer aan de training, en dit keer weer voor het eggie.quote:

Netjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga vanaf vrijdag (heel misschien morgen al) weer aan de training, en dit keer weer voor het eggie.
Kilo's eraf, conditie eraan, weer zo zijn en voelen als hoe ik was in juni - september 2007

tja, ik heb ong. 50 externe motivators die me bellen en sms-en wanneer ik weer kom boksenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Netjes
* JortK moet binnenkort ook maar weer gaan trainen

Nissan Micraquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beste verspijkering aan het ding. Watvoor wagen is het, als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |