quote:
Als ik het goed begrepen heb is die test-boeking alleen om je rekening aan je paypal vast te binden voor als je gelijk wilt kopen, dat paypal het later van je rekening afhaalt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:05 schreef J.Clarkson het volgende:
Heb net een Paypal account aangemaakt, duurt die test boeking echt 5-7 dagen? Wil DMC4 bestellen bij de 3 drukke mannen, dammit.
Thanks, ik gaat checken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is die test-boeking alleen om je rekening aan je paypal vast te binden voor als je gelijk wilt kopen, dat paypal het later van je rekening afhaalt.
Volgens mij (maar ben niet zeker) kan je nu al geld overmaken naar je paypal rekening (duurt paar daagjes) en dan gewoon vanaf je Paypal te betalen, volgens mij hoef je dus niet te wachten op die testoverboeking.
Hmm, nope. Moet die gegevens invoeren om te bevestigen dat ik de rekeninghouder ben. Dit duurt dus 5-7 dagen. Vervolgens nog geld overmaken. Duurt ook nog eens 4 dagen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is die test-boeking alleen om je rekening aan je paypal vast te binden voor als je gelijk wilt kopen, dat paypal het later van je rekening afhaalt.
Volgens mij (maar ben niet zeker) kan je nu al geld overmaken naar je paypal rekening (duurt paar daagjes) en dan gewoon vanaf je Paypal te betalen, volgens mij hoef je dus niet te wachten op die testoverboeking.
Dat zijn indicaties he . Ik had de bevestiging binnen 2 dagen gedaan en kon toen gelijk aan de slag d.m.v. automatische incasso. Als je rekening is bevestigd hoef je geen geld meer over te maken want dan incasseren ze het gewoon van je rekening na een dag of 2.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmm, nope. Moet die gegevens invoeren om te bevestigen dat ik de rekeninghouder ben. Dit duurt dus 5-7 dagen. Vervolgens nog geld overmaken. Duurt ook nog eens 4 dagen.
Ik denk, ik bestel Devil May Cry eventjes. Nou ik koop m wel in de winkel. Om nu 11 dagen te gaan wachten voordat ik kan betalen, fuck off. Dan nog 5 dagen verzending erbij. Dikke lul, 3 bier.
* Ryangozer geeft je groot gelijk en maakt hetzelfde mee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zit nog steeds met Hey Hey You You I Don't Like Your Girlfriend en Take Me Down To The Paradise City Where The Grass Is Green And The Girls Are Pretty in z'n kop
Hmm, ok. Iemand die Paypal heeft en voor mij DMC4 wil bestellen? Will pay directly. 3 busy men is cheap en ik mot DMC4 hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zijn indicaties he . Ik had de bevestiging binnen 2 dagen gedaan en kon toen gelijk aan de slag d.m.v. automatische incasso. Als je rekening is bevestigd hoef je geen geld meer over te maken want dan incasseren ze het gewoon van je rekening na een dag of 2.
Dat klinkt bekendquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zit nog steeds met Hey Hey You You I Don't Like Your Girlfriend en Take Me Down To The Paradise City Where The Grass Is Green And The Girls Are Pretty in z'n kop
Same!quote:
Ik ga t toch proberen:quote:
Me2quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik moest heel even goed kijken of het geen echte foto was
Strak ding hoor,... maar mijn zwarte glanslak is ook zeer natmakend,...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen multiplayer splitscreen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:57 schreef nlboy het volgende:
* nlboy vindt Burnout tegenvallen.![]()
Ik vind het jammer dat je steeds naar dezelfde 'eindpunt' moet rijden en dat de aftertouch, grinding, damn van, etc. er niet meer zijn, want dat was toch een van de leukste dingen van Burnout. Vooral de multiplayer split-screen is een groot gemist. En als laatste vind ik de muziek erg tegenvallen (tja ts niet echt mijn favoriete stijl muziek (igg beter dan HipHop shit), behalve de theme track is cool).
Had nog een paar vraagjes over burnout:
1. Is het mogelijk om de klassieke muziek af te spelen tijdens het rijden?
2. Hoe kan ik navigeren naar 'meeting' points zonder er naar toe te rijden?
3. Hoe kan ik een nummer afspelen tijdens het rijden als ik die heb gekozen bij EA Trax (via 't menu)? Zodat ik bijvoorbeeld de muziek van Burnout 3 hoor.
Thanks!
Online FTW!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:46 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
geen multiplayer splitscreen ?![]()
dan skip ik hem, waarom missen al die fokking racegames tegenwoordig multiplayer splitscreen...F1, Motorstorm en nu weer burnout dus, kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |